• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Vind je hem niet prachtig dan?" Grijnst hij. Fantastisch om te zien dat hij het nog probeert te verbloemen. Helaas heb ik je nu te pakken, Amen!
    "Die had ik hier ooit voor de gein getekend," Legt hij uit, haalt zijn schouders op en woelt door zijn haar. "Voor mijn flirt van het moment," Juist.. flirt van het moment. Het is even stil en ik bekijk de tekening.
    "Hij heeft het nooit gedragen!" Zegt hij vrolijk. Gelukkig maar, want zelfs een clown zou dit niet willen dragen.
    "Laat mij het ontwerp in stof dan eens zien?" Dat wil ik wel eens zien..

    Diana Grace Anderson

    Ik lachte even. "Je mag blij zijn dat je dat kan, ik heb alleen maar ballet."
    Niet dat ik het erg vond, maar soms was het zo zwaar dat ik soms in elkaar zakte van vermoeidheid.
    Maar ik deed het voor mijn broer, ik wilde dat hij trots op zijn kleine zusje kon zijn.
    Zonder aarzeling nam ik plaats op het bankje naast hem en keek hem aan terwijl mijn hoofd een beetje schuin hing.
    "Kan je me wat leren?" Vroeg ik liefjes. "Gewoon wat basis, het lijkt me leuk om het te kunnen."
    Ik stopte een lok achter mijn oor en keek hem aan. "Alleen als je dat wilt natuurlijk."


    Dwayne Renolds

    "Luister liefje," Begon ik grijnzend met een vriendelijke ondertoon in mijn stem. "Hoe graag ik ook ja zou willen zeggen, moet ik het toch afwijzen."
    Ik knielde neer bij het water en voelde er even aan.
    "Het is niet dat ik niet wil, maar aangezien ik geen zwemkleding aanheb zal het voor een andere keer zijn." Een jongensachtige grijns speelde op mijn lippen. "Je hebt het van me te goed."
    Snel knipoogde ik naar haar en ging in kleermakerszit zitten aan het water zodat ze niet langer op moest kijken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Amen Raphael Elyon
    'Uhhh...' ik keek rond het lokaal en vond al snel de deur naar de kleine berging. daar hadden we het ding toen ingesmeten, in de hoop dat niemand het ooit zou vinden. De modeklas insluipen was een geweldige date geweest, het ontwerp was alleen niet zo'n success.
    Met een trotse grijns haal ik de jurk de kast uit. nou ja, jurk... Het moet een jurk voorstellen. Het lijkt meer op de jurk uit Doornroosje. Degene die de drie goede feeën maakte, zonder magië. alleen waren de stoffen groen en paars.
    'Wat vind je? Een plaatje, is het niet?' grijns ik licht sartcastisch.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ( back :3 )

    Jermaine

    Ik glimlach en loop met haar mee de school uit. We lopen naar de metro en ik check in met mijn ov. "weetje waar ik zin in heb?", ik zucht even en ga verder. "een muffin, ik heb echt zin in een muffin!" zeg ik blij.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Tafel dekken!]

    [Gotta love how Cheryl is not bothered by Amen saying the dress was for a guy :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Luister liefje,’ Oh hell no, hier begon het weer. Hoe vaak moest ik nog tegen die lui zeggen dat ik geen facking “liefje” ben, maar gewoon Nana heet? Ik voelde woede in me opborrelen, maar probeerde het niet te laten zien. Ik zou toch mijn best doen, of niet dan? ‘Hoe graag ik ook ja zou willen zeggen, moet ik het toch afwijzen.’ Hij knielde toen neer bij het water en voelde er even aan. ‘Het is niet dat ik niet wil, maar aangezien ik geen zwemkleding aan heb zal het voor een andere keer zijn. Je hebt het van me te goed.’ Er speelde een jongensachtige grijns op zijn lippen, en ik had alweer de neiging die grijns eraf te slaan.
    In houden, Nana, In houden…
    Toen hij knipoogde had ik het echter gehad en ik zag nog net dat hij in kleermakerszit ging zitten, want ik had de woede ook al opgekropt in mijn handen, die eerst tintelden en toen gebald waren in vuisten, waarna ik me onder water liet verdwijnen en naar beneden zwom. Net zo lang totdat ik zwart voor mijn ogen begon te zien en ik op mezelf kon vertrouwen niet weer te gaan schelden of hem te gaan slaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ga eventjes eten]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chayenne

    Ik check ook snel in, maar nergens is een plek vrij. Ik besluit even naar een groepje jongens tegaan, en met wat geflirt en knipoogjes heb ik plaatsen. `Ik heb zin in starbucks´ mompel ik.


    El Diablo.

    [i would like to thank this RPG for making me research Broadwa music.
    Because I found this and Amen will cover it soon.]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 18:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [i would like to thank this RPG for making me research Broadwa music.
    Because I found this and Amen will cover it soon.]

    [Haha, lol, well, have fun. Nana en ik moedigen je hem aan, hoor :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Haha, lol, well, have fun. Nana en ik moedigen je hem aan, hoor :'D]


    [Nana just yells at him :'D He'll try and be nicer next time.
    try. not saying he's succeed, but...]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jermaine

    "Zag je hoe snel ze je die plekken gaven?" Zeg ik lachend. "They like you!" Zeg ik plagerig en ik lach. Ik pak mijn iPhone en stuur een tweet: Samen met @Chayenne naar de stad, yay ^^
    Ik berg mijn iphone weer op en staar uit het raampje.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Chayenne

    'Everybody likes me! Remember that!' grijns ik arrogant. Ik sla met mijn hand mijn haar van mijn schouder en pak daarna mijn spiegeltje. Ik werk snel mijn mascara en oogpotlood bij. Zo komen mijn kille grijze oogjes goed uit.


    El Diablo.

    Escritura schreef:
    (...)

    [Nana just yells at him :'D He'll try and be nicer next time.
    try. not saying he's succeed, but...]

    [Hahaha, yeah, I know. And she'll try to not kill him next time. (: ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.