• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    'Hmm, geen zin om daar naar toe te gaan,' mompelt Taylor terwijl we verder lopen. 'Welke kant op miss. Theater of dans?' vraagt hij. 'Hmmm, ik had net al gekozen of we links of rechts moesten dus nu mag jij kiezen,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nana Shizuko Rose
    Er komt een getint meisje boos aangestormd en ik begin er heimelijk om te grinniken. Dit vrolijkte mij, ook al klinkt het heel raar, altijd een beetje op. Ik deed mijn best niet om het te verbergen, maar keek toen Amen aan en zag nog net hoe hij naar me knipoogde en naar binnen liep. Die A-hole, hij kon me toch wel voorlaten of is zelfs dat te veel gevraagd?
    ‘Okay, ik kan dit totaal uitleggen,’ hoorde ik door de deur heen en ik grinnikte. ‘Yeah right.’ Er kwam een sadistisch lachje op mijn lippen terecht. ‘Ik ben hier omdat ik geen lied had voorbereid, maar ik was compleet gewillig om iets uit mijn mouw te schudden.’ Ik kon het niet laten, maar er kwam weer een sadistisch lachje mijn mond uit. ‘Smoesjes, smoesjes, Elyon!’
    Echter stopte ik hiermee toen de directrice opeens naast me stond, wat ik dus niet gemerkt had.
    ‘Mevrouw Rose, komt u het kantoor even binnen?’ Ze opende de deur en gebaarde dat ik binnen mocht komen. Toen keek ze richting het getinte meisje met een mildere blik. ‘Mevrouw Ramirez, het spijt me, maar u zal even moeten wachten. Ik probeer het zo snel mogelijk af te handelen, zodat je aan de beurt bent.’
    Ondertussen was ik al met rollende ogen binnen gelopen en naast Amen gaan zitten, want er stond nog maar een stoel en die stond vlak naast hem. De directrice deed de deur weer dicht en keek Amen en mij aan, waarna ze haar vingers in elkaar verstrengelde en Amen aankeek.
    ‘Ik weet het, Meneer Elyon, maar als het goed is, weet je ook dat je een lied moest voorbereiden. Er zijn geen uitzonderingen op dit gebied, en het is dus ook volstrekt logisch dat jullie dus allemaal gewoon een lied voorbereid hadden.’ Ik moest de moeite doen om niet in lachen uit te barsten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    'Hmmm, dan wordt het dans. Ik wil dat theater nog een verassing wordt.' zeg ik en trek haar mee naar rechts. Zo wel links als rechts zien we danszalen staan en in iedere zaal weer een andere stijl van ballet tot hiphop en van hiphop tot ballroom. 'Dit is echt de geweldigste school ooit,' geef ik dan eerlijk toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Is het goed zo? :'D Ik improviseer even, haha (aa)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alexander

    'Ik vind van niet, maar je mag er helemaal zelf achterkomen of jij het wel vind' Zeg ik schouder op halend, 'The piano is yours, be careful with it' Zij ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Diana Grace Anderson

    "Ik denk dat ik maar eens ga." Onderbrak ik het tweetal. "Ik moet nog een plattegrond krijgen en mijn kamer vinden."
    Ik stond op en wandelde naar mijn koffers die er nog altijd stonden.
    "Misschien zie ik jullie een andere keer nog eens." Zei ik opgewekt. "Als ik niet verdwaal tenminste."
    Ik boog lichtjes door mijn knieën zodat ik de handvatten van mijn koffers beet kon nemen en sleurde ermee naar de deur.
    "Tot ziens." Zei ik en draaide me weer om.
    Met de koffers in de hand, verliet ik het lokaal om terug te keren naar de balie.
    Deze keer had ik geluk en stond er wel iemand die me kon helpen.
    De vrouw had me de volledige uitleg gegeven over de plattegrond en me verteld waar ik moest zijn om mijn kamer te vinden.
    Toen ik eenmaal in mijn kamer was aangekomen, had ik al meteen mijn koffers uitgepakt en was redelijk tevreden met mijn nieuwe onderkomen.
    Ik besloot uiteindelijk om de school nog wat te verkennen, dus liep ik weer naar beneden en besloot om gewoon wat rond te lopen.


