• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.


    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Sorry, ik heb drie dagen amper een woord gezegd, dat lukt, maar daarna ben ik even een spraakwaterval. Vertel me eens, waarom ben je zo afstandelijk. Ik dring mezelf te veel op hé? Ik doe het wel niet meer, sorry...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    IHeartMusicc schreef:
    Matthew James Morisson || Dsitrict 8

    Ik knikte, 'Gewoon moe,' zeg ik dan. 'Is het erg als ik ga slapen?' vraag nik dan twijfelend. 'Ik heb niet meer geslapen sinds ik bij jullie ben,' zeg ik dan. 'Het is gewoon vermoeidheid,'


    Noëmi Crowe || District 12

    'Blijf dan in de buurt van Alexandria en Yoëlla,' waarschuwde ik hem. 'Zij kunnen de wacht wel houden.'
    Ik wierp een twijfelende blik op Fred: Yoëlla was jong en Matthew gewond. Ze zouden een makkelijk doelwit vormen..
    Maar die gedachte schudde ik vlug van mij af. 'Kom op, Freddie. Zullen we naar water zoeken?'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Oh jij vind mij op een aap lijken? Weetje, ik hou toch meer van kietelen dan van porren of prikken,' zegt hij waarna hij me zonder genade begint te kietelen. Ik gier het uit en probeer zijn handen weg te slaan maar tevergeefs. 'Mij zomaar een aap noemen, kijk van Josh kan ik het nog begrijpen, maar mij?' Zegt hij dan plagend. Ik lach nog steeds en probeer toch zijn handen weg te slaan, wat overigens niet lukt. Na een tijdje stopt hij toch, 'Straf mij niet voor de waarheid,' lach ik dan nog. 'Ik ga voor Regen, Rivieren en Glaswerk,' zeg ik dan terwijl ik wacht op Josh' antwoord. Rowan is naast me gevallen en ik prik hem nog een keer met de stok in zijn buik. 'Dat kreeg je voor het bijna vermorzelen van mijn sexy buik,'

    Matthew James Morisson || Dsitrict 8

    'Dat heeft geen nut!' zeg ik dan. 'Als ik ga slapen blijven zij alleen,' roep ik dan. 'Ach weet je wat, ik ga gewoon terug. Zie jullie later wel weer,' zeg ik licht geïrriteerd. Ik sta op en loop zonder nog iets anders te zeggen terug naar de rest. Alexandria zit nog steeds met Kaia en Yoëlla ligt te slapen. Ik zucht en ga naast Yoëlla zitten. Ik kijk even bezorgd naar Yoëlla en trek haar dan op mijn schoot. Ze is nu zo klein en zo verschrikkelijk kwetsbaar. Ik verachte de spelen dat ze ons dit aandeden. Ze hielde ons weg bij onze dierbare en lieten hun nog eens toekijken hoe werd onze dood in gingen. Ik zuchtte en maakte een klein vuur om ons warm te houden. Het was stervenskoud en het leek wel alsof Yoëlla onderkoeld was. Ik trok haar dicht tegen me aan en ging dicht bij het vuur zitten wat ons warm zou houden.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:34 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Walker || district 11
    ' Lis?' vraag ik als het een tijdje stil is. Ik heb lang over mijn volgende vraag nagedacht dus het zou zonde zijn om hem nu niet te stellen. ' ben je eigenlijk nog verliefd op mij?' vraag ik weer zo vreselijk subtiel.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Sorry, ik heb drie dagen amper een woord gezegd, dat lukt, maar daarna ben ik even een spraakwaterval. Vertel me eens, waarom ben je zo afstandelijk. Ik dring mezelf te veel op hé? Ik doe het wel niet meer, sorry..." Zegt ze, waardoor ik even zachtjes moet lachen. "Ik ben niet zo'n spraakzaam type met eh, dit soort situaties" Zeg ik en glimlach even bescheiden. Ik mag dan wel behulpzaam zijn, maar hier wil ik me liever niet mee bemoeien.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ' ja, natuurlijk. Ik wil alleen niet dat het hele land mee kan genieten, ik ben nooit zo open geweest,' zeg ik en ik druk een kus op zijn wang. ' hoezo vraag je dat?,' hij moet echt aan zijn subtliteit gaan werken, maar nu heeft hij mij van mijn stuk gebracht.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Moet naar dwarsfluit ;$]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ik snap waarom hij mij om hulp vraagt, wat moet ik nu doen als hij mijn hulp niet wilt? Wees eens eerlijk tegen me: maak ik je iets uit?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    ' omdat je dat gevoel vast moet houden voor het geval ik weer iets doms doe of iets grofs zeg. En je bent zo gesloten.'
    Zeg ik voordat ik er goed overnadenk.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [trouwens even tussendoor; er moet bijna weer een nieuw topic geopend worden! We gaan snel :o ]

    Jessiiicaa schreef:
    [trouwens even tussendoor; er moet bijna weer een nieuw topic geopend worden! We gaan snel :o ]


    Oh wauw, inderdaad ;o


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik heb dus een PB verstuurd, even wachten op het antwoord...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [oke chill. Ik had haar laatst ook al een GB gestuurd, maar die heeft ze nog steeds niet beantwoord..]

    [Ik open wel ff een nieuw topic.]

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:42 ]

    ( :0 ik bedenk het me nu pas maar door die subtiliteit is jonah echt een mannelijke versie van mij geworden)

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 18:44 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.