• Yeah! Topic 6!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:47 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    james
    'hee, je hoeft niet zenuwachtig te zijn... dat ben ik soms ook, maar nu niet, omdat iedereen het is.' zei hij en keek in Evana's ogen. Naar de mooie blauwe(?) ogen.
    James pakte haar hand en trok haar naar zich toe en begon te dansen. 'zie je wel. het is toch leuk? Nu komen de mensen! Dan is het feest pas echt begohohohnen!' zei hij heel erg blij.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Groene ogen ;)}

    Evana
    "Hee, je hoeft niet zenuwachtig te zijn... dat ben ik soms ook, maar nu niet, omdat iedereen het is." zei hij, en hij keek me aan. Even ben ik gevangen in zijn nieuwe ogen. Misschien veranderd hij minder dan ik dacht? Bedenk ik me, maar dan trekt hij me mee en begint te dansen. "Zie je wel, het is toch leuk? Nu komen de mensen! Dan is het feest pas echt begohohohohnen!" zei James vrolijk. Ik lach, en zijn vrolijkheid is aanstekelijk. Ik begin ook te dansen, terwijl de zaal steeds voller stroomt. De muziek is enthousiast en de zaal is heel mooi. "Je had gelijk," schreeuw ik naar James, proberend over de muziek heen te komen. "Zenuwachtigheid is nergens voor nodig!"


    Tijd voor koffie.

    james

    Remus en Dora kwamen binnen en lachen. Logan en Pandora liepen hand in hand binnen en begonnen te dansen.
    *de avond begint echt leuk te worden!!!* dacht hij en tilde Evana bij de heupen en maakte een rondje zodat haar jurk mooi mee zwieberde.
    De avond was vredig. Malfidus was bang geworden voor James zijn driftigheid. (XD)'Oh, we moeten nu gaan slepen...' en iedereen hoorde het ook en begon te slepen. James hield zijn handen bij haar heupen en danste voorzichtig.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    logan
    Pandora hield zijn hand stevig vast. 'Wat is er schatje?zullen we gaan dansen? het wordt vast leuk! he daar zijn James en Evana!hoooi!' en ze keken naar mij en zwaaiden terug.
    'Zullen ze verliefd zijn? het lijkt er wel heel erg op. haha!' en ze keek mij aan. 'Dat zal misschien wel kloppen, ik gun het hun wel.' en ze glimlachte. wat is ze toch mooi als ze dat doet. ik pakte haar gezicht en zoende haar.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [zal; ik hierna een drama stukje schrijven of nog steeds romantisch. met drama bedoel ik of dat zijn duister 'ik' tevoorschijn komt of dat evana weerwolf word, dat de duister 'ik' van James het wolfworteldrank uit haar lichaam haalt ofzo iets.
    en met romantisch bedoel ik dat James haar gaat vragen of gaat dromen en haar vraag om naar een mooi plekje te gaan en gaat zoenen...? dusss drama en romantisch. its your choice :p]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James

    Hij hoort logan roepen. Hij zwaaide naar hem en gaf hem een knipoog. codetaal voor dat hij verliefd is. 'Zal ik wat te drinken halen voor je, Evana?' zegt hij en Evana knikte.
    James liep naar de punch tafel en haalde een glas voor Evana.
    * pom pom pom* ;p


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Ja leuk, dat duistere en die Wolfsworteldrank, maar Romantisch is ook leuk :3, ik ga wat schrijven :3}

    Evana Lexie Morson
    Ik knik lachend en James haalt wat Punch. Nu heb ik de tijd om even rond te kijken. Overal lachende en dansende stelletjes. Sommigen zoenen. Ik voel me lichtelijk duizelig van al het dansen, en loop naar de kant. Al snel komt James aan met punch. "Bedankt," zeg ik, en ik kijk James aan. Ik blijf even zo staan, en dan, zoen ik hem.
    Het glas punch valt op de grond.


    Tijd voor koffie.

    [aaaaaaaahhhh :p]
    James
    Zijn ogen stonden nu wagenwijd open en zijn pupillen worden groter. Evana zoende hem nu. James deed zijn op haar heupen en zoende haar terug. Nu beseft James dat hij verliefd is op haar. Hij vergat Lily. Nu is ze een ver verleden.
    Toen ze even gestopt waren hijgde hij even. 'Jij durft!' en lachte met een ondeugende tint.

