• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.


    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    AweSomee schreef:
    [naar mijjjj naar Ann dus:)]


    [Okay,]

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Ik slenter rond. Mijn mede tribuut heb ik al een tijdje niet gezien. Het gebied waar we overleven is een gebied met weinig hoge planten, behalve vlakbij de bergen. Een toendra gebied dus. De gure wind jaagt door mijn kleding. Dankzij mijn extra training heb ik de spullen van de Hoorn des overvloeds gemist. Nu heb ik niks bij me. Ik hoor mijn buik rammelen en mijn mond begint droog te worden. Vlakbij de bergen zijn meertjes, maar ik weet niet of het een succes is daar uit te drinken. Wanneer ik ziek zal worden, ben ik vast snel uitgeschakeld. Ik loop verder, richting de hogere bomen en struiken. Ondertussen geef ik mijn ogen de kost om het gebied in me op te nemen. Eigenlijk is het prachtig, maar je kan er slecht van genieten, het is en blijft een wedstrijd. Verder zie ik een persoon staan, ik loop verder en zie dat het een meisje is. Ik zwaai naar haar. Alles kost meer moeite als je honger hebt. "Hé!" Roep ik naar het meisje. (Ann)

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 12:22 ]

    Ann Rose Morrinsson || District 2.

    "He" word er naar me geroepen en een jongen die in het zelfde district als mij woont zwaait naar me. "hoi" roep ik terug en ga zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Omg. Twee beroeps bij elkaar x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ga je even reageren?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Owja. x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ja twee beroeps is twee keer zo erg :P]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ze glimlacht even tegen mijn lippen aan, waarna ze met haar hand onder mijn shirt gaat en met haar vingertoppen langs mijn six-pack glijd.
    Ik druk mijn lippen weer zachtjes op de hare en trek haar nog iets dichter tegen me aan. Ik draai een andere lok om mijn vinger heen en leg mijn andere hand dan even op haar wang. Mijn vingertoppen glijden van haar wang naar beneden langs haar hals, waar ze rusten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Ze zwaait niet terug, maar roept terug. Ik loop verder en zie dat ze met haar rug tegen een boom gaat zitten. "Heb jij nog iets kunnen halen bij de Hoorn des overvloeds?" Ik hoop van wel, anders zal ik toch iets te eten moeten gaan zoeken. Op de feestavond heb ik wel genoeg gegeten, maar dat is al een tijdje geleden. Ik kijk om me heen. Het lijkt me niet dat ik hier snel eten ga vinden, laat staan dierlijk voedsel. Ik zucht even en leun tegen een andere boom aan. Ann zit rustig, alsof er niets aan de hand is. Voor mij voelt dat wel anders.

    Ann Rose Morrinsson || District 2.

    "Nee ik heb niks kunnen halen, maar ik heb wel en fazant" zeg ik en bekijk hem eens goed. Hij zag er niet slecht uit. Ik zuchtte even en zei toen "Ik heb wel een fazant je kan wel mee eten". Hij kwam tenslotte uit hetzelfde district als mij dus waarom niet. Ik haalde de fazant tevoorschijn en probeerde een vuurtje te maken met twee stokjes.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Nee ik heb niks kunnen halen, maar ik heb wel en fazant," Zegt ze, terwijl ze haar ogen over me heen laat glijden. Waarom doet iedereen dat toch? Oké, ik ben niet te lelijkste, dat weet ik ook wel, maar het blijft een wedstrijd. Dat is nou niet echt het moment dat je lekker kan flirten. Ze zucht even. "Ik heb wel een fazant je kan wel mee eten," Herhaalt ze. Een fazant is niet mijn favoriete eten, maar ik ben blij dat ik iets kan eten. Wacht eens even.. "Hoe kom je eraan?" Ondertussen probeert ze vuur te maken. Ik kijk naar haar handen, dat wordt het dus niet. Ze moet een draaiende beweging maken. Ik wil er wat van zeggen, maar hou mijn mond. De meeste mensen houden er niet van als ik kritiek op ze heb. En hier kan ik beter mensen te vriend houden.

    Ann Rose Morrinsson || District 2.

    "Wacht eens even hoe kom je eraan" zei hij. Ik voelde zijn ogen op me branden. "Doe het dan lekker zelf" zei ik geïrriteerd doordat het niet werkt tegen de jongen. "Ik heb hem uit me mouw getoverd" zei ik en rolde met mijn ogen. Ik stond op en klopte het zand van me broek af. "Nou doe dan!" zei ik toen hij geen beweging maakte om het vuur te maken.
    [moet even weg ben over een uurtje weer back denk ik byee..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik trok hem nog dichter tegen me aan, zodat mijn lichaam het zijne helemaal raakte. Hopelijk bleven Jonah en lisa nog even bezig met weet-ik-veel-wat...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    IHeartMusicc schreef:
    [ Is goed, en veel plezier ! ]

    Matthew James Morisson || District 8

    'Ik ook,' zei ik toen terwijl ik het vogeltje braadde, 'Maar, we zitten hier gevangen als pion voor vermaak,' zei ik nonchalant. Alsof het me nog iets boeide, 'Ik ga toch dood dus het maakt me geen moer meer uit wat ik zeg,'


    Noëmi Crowe || District 12

    Ik knikte. 'Inderdaad.' Toen trok ik mezelf iets dichter het vuur. Naarmate de avond viel, kreeg ik het steeds kouder. Ik wierp even een blik op de slapende Fred. Hij was van pure uitputting in een - hopelijk - droomloze slaap gevallen.
    'Ik ga toch dood, dus het maakt me geen ene moer meer uit wat ik zeg.'
    Ik grinnikte. 'De dood uitstellen is altijd beter dan 'm in de ogen te kijken.'
    Ik plukte een beetje afwezig aan het gras. 'Het is gewoon zo oneerlijk, weet je. Hoe kun je nou zo'n iemand als Yoëlla, notabene, de Arena in sturen? Ze is nog zo klein en jong en onschuldig.'

    xYoung schreef:
    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Ik slenter rond. Mijn mede tribuut heb ik al een tijdje niet gezien. Het gebied waar we overleven is een gebied met weinig hoge planten, behalve vlakbij de bergen. Een toendra gebied dus. De gure wind jaagt door mijn kleding. Dankzij mijn extra training heb ik de spullen van de Hoorn des overvloeds gemist. Nu heb ik niks bij me. Ik hoor mijn buik rammelen en mijn mond begint droog te worden. Vlakbij de bergen zijn meertjes, maar ik weet niet of het een succes is daar uit te drinken. Wanneer ik ziek zal worden, ben ik vast snel uitgeschakeld. Ik loop verder, richting de hogere bomen en struiken. Ondertussen geef ik mijn ogen de kost om het gebied in me op te nemen. Eigenlijk is het prachtig, maar je kan er slecht van genieten, het is en blijft een wedstrijd. Verder zie ik een persoon staan, ik loop verder en zie dat het een meisje is. Ik zwaai naar haar. Alles kost meer moeite als je honger hebt. "Hé!" Roep ik naar het meisje. (Ann)


    [Steef is ook al knap, had ik al even gespot in het rollentopic]