• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Geef je kritiek.' Ze keek me uitdagend aan met haar bijna zwarte ogen. Ik trok een wenkbrauw op, leunend tegen de muur.
    'Ik hoop dat je de tijd hebt dan.' Ik gaf haar een snelle, plagende glimlach, die zo weer verdwenen was.
    'Je ademhaling is helemaal verkeerd voor het nummer. Ik weet niet hoeveel ademhaling technieken je al hebt gedaan, maar wat je hier doet gooit je gehele timing in de war.'
    Ik duw mezelf weg van de muur en loop het podium weer up. Als ik naast haar sta, pak ik ook zelf een microfoon. Mijn andere hand ligt op mijn onderbuik. Ik adem rustig, langzaam.
    'Je weet dat je vanuit je onderbuik moet ademen. Probeer dat met de muziek en lyrics mee te doen, anders raakt je timing dus in de war.' Ik ga achter haar staan en leg mijn eigen hand op haar onderbuik, met lichte druk.
    'Vanuit hier dus. Het is niet moeilijk.'

    [Doe maar alsof dat ergens op slaat. 8D I don't know the first thing about singing.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chayenne

    'Ieder zijn ding' glimlach ik, na een tijdje lopen zie ik Christian. 'Hey Chris!' roep ik glimlachend, en loop naar hem toe.


    El Diablo.

    Hailey Robberts
    'Ik denk inderdaad dat we verdwaald zijn' zeg ik met een glimlach. 'maar er zal vast wel ergens iemand rondlopen die de weg wel weet.' 'of niet' zeg ik terwijl ik om me heen kijk. Waarschijnlijk zal ik morgen alsnog elke les te laat komen. 'Misschien komen we zo nog wel iemand tegen die de weg wel weet.' zeg ik hoopvol.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”


    [Lizz, ja, volgens mij ook. Daarom wil ik ook dat iedereen de moeite even doet om wat langere stukken te schrijven. Het kan me echt niet schelen wat je erin schrijft, maar kleine stukjes van 1 of 2 zinnen wil ik niet. Het hoeft echt geen lang verhaal te worden, maar iets langer dan die twee zinnen lukt iedereen wel.
    & de mensen die meer dan twee richtingen hebben, moeten even kiezen, want ze moeten een specifieke richting hebben.]


    Could we all just read what the opener of this RPG has to say and follow up to it?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Rustig lopen we door de gangen als Chayenne opeens iemand begroet, 'Hey Chris!' roept ze en glimlachend loopt ze naar hem toe. Ik loop achter haar aan en natuurlijk ken ik de jongen niet. Die ene Chris staat samen met nog twee andere jongens ik glimlach even naar ze en sta er nonchalant bij. Blijkbaar zitten zij ook al wat langer op deze school en kennen ze elkaar al een tijdje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    'Heey' Groete ik Cristian terwijl ik mijn tas weer op de grond laat zakken, Cristian kende ik ook al lang en was ook een goede vriend geworden.

    Elianne Ever Jhonson

    'Hopelijk komt iemand ons redden, of anders is het handig om een kaart te hebben' Zij ik grijnzend terwijl ik om me heen kijk, we waren zoizo verdwaald.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nana Shizuko Rose
    ‘Vanuit hier dus. Het is niet moeilijk.’ Hij was achter me gaan staan en had een hand op mijn onderbuik gelegd, met enige lichte druk. Eigenlijk vond ik dit niet fijn, maar als dit ervoor nodig was dat ik beter zou worden, dan had ik het ervoor over. Ik had gezegd dat ik er alles voor zou doen, dus ik moet nu niet beginnen met zeuren.
    ‘Goed.’ Zei ik, met enigszins een irriterende toon erin, omdat hij zo vlak achter me stond, maar ik probeerde deze toon weg te drukken. Ik haalde diep adem en probeerde weer te ademen vanuit mijn onderbuik, rustig en langzaam. Net zoals hijzelf net deed.
    Bij iemand anders had ik waarschijnlijk allang geflipt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@Lizz, aw dankje wat lief! Haha <3
    @TheRumIsGone, wil je wat langere zinnen schrijven? Ik heb het al een paar keer tegen iedereen gezegd, maar niemand lijkt echt te luisteren.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey
    'Maar er is nergens een kaart te vinden' zeg ik. 'hebben wij weer hoor' zeg ik erachteraan. Ik hoor verderop in de gang mensen praten. ' he daar is iemand!' zeg ik tegen Elianne 'durf jij de weg te vragen?' vraag ik vervolgens. Ik zou het niet durven, ze zullen ons vast recht in het gezicht uitlachen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [@Talisman - Jep.. Sorry.. Ben even inpiratie loos maar ik verzin er wel iets bij XD]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 13:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elianne Ever Jhonson

    ''Durf jij de weg te vragen?' Vraagt Hailey als we iemand hooren praten, 'Ehm.. Nee' Andwoord ik een beetje beschamend, ik zou nooit zomaar op iemand af durfen te stappen, en daarbij ze zouden ons vast gaan uitlachen ofzo.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amen Raphael Elyon
    'Goed.' Ze was gespannen, ik voelde het zelfs vanuit haar buikspieren. Ik verlicht de druk op haar buik lichtjes. Ze ademt al beter, maar als ze zo gespannen in zal ze de eerste noten moeilijk kunnen houden.
    'Relax, ik ben een hele brave jongen,' grijns ik plagend. Het lijkt me niet dat ze gespannen is vanwege mij, maar ik kon het niet laten. Pas toen ik haar ademhaling goed genoeg vond liet ik haar los.
    'Okay, dat gewoon rustig volhouden.' Ik liep alvast richting de muziek instalatie. In mijn hoofd ging ik langs een lange lijst. Het leek me niet dat ze veel Broadway klassiekers zou kennen, dus die liet ik even achterwege. 'En ik meen het, ontspan die spieren. Loosen up, babe. Is er iets specifieks dat je wilt zingen?'

    [Even naar huislopen, geef me 10 minutjes]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Eden Barlow
    Matthew verteld wat hij wil gaan doen waarna we samen verder lopen. Na een tijdje lopen zie ik een groepje jongens en een meisje staan. Aan de manier waarop ze met elkaar praten ga ik er vanuit dat ze elkaar voor vandaag al kenden. 'Kom,' zeg ik tegen Matthew terwijl ik hem bij zijn arm pak en hem mee trek. 'Laten we eens sociaal gaan doen'. We lopen verder naar het groepje en als we bij hun zijn glimlach ik vriendelijk naar ze. 'Hee,' begroet ik ze glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey
    'ehm nee' beantwoord ze mijn vraag. 'Ik ook niet hoor' zeg ik snel als ik zie dat ze zich schaamt. In dat opzicht lijken we wel op elkaar, we zijn beide verlegen. 'En wat doen we nu?' vraag ik. Als we rechtdoor gaan moeten we naar de mensen, maar als we teruggaan verdwalen we alleen maar meer.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Chayenne

    'Hee,' begroet iemand ons, en ik draai me om. Er staat een glimlachend meisje en ik glimlach ook. 'Heey, ik ben Chayenne.' stel ik me voor. Daarna draai ik me om naar de jongen, 'hey' zeg ik glimlachend.


    El Diablo.