    [ik doe dat duistere later op de avond ;)]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {^^ Oke, nice :)}

    Evana Lexie Morson
    "Jij durft!" zei James ondegend, en ik kan alleen maar glimlachen. Dan verpest een ding dit perfecte moment. "Shit, het spijt me!" zeg ik, even bezorgd. Lily. "Dit had ik niet moeten doen," zeg ik hardop, deels tegen mezelf. Paniekerig kijk ik om of ik een uitgang zie.


    Tijd voor koffie.

    [Jee, ik ga een rol aanmaken :).
    Ik heb wel een vraagje: ik zie dat jullie twee ongeveer de enigen zijn die nog schrijven... zou ik misschien Lily van Lina over kunnen nemen en Andromeda van Luanne? Anders lijkt het me nogal zonde van die rollen...]


    Fuck the government.

    [tuuuuuuurlijk, zou leuk zijn. van mij mag het en van sophie denk ik ook ? :p]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James

    'Hoezo niet?' vroeg hij en Evana schrok. Ze wist niet dat James het ook hoorde. 'Ik durfde het nooit te zeggen maar ik vind je heel erg leuk.' zwei James met een scheve glimlach.
    Hij keek om zich heen. 'Verwacht je iemand, Evana? Malfidus komt toch, mar komt niet meer bij ons, haha.' en haalde een hand door haar haren.
    James kreeg het koud en kreeg de rillingen. Dit was geen goed teken. Hij verstijfde en keek in de richting van een poort en zag zichzelf maar dan met andere kleren en zijn normale haren en ogen. Een wit met grijs pak had hij met grijs met stoffen schoenen. Hij zwaaide, James niet en werd tot hem aan getrokken.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Van mij mag het natuurlijk ^^}

    Evana Lexie Morson
    Ik glimlach naar hem, maar dan begint James ineens.. raar te doen? Hij kijkt naar de poort, en ik ga op mijn tenen staan om te zien wat er is, maar ik kan niks opvallends zien. "James, James wat is er?" hoort hij me niet? "James!" roep ik, nogmaals.


    Tijd voor koffie.

    james
    'w-wat? uhmm, ik zie de duistere kant van mijzelf... ik ga wel naar hem toe.' zei hij zonder te kijken naar Evana. hij was bij de poort en de dustere James hing charmant bij de poort. 'Wat moet je nu weer, wat wil je berijken.?'
    'Je leven ruineren natuurlijk. wacht even ik ga wat doen bij je vriendinnetje.' en 'hij' liep erheen maar james trok hem met zich mee, maar was telaat. 'Wat heb je gadaan, verdomme!' en hijgde.
    'Wolfsworteldrank uit haar gehaald, HAHAHAHA!''
    en James' ogen werden groot.

    [ik ga nu zie jullie zo :3 is het drama genoeg hahahahha]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Oké, veel plezier, en idd drama genoeg xD}

    Evana Lexie Morson"
    "W-Wat? Uhmm, ik zie de duistre kant van mijzelf... Ik ga wel naar hem toe," zegt James, maar hij kijkt me niet aan. Ontgoocheld blijf ik staan. Duistere kant? Wat is er aan de hand? Ik schuifel een beetje heen en weer, maar ik voel me te gespannen om te dansen. Dan voel ik ineens iets raars en ik verslik me in mijn punch. Ik zie James weer. Ik voel me onwel worden, en ik laat de punch vallen. Ik wil naar James toelopen, maar klap dubbel. Ik voel een hand op mijn schouder. En ik wil omhoog komen, maar dan komt er ineens een ijzelingwekkende grauw over mijn lippen. Hij is zacht, maar dan kom ik overeind en brul ik nogmaals, hard. De muziek valt stil en mensen kijken me verschrikt aan. Ik voel de warmte over mijn lichaam verspreiden terwijl ik meer grom. De mensen om me heen blijken nu bang te worden. Waar is de Wolfsworteldrank? Dan verlies ik mijn verstand.

    Overal om me heen zijn mensen. Bloed. Vlees. Brul. Ze rennen weg. Ik ren op iemand af. Oninteressant. Ik richt me op iemand anders. Ik voel een striem en ik haal uit naar een jongen met een toverstok in zijn hand. Hij vliegt weg door een uithaal van mijn poot. Overal is nu paniek. Door het raam schijnt de maan. Ik huil.
    Als ik op vier poten sta, zie ik nog een jongen. Ken ik hem? Ik loop dreigend dichterbij, verlangend naar zijn vlees.


    Tijd voor koffie.