    [Wie wil Diana meeten?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leya Eden Barlow
    'Hmmm, dan wordt het dans. Ik wil dat theater nog een verassing wordt'. Taylor trekt me mee naar rechts. Aan beide kanten zijn danszalen met verschillende stijlen. 'Dit is echt de geweldigste school ooit,' zegt hij. Ik knik instemmend. 'Véél beter dan mijn oude school. Daar moesten we zelfs uniformen dragen,ughh,' zeg ik. Als ik de zaal zie waar Modern is, blijf ik even staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liberty April Ramirez

    Het meisje laat een sadistisch lachje horen en ik kan het niet laten om er zelf ook één uit mijn mond te laten komen. Ik schud met mijn hoofd als ik hoor wat de jongen heeft gedaan en moet dan toch lachen. 'Wauw, wat een school,' mompel ik dan. 'Mevrouw Rose, komt u het kantoor even binnen?' vraagt ze dan. Hmmm, Rose en Elyon. De vrouw begint dan tegen mij te praten. 'Mevrouw Ramirex, het spijt me, maar u zal even moeten wachten. Ik probeer het zo snel mogelijk af te handelen zodat je aan de beurt bent,' Ik kijk de vrouw aan en Rose geeft me een mildere blik. Ik rol met mijn ogen, 'Uhuh,' mompel ik dan en wacht op mijn beurt terwijl ik toch wel mee luister naar wat ze te zeggen hebben.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    'Maar die maffia is ook leuk' grinnik ik. 'En daar heb ik nog een heel leuk jurkje voor' grijns ik. Ik ga snel op zoek naar heels op het internet, en leun tegelijk met mijn hoofd op mijn hand.


    El Diablo.

    Amen Raphael Elyon
    'Ik weet het, Meneer Elyon, maar als het goed is, weet je ook dat je een lied moest voorbereiden. Er zijn geen uitzonderingen op dit gebied, en het is dus ook volstrekt logisch dat jullie dus allemaal gewoon een lied voorbereid hadden.'
    Nana zat ent een beetje voor me, ze moest duidelijk moeite doen om niet te lachen. Oh, dus we spelen het zo? Nou ja, ze leek tenminste was losser dan toen ik haar vanochtend ontmoette.
    'U heeft compleet gelijk,' antwoord ik met een charmante glimlach. 'Maar ziet u, mijn voorbereidingen in het zanglokaal werden deze ochtend helaas onderbroken.' Ik leun achteruit in de stoel.
    'Ik weet zeker dat u het op prijs stelt dat ik een arme, verwarde mede-studente eerst heb geholpen. Daarbij zijn er vandaag zoveel nieuwe leerlingen die me om hulp vroegen...'
    Okay, eigenlijk alleen Cheryl, maar die telt maar even voor meerdere personen vandaag.
    'I'm sure you'll understand, Mrs,' sloot ik af met een glimlachje.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik frons, 'Ik vind dat een artistieke school geen uniform nodig heeft,' Ik denk dan na, 'Maar wacht, je deed toch modellen werk? Hoe kan je daar een uniform dragen,' mompel ik dan. We blijven staan voor modern en ik kijk naar de leerlingen. Ze zijn echt goed en ik leun even tegen het raam aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ze kan langs de directrice's kantoor lopen, zich bij Liberty voegen? ^^ En straks Amen/Nana meeten.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [Ze kan langs de directrice's kantoor lopen, zich bij Liberty voegen? ^^ En straks Amen/Nana meeten.]

    [ Was dat tegen mij? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    (...)
    [ Was dat tegen mij? :') ]


    [Yes, dear ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @leannan jouw personage is toch nu bij Alex ? Want hailey is daar nu ook! ]

    Oh sorry ik zag je post niet ! ]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:58 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”