• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:57 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Alexandra Violetta

    'Goedzo juffrouw Violetta' knikte hij en liep toen weg, wat moest ik nu nog snappen aan jongens? vooral zulke verwende snops, maar ik had het al gezecht en ik was wel iemand die zich aan mijn woord hielt, ik besloot terug te gaan naar mijn suite waar ik algauw zag dat mijn moeder een paar bediendes had opgedragen de hele kamer te rangschikken, maar door een geiriteerd 'Waar was jij?' Hoorde ik dat ze zich naar mij had gewend 'Op het dek en bij de bar' Andwoorde ik terwijl ik naar mijn kamer wilde lopen 'Bij de bar?' Zij ze net niet gillend 'Heb je niet genoeg alcohol gehad?' Voegde ze eraan toe, 'Als je het weten wilt ik heb alleen water gehad en er was een jongen bij' Snauwde ik, en ik kreeg spijt van mijn uitspraak, ik besloot dat ik niet langer met mijn moeder in een kamer wouw zijn en liep de kamer uit waarbij ik de deur hard dichtdeed.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nou, iemand die Roxanne tegenkomt terwijl ze over het eersteklas dek sluipt?]


    Your make-up is terrible

    Jhonathan Eduward Jhonson

    Ik grijnsde kort en zach toen een net iets hoger gerangd crew lid mijn kant op komen, 'Het was me een genoegen, maar volgens mij moet ik maar weer eens gaan voordat ik echt moet gaan zwemmen' Zeg ik grijnzend, en maakte een deftig afschijtsgebaar voordat ik me omdraaide en over de hekjes sprong dat de dekken van elkaar scheiden en snel in de mensen massa verdween.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Joseph Christopher Abraham Hamilton
    "Ik moet bij de eerste klasse vanalles doen. Nogal beschamend vanwege de vele connecties die ik daar heb."
    Ik moest er niet aan dénken om iemand te bedienen die ik niet kon uitstaan. Ik was echt in een moeilijke positie geplaatst..
    "Maar ik denk niet dat ik veel hoef te werken. Mijn vader heeft hier een hoge rang dus wie weet kan hij wat voor me regelen."
    Ik leek nu net een papa's kind. Dat was ik eigenlijk ook wel.


    Me so good.

    [@Assasin, ik denk niet dat je er zin in hebt dat een oude oma tegen je begint te praten? (': Ik laat anders dadelijk wel mijn crewlid naar 1e dek gaan]


    Me so good.

    [Haha, maakt mij niet uit, doe maar iets.]


    Your make-up is terrible

    Nina McCean
    Met een grijns die mijn gezicht sierde keek ik de jongen na, die zich snel uit de voeten maaktte toen er een hogere-rangs-crewlid aankwam. Ook ik besluit hier weg te gaan en naar het restaurant te gaan, waar ik naar de jongen achter de bar toe liep en een watertje bestelde. Ik had namelijk om deze tijd van de dag nog helemaal geen trek in iets met alcohol.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Joseph Christopher Abraham Hamilton
    Ik zei Maria gedag, ik zou haar nog wel tegenkomen. Ze leek me nog geeneens zo erg. Ik liep over het dek richting de 1e klasse. Waar ik thuishoor. Vanuit mijn ooghoeken zag ik iemand heel verdacht rondlopen. Ik draaide me om en zag een meisje. Ze had blond haar en keek erg verdacht.
    "Wat sluip jij hier rond?!" vroeg ik minachtend.
    Ze hoorde overduidelijk niet bij de 1e klasse thuis.


    Me so good.

    Michael Christian Wayland
    'Een watertje, graag.'
    ik draai me om naar de klant en herken het gezicht. Het was het meisje van kamer 40.
    'Komt er aan,' grijns ik, waarna ik mineraal water in een glas met ijs schenk. Beleeft geef ik het haar, waarna ik een knikje geef.
    'Alstublieft, ma'am.' verder mocht ik eigenlijk niet praten met de passagiers, wat jammer was. Praten was iets wat ik graag ded. Fluitend waste ik een glas af.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nicholas Naud Milton.

    Het meisje keek me even aan, waarna ik haar even zag glimlachen. Heb ik me dat verbeeld? Ik zou zweren dat ze naar me glimlachte. Misschien is mijn hele oordeel over rijken mensen wel verkeerd. Even leg ik mijn handen op de reling neer en leun erop, terwijl ik naar de mensen aan de kant kijk. Mijn ogen beginnen te glinsteren, wanneer ik mijn mede muzikanten aan zie komen lopen die nu vrolijk aan het zwaaien zijn. Ik zwaai even naar ze en glimlach. Ik vind het super om naar Amerika te gaan. Het enige nadeel is dat hun niet mee kunnen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Roxanne Lémieux

    Ik schrik op van een zwaardere stem, overduidelijk geen jongen en overduidelijk tegen mij, aan de minachting te horen. Ik krimp lichtelijk in elkaar en kijk met mijn veel te lichte blauwe ogen die groot zijn geworden zijn richting op. Hij ziet er overduidelijk goed uit maar door het gezicht wat hij trekt maakt hij dat ik hem meteen verafschuw. "Ik eh... zoek iets." mompel ik met mijn zware accent.


    Your make-up is terrible

    Elisa Rutherford
    Om beter uitzicht te hebben op alles besluit ik richting het dek van de derdeklas te lopen. Ik hoor de meeuwen over me heen dwarrelen en even ben ik bang dat ze één van mijn sieraden willen stelen, maar sta er niet al te lang bij stil. Ik snuif de verse zoute zeelucht in me op en let totaal niet op waar ik loop. Ik merk niet eens dat ik tegen iemand op bots en bijna mijn evenwicht verlies. (Gabriël)
    "Nou, meneer," zeg ik redelijk ontzet. "Kijkt u eens uit waar u loopt!"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ben weer terug, is er nog iets gebeurd terwijl ik weg was?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Wil er iemand met Jhonathan of Alexandra praten ofzo?]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:44 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine Melrose Roux

    Ik zag hem zwaaien naar de grote groep mensen. ''Familie daar?'' vroeg ik hem, terwijl ik nog steeds mijn blik op hen had gericht. Ik had niemand om naar te zwaaien, niet eens een vriendin, kennis of iets dergelijks. Soms voelde ik me alleen met mijn ouders en Charles, ze waren niet het beste gezelschap wat je je kon wensen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''