• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.


    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Frederick Smith, district 12

    Ik knikte, het was tijd voor een pauze, iets te veel moordgepoog...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik keek Fred en Noëmi aan en wist even niet meer wat er was gebeurd, ik was alvast vooruit gegaan en opeens waren ze alweer bij me. Ik keek Noemi en Fred vragend aan maar liet het toen maar gaan.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik glimlachte toen hij me in zijn armen nam maar moest toch denken aan mijn nachtmerrie, 'Een nachtmerrie ja,' mompel ik en staar in het vuur. 'Ik krijg deze nachtmerrie iedere keer weer maar het stopt op het zelfde moment, iedere keer schrik ik weer wakker,' zeg ik dan zacht. 'We waren als enige over, jij, Josh, en ik,' begin ik dan met een gedempte stem. 'Het werd jullie of ons district... We stonden allemaal in gevechtshouding, jij had je knuppel vast en Josh en ik hadden onze bogen,' Ik laat mijn hoofd rusten op zijn borst en vertel verder, 'Het werd of jou vermoorden, of mijn eigen district verraden en Josh dood schieten,' mompel ik dan. Ik krijg tranen in mijn ogen, hoe erg ik Josh haat, hoe erg ik hem nu dood zou willen schieten zou ik het niet kunnen. Hij was mijn eerste échte liefde die ik heb gehad en die persoon zou je gewoon niet kunnen vermoorden, toch? Ik open mijn mond en vertel verder, 'Het moment dat ik de pijl wegschoot en één van jullie raakte werd ik wakker. Ik weet niet wie ik schiet en wat ik heb gedaan,' Rowan is nu alles, alles voor mij op dit moment. Er rolt geruisloos een traan over mijn wang en met bevende stem vertel ik verder, 'Ik wil niet dat dat gebeurd, ik kan het niet over mijn hart halen om één van jullie dood te maken en met jullie bloed op mijn handen zitten,' Er volgen meer tranen terwijl ik nog steeds in het vuur staar, 'Ik kan jou nooit vermoorden, dat kan ik gewoon niet. Maar ik zou Josh ook nooit kunnen vermoorden.' Begin ik dan terwijl mijn stem nog zachter wordt. Bijna fluister volume, 'Alleen om het feit dat hij mijn eerste liefde was,' Ik vraag me af hoe Rowan daarop zal gaan reageren. Even was ik weg uit de arena, leek het alsof ik in een verdwaald bos was en gewoon aan het kamperen was terwijl ik gewoon een moeilijk verhaal vertelde maar nee. Ik bedenk me dat de camera's vast en zeker op mij zijn gericht. 'Ik kan dit niet,' sluit ik mijn verhaal volledig af.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 22:24 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (ik moet gaan k zal proberen morgen te komen maar me vader wil plantjes gaan planten en daarbij moet ik helpen -______- ik kan denk ik zowiezo morgen na half 9 dan ben ik bij me moeder)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [IHeartMusic; ze zijn An tegengekomen waarmee Noëmi ruzie heeft gehad. Fred eeft ervoor gezorgd dat ze alle drie weggingen (Matt dus ook). En dat dus :P]

    Noëmi Crowe || District 12

    We gingen terug naar het kamp. Onderweg schoot ik nog een paar vogels, maar een fazant was helaas nergens te bekennen.
    Toen we weer terug in ons kamp waren, gooide ik de vogels p de grond. 'Die eerst maar plukken en braden?'

    [ Oohh okee xd ]

    Matthew James Morisson || District 8

    'Klinkt goed,' zeg ik en begin alvast een vuurtje te maken, 'Wel het vuur zo snel mogelijk doven, als An hier was moeten er meerdere tributen zijn,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Frederick Smith, district 12

    'Laat mij maar,' mompelde ik, ik braadde de vogels zonder problemen, maar viel wel bijna in slaap, ik had al heel lang niet meer geslapen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik keek Fred aan, hij zag er vermoeid uit. Hoe zeer ik hem niet mocht, ' Fred ga slapen, ik hou de wacht wel én maak je wakker als er iets gebeurd. Maar ga slapen je bent dood op,' zeg ik terwijl ik naar achter leun,


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Frederick Smith, district 12

    Ik viel gewoon achterover en sloot mijn ogen, ik viel ter plekke in slaap.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Matthew James Morisson || District 8

    Met een tevreden lach op mijn gezicht keek ik Noëmi aan, 'En zo laat je een zeurpiet slapen,' grinnik ik nog. Ach, ze wist dat ik hem niet mocht en dat ik hem een zeurpiet vond, 'Ik braad het vogeltje wel verder,' zei ik en begon met braden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik grinnikte. Die twee konden minder goed met elkaar over dan dat ik wilde. Maar goed. Ik kon dat verder ook niet verhelpen.
    Ik ging met een zucht tegen een boom aan zitten en sloeg Matt gade. Ik vond het heel fijn om even niks te doen, om gewoon toe te kijken, om mijn fantasi op de loop te laten gaan als ik daar de dansende vlammen staarde.
    'Ik wil naar huis' verzuchtte ik.

    [ik ga omkleden en stappen, byee xx]

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 23:06 ]

    [ Is goed, en veel plezier ! ]

    Matthew James Morisson || District 8

    'Ik ook,' zei ik toen terwijl ik het vogeltje braadde, 'Maar, we zitten hier gevangen als pion voor vermaak,' zei ik nonchalant. Alsof het me nog iets boeide, 'Ik ga toch dood dus het maakt me geen moer meer uit wat ik zeg,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Walker | | district 11
    ' maar kom lis we moeten ze echt gaan zoeken!' zeg ik. Freya is ook naar mij gaan zoeken. Dit ben ik haar verschuldigd.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Steef Philippe Rogers meldt zich! Naar wie kan ik hem sturen? (:]

    [naar mijjjj naar Ann dus:)]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †