• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    Ik grinnik, 'wat ga je doen, voor dj spelen en dan slow nummers?' grijns ik. Ik denk even na, een thema? 'Ik ben niet goed in thema's' mompel ik droogjes. Ik geniet van de wind die door de open deuren waaide, en startte toen mijn Imac op. Even zoeken naar thema's.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:20 ]


    El Diablo.

    Hailey
    'zoiets zeiden mijn ouders ook altijd, ik was in ieder geval een grote plaag' zegt hij grijnzend tegen mij. 'een plaag?' vraag ik verbaast. Misschien leek hij wel een beetje op mij qua ouders. Dan zou ik tenminste niet de enige zijn, en kon ik er met iemand over praten die het begreep.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    IHeartMusicc schreef:
    [ Ik snap iets niet in het begin post stukje staat wel en niet maar...ik snap 't niet XD ]

    [Ik had geen zin om hele zinnen te schrijven, lol. Dat staat ervoor wie er wel of niet nieuw is op school ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Wat bedoelt u, u hebt niets voorbereid, Amen?' De leerkracht geeft me een strenge blik. 'voorbereiding is een belangrijk deel, je kan niet zomaar iets uit je mouw toveren.'
    'Natuurlijk wel,' daar ik hem uit, maar ik krijg de kans niet.
    'Ga je maar melden bij de directrice.' Oh, seriously? Ik rol even met mijn ogen.
    'Als ik de Wicked Witch of the West wilde ontmoeten, ging ik wel naar het theater,' mompel ik, wat me een kwade blik opleverd. met een kleine grijns loop ik het lokaal uit. Eenmaal bij eht kantoortje klop ik aan, waarna ik op een stoeltje val, net buiten de deur. Ik heb hier zo geen zin in nu.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik knik, 'Hmm, dan wil ik jou een keer horen,' glimlach ik dan. 'Lijkt me super,' grinnik ik er nog na. Ik zucht en loop dan door tot we uit komen bij een kantine. 'Trouwens, wanneer beginnen de lessen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jermaine

    Ik schiet in de lach. "Nah, ik regel wel wat met de dj." Zeg ik lachend. Ik google op thema's sweet sixteen. Ik krijg een hele rij met links en klik er een aan. "Boring, boring, niet origineel.." Zeg ik als commentaar op de thema's die voorbij komen. Ik zucht. "Jij al iets gevonden?" Vraag ik zuchtend als ik al 3 pagina's heb doorgezocht.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nana Shizuko Rose
    Natuurlijk moest ik weer rennen om er enigszins mijn best voor te doen, maar waarom zou ik dat eigenlijk doen? Dacht ik onder het rennen, ik was toch al te laat? Ik grinnikte en begon weer langzaam te lopen, helaas was ik er toen al en sloeg ik mijn armen over elkaar, nadat ik de deur opendeed van de directrice. ‘Mevrouw Rose, wacht buiten.’
    Mijn mond viel open. ‘Wat? Maar –’
    ‘Je bent te laat, iemand anders is nu.’ Huh? Toen ik opeens een blonde jongen naast me zag, ik had hem helemaal over het hoofd gezien! Ik keek hem met een kloppende ader op mijn voorhoofd en een vermoeiende blik aan. ‘Je bent al zeker twintig minuten te laat en komt zomaar binnenstormen alsof er niets aan de hand is.’ Ging ze verder, waarna ik het wegwuifde en naast Amen op een wachtstoel ging zitten.
    ‘Meneer Elyon, kom binnen.’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alexander

    'Volgens mij vonden mijn ouders het niet zo leuk dat ik op alles sloeg waar op te slaan viel om te kijken wat voor geluid het maakte' Grijnsde ik, waarschijnlijk hadden ze daarom ook een piano gekocht, om me af te lijden van al het andere maar dat was ook niet echt gelukt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leya Eden Barlow
    'Hmm, dan wil ik jou een keer horen. Lijkt me super,' glimlacht hij. We lopen verder en komen uit bij de kantine. 'Trouwens, wanneer beginnen de lessen?' vraagt hij. Ik denk even na. 'Ik dacht dat de lessen morgen pas echt beginnen. Vandaag is volgens mij meer een kennismakingsdag.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liberty April Ramirez

    Ik zucht en boos storm ik richting het kantoor van de directrice. Wat had dat nou weer te betekenen!? Dus omdat iemand hier iets tegen me aan gooit op de kantine en ik daarop reageer moet ík naar de directrice!? Het is echt ongelooflijk. Mijn eerste dag en dan meteen naar de directrice. Record. Ik grom even en loop dan naar binnen. Ik ga zitten en zie daar ook een jongen zitten. Ik grom even en wacht dan geduldig af. 'Meneer Elyon kom binnen,' zegt de vrouw dan. Een ander meisje is ook al aangekomen. 'Gezellig,' mompel ik dan. Elyon is dus zeker de jongen aangezien wij de enige drie zijn.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik kijk haar aan en knik vervolgens, 'Hmm, geen zin om daar naar toe te gaan,' mompel ik dan en kijk haar aan terwijl we doorlopen tot we bij een splitsing komen, 'Welke kant op miss,' zeg ik dan. Op de bordjes staat dat links theater is en de andere kant dans, 'Theater of dans?'

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 15:38 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jane
    Ik moest lachen om zijn reactie. 'dat kan ik wel begrijpen' zei ik. 'ben je echt zo'n druktemaker?' vroeg ik vervolgens.. Tot nu toe leek hij meer een rustige jongen. Maar ik kende hem pas 10 minuten, ik kon het ook mis hebben.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Chayenne

    'Mwah' mompel ik, en kijk naar Jermaine. 'Wel een lijst' zeg ik, en klik hem aan.

    - Black & white
    - Pinky party
    - leger feest
    - stand feest (het is wel binnen)
    - blingbling
    - beauty & the nerd
    - pyama party
    - golden pary, idereen in goud
    - sjonny en Anita
    - foutfeest: prout to be fout
    - barbie feest
    - hollywood, Showtime
    - gemaskert bal
    - china
    - valentine
    - maffia
    - glow in the dark
    - Hollands feest, in oranje
    - Jaren 70
    - Rich & famous
    - 1001 nachten
    - country
    - Punk feest
    - coctail feest
    - horror
    - dress to impres
    - Prinses en prinsessen bal
    - White & sexy
    - Pims & hores
    - highschool
    - baby feest
    - stippeltjes party
    - allemaal 1 kleur
    - jongens: blauw , meisjes: Roze

    'Maar ik ben een vreselijke kiezer' grinnik ik. Ik haal een hand door mijn haar, en denk na.


    El Diablo.

    Amen Raphael Elyon
    Zodra ik zit stormt Nana binnen. ze ziet me neit eens en lijk me een béétje geïrriteerd.
    'Meneer Elyon, kom binnen.'
    'Maar al te graag.' Ik spring op, knipoog naar Nana en loop naar binnen, waar ik opnieuw neerplof.
    Achter me hoor ik nog een persoon binnen stormen, maar dat negeer ik maar eventjes.
    Zachtjes neurie ik "No one mourns the wicked", terwijl ik op de directrice wacht.
    'Okay, ik kan dit totaal uitleggen,' begin ik ongeduldig.
    'Ik ben hier omdat ik geen lied had voorbereid, maar ik was compleet gewillig om iets uit mijn mouw te schudden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okay, ik speel ook even de directrice, ghihi. Wait.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jermaine

    Ik gooi mijn macbook naast me neer en loop naar Chay toe. "hwm, dat gouden is wel leuk!" zei ik zacht. "Ja! En dan ga jij in het zilver, dan val je op!" riep ik opgewonden. "En ik heb echt de perfecte sjaal op internet gezien!" zei ik opgewonden.

    { Ik moet even weg voor een uurtje ofzo, anders laat je Chay even weglopen ofzoiets. x }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.