• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    'Natuurlijk' grinnik ik, en loop mee de winkel in. Ik kijk wat rond, en zie dan een witte skinny jeans. 'Hé kijk!' zeg ik, en houd de broek omhoog.


    El Diablo.

    [*sigh* Ik moest eerst een film kijken - die saai was - toen begon mijn broertje te zeiken, toen te janken, toen werden we naar onze kamers gestuurd, toen werden we er weer uitgehaald en nu ben ik min of meer terug.
    Kan ik Grace op iemand afsturen?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [You can join Amen and Cheryl if you want? ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sounds good, waar zijn ze? 8D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alexander

    'Hmm.. Deze mischien' Mompelde ik terwijl ik het eerste stukje speelde,
    'Autumn leaves under frozen souls,
    Hungry hands turning soft and old,
    My hero cried as we stood out there in the cold,
    Like these autumn leaves I don't have nothing to hold.

    Handsome smile, wearing handsome shoes,
    Too young to say, though I swear he knew,
    And I hear him singing while he sits there in his chair,
    While these autumn leaves float around everywhere.'


    'Een liedje van Paolo Nutini genaamt Autumn' Zij ik toen ik het stukje gespeeld had.


    [Klikbaar ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nemhain schreef:
    [Sounds good, waar zijn ze? 8D]


    Walking around on the sportsfield. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Grace is on her way ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jermaine

    Ik draai me om naar Chay. "Ja! Doen!" Zei ik opgewonden. "Wit is zo jouw kleur!" Zei ik erachteraan terwijl ik een van de sjaals pakte. Een donkerblauwe met zwarte sterren print. "Deze is geweldig!" Zei ik terwijl ik de sjaal omhoog hield. Op de vrouwen afdeling hadden ze gewoon leukere sjaals, echt waar.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    @space ik vind Jermaine echt helemaal super! :3 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    annemellark schreef:
    @space ik vind Jermaine echt helemaal super! :3 ]


    { Haha, thanks!! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Dit zijn de gewonere klassen," Vertelt hij, terwijl we door de gang lopen. Bij alle lokalen zeg ik hetzelfde; "Saai, saai en saai," Ik blijf mijn leider volgen die me naar buiten loodst.
    "En dit is dan het sportveld," Ik laat mijn blik over het veld glijden. Vroeger heb ik behoorlijk veel geturnd. Het lijkt me best gaaf om het nu weer op te pakken.
    "Dus, heb je al veel mensen hier ontmoet?" Ik schud even mijn hoofd.
    "Jij en Nana," Vertel ik. Het is wel zo, ik heb nog niet eens mijn kluisje kunnen zien of volproppen. Niet dat ik zin heb om al die boeken op te gaan halen..

    Grace Harper
    Rustig, maar een beetje verveeld, slenterde ik de deur uit. Ik had een tussenuur en niets te doen. Even verderop zag ik twee mensen lopen en ik besloot hun kant op te gaan. Na een tijdje herkende ik Amen, een jongen die hier al een tijdje op school zat, net als ik. We waren niet bevriend of iets dergelijks en ik zou niet weten wat zijn achternaam was, maar ik kende zijn voornaam en zijn gezicht. Het meisje bij hem kende ik niet. 'Hé,' zei ik toen ik eenmaal bij ze in de buurt kwam. 'Alles goed?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chayenne

    Ik grinnik, 'heb plezier met je sjaaltjes ik zoek een outfit.' lach ik. Ik pak een paar zwarte pumps, een zwart haltertopje en een gouden ketting. Daarna ga ik naar de paskamers waar ik me omkleed. Snel roep ik Jermaine, en kijk daarna naar mezelf in de spiegel.


    El Diablo.

    Amen Raphael Elyon
    'Jij en Nana,' zegt ze. Arm meisje, eerst Nana's woede aanval en dan mijn energie. met een kleine grijns draai ik me naar het nieuwe meisje.
    'Hé.' Uhm... Grace, dacht ik dat haar naam was. Maar omdat ik niet zeker was ging ik met de gewoonlijke begroeting.
    'Hey, schat,' grijns ik. Dit was totaal niet hoe ik mijn vrije uren wilde besteden. Ik moest eigenlijk nog een nummer voor de klas voorbereiden...
    'Uh, dit is het nieuwe modepopje, Cheryl,' zeg ik met een knikje naar het meisje naast me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jermaine

    "Ja, ja, ja!" Zeg ik opgewonden als Chay haar outfit aan me showt. "Die ketting, dat topje.. Het matcht perfect!" Zeg ik erachteraan. Ik klap even in mijn handen. "Bravo Chay, Bravo!" Zeg ik lachend.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.