• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.


    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jonathan Walker || district 11
    ' ik weet het zeker.' zeg ik vastbesloten om het te houden. ' en freya, zou een zwangerschapstest het al kunnen zien en kunnen we zoiets zelf maken?'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Nee, zie ik er uit als een laborante? Het is niet een speertje dat ik in 1, 2, 3 in elkaar kan flansen. Er is ook geen speciaal blad voor, ik kan geen bepaalde elementen afzonderen. Ik zou het laten zitten, ik denk niet dat je het wilt weten!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    ' waarom wil je niet dat ik het weet?' vraag ik.
    ' vind je het echt zo gek dat ik dat wil weten?'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Luister naar me, Walker. Wat ga je doen als het wel zo is? Flippen? Wat als het niet zo is? Teleurgesteld zijn? Ik begrijp hoe erg dit is, echt waar, maar het is denk ik beter zo. Hoe grof het ook is, misschien lost dit zichzelf op, de stress kan meer doen dan alleen uitstellen, het kan ook vernietigen! Wil je dan weten of er iets geweest is, maar niet meer, of dat er nooit iets was?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    ' oke, ik begrijp je punt. Maar wat nou als het er wel zit? Wat moet ik dan doen?' vraag ik nog wanhopiger.


    ' en kan het het ook oplossen als het meerdere keren gebeurt is?' vraag ik een klein beetje beschaamd. Ik voel me er niet echt prettig bij om mijn seksleven uitgebreid met freya te bespreken.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 22:55 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Als ik niets mag geven, is het diudelijk, dan houd ze het, dan valt er niets te doen!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    ' persoonlijk denk ik ook niet dat Lisa het ermee eens zal zijn dat je het weghaalt en aangezien ik dat ook niet ben is het denk ik duidelijk.' zeg ik. ' en denk je echt dat ik nog meer kan flippen dan dat ik nu al geflipt ben?'

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 23:06 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Het was maar een voorstel, ik zou echt niets doen dat jullie niet willen, maar ik denk dat we dit best op een eerlijke open conversatie met ons viertjes gooien. Dan kunnen we zien wat Lisa denkt over weghalen en of jullie het willen weten, uiteindelijk is het julliè beslissing, maar hoofdzakelijk de hare!' waarschuwde ik, hij ging haar niet dwingen tot iets waar ze spijt van zou krjgen en mogelijk na zijn dood last van zou hebben... 'Je weet nooit hoe hard je flipt voor het werkelijk zo is,' zei ik wijs.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 23:13 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan walker || district 11
    ' oke, maar alsjeblieft liever niet tegen Lisa vertellen wat ik zeg maar " allemaal" heb verteld. Ik denk niet dat ze alles wat ik heb gezegd op prijs zou stellen' zeg ik waarna ik weer terug naar Lisa en Luca loop en naast Lisa ga zitten en pak haar hand stevig vast. Ik besluit er niet omheen te draaien en zeg ' lis, freya heeft iets waarmee ze het weg kan halen of het er nou zit of niet. Ik ben het er niet mee eens maar het is jou keuze.' ik zie het freya bijna denken "subtiel" terwijl ik dat zeg.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 0:44 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Had iemand met Josh uit 1 gereageerd?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Ik lees net een paar posts terug. En het gesprek tussen Jonah en Lisa leest en niet weet waar het over gaat, lijkt het heel vaag. ;P]

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Ann knikt even en rilt daarna ook. Ze houdt haar handen boven het vuur, breekt een pootje van de fazant af en geeft het aan mij. "Alsjeblieft," Zegt ze. "Dankje," Ik begint te kluiven. Wow, ik wist niet dat dit zo lekker kon smaken als je honger hebt. Na het ene botje volgt een ander stukje en voor ik het weet begin ik een vol gevoel te krijgen. "Gaan we allebei slapen of gaat één iemand de wacht houden?" Vraag ik, terwijl ik opsta en naar de boom loop om er een paar blaadjes af te trekken om mijn handen mee schoon te vegen. Alleen mijn dorst is nog niet gelest, maar dat komt morgen wel. Ik laat me weer op de grond zakken en kruip dichter bij het vuur, in de hoop het warmer te krijgen.

    SuperSav schreef:
    [Had iemand met Josh uit 1 gereageerd?]


    xMirrorMan schreef:
    Josh Phillip Adams. || district 1.

    "Doe je mee?" Vraagt Destiny glimlachend als ze is uitgelachen. Ik knik even. "Ik vroeg aan Rowan, 'Draak of Zeemonster? Hondenvoer of spinnenpoten eten? Zeewier of Mos? Wat zou je doen?" Lachte ze dan. "Zeemonsters zijn te cool, hondevoer eet ik elke dag voor mijn ontbijt en zeewier maakt dat helemaal af," Zegt Rowan met een kakkerige stem. "Dus ja dan ga ik voor die. En jij Joshie, met je charmante oren?" Vraagt hij dan. "Wat denk jij?". Charmante oren? Oke, laat ik maar niets vragen. "Eh, nou een draak want die zijn gewoon cooler dan zeemonsters" Zeg ik en kijk even naar Rowan. Ach wat. Als hun lol maakte, wou ik dat zeker niet missen. "En dan, eh, doe mij maar hondenvoer die spinnen poten blijven lang stuiptrekkingen hebben en tenslotte mos" Zeg ik en glimlach even.

    ( i know tis alleen een beetje raar als ik alles ga herhalen.)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Taendroth schreef:
    ( i know tis alleen een beetje raar als ik alles ga herhalen.)


    [Haha, snap ik. (:]