• De stelling van deze week luidt:
    Mensen ontwikkelen alleen maar een eetstoornis omdat ze een gebrek aan aandacht hebben.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Oneens, ik heb voor deze stelling gewoon geen woorden. Oneens. Punt.


    Destroy what destroys you.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ja, maar het gaat hier over eetstoornissen dus we hebben het over lelijk dun.

    Zij had het over modellen. Mensen moeten eens inzien dat modellen lang niet altijd graatmager zijn en dun ook normaal en mooi is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Audacity schreef:
    (...)

    Ja, maar het gaat hier over eetstoornissen dus we hebben het over lelijk dun.


    En er zijn veel modellen met eetstoornissen waarvan je de botten kan tellen. Weet je wat ik een knappe vrouw vind? Beyoncé, die is tenminste gevuld. En ik heb het over de juiste rondingen, ik bedoel, borsten, kont. Ik zie modellen lopen die nauwelijks een fatsoenlijke B-cup hebben en net jongetjes zijn... Dus ja, dan vind ik ze niet meer knap. Doutzen Kroes vind ik ook een mooie vrouw.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ohh, ik ben het hier zo verschrikkelijk mee oneens. Het is alleen maar om positievere aandacht te krijgen. Ze walgen van hun eigen uiterlijk, en trekken zichzelf hierdoor vreselijk mee naar beneden. Waardoor, veel nog niet eens zo slecht bedoelde opmerkingen, door hen meteen al als negatief opgevat worden. Dit willen ze juist niet, ze willen meer zoals de rest zijn, wat dus positievere aandacht zou geven. (En dan heb ik het over de eetstoornissen waarbij je dus dunner wil worden)

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 19:57 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    oneens natuurlijk.


    te zijn of niet te zijn. Dat is de vraag waar mn oma het antwoord niet op weet

    Jezabels schreef:
    Oneens.
    Ik denk dat het een samenloop van allerlei gebeurtenissen is. Mensen die onzeker zijn over hoe ze eruit zien, hebben niet noodzakelijk aandacht nodig. Ik heb zelf niet in die situatie gezeten, maar ik denk dat het gewoon is om 'mooi' te zijn en ze gewoon zelf alles op een rijtje moeten zetten. Maar aandachttrekkerij is het, denk ik, absoluut niet.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Oneens, need more explanation?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ELawrence schreef:
    Nee man, sommigen misschien maar de meesten omdat ze een gebrek aan zelfvertrouwen hebben


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    HARRYMARRYME schreef:
    Ooh vreselijk oneens. Er kunnen heel veel oorzaken zijn van een eetstoornis... Misschien is het bij sommigen wel een zakken van aandacht trekken maar meestal zijn er veel dingen meer aan de hand! Dingen die je op het eerste zicht misschien niet verwacht van die persoon maar het is echt niet waar dat het altijd aandachttrekkerij is...


    Alleen mensen die het luidop uitroepen, die zoeken aandacht maar de meeste niet


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    eens


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Oneens. Of eens. Of oneens.

    Hm, het is zo vaag. Sommigen willen wel aandacht. Maar anderen weer niet, die willen afvallen, 'perfect' dun worden.. Zodat ze opvallen. Dat is ook aandacht. Dus het is raar

    Leela schreef:
    (...)

    Hm, ik ben het hier niet mee eens. Waarom? Omdat er genoeg gezonde vrouwen zijn met mooie rondingen en omdat mannen dan misschien ook meer aangetrokken worden door mode ;P


    Ehh...


    Een modeshow. Dat ziet er niet uit toch? D:
    Bovendien hoe mooi ze ook zouden zijn het si allemaal bedekt met kleding :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Echt, ik vraag me af waarom mensen hiermee eens zijn -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    HARRYMARRYME schreef:
    Ooh vreselijk oneens. Er kunnen heel veel oorzaken zijn van een eetstoornis... Misschien is het bij sommigen wel een zakken van aandacht trekken maar meestal zijn er veel dingen meer aan de hand! Dingen die je op het eerste zicht misschien niet verwacht van die persoon maar het is echt niet waar dat het altijd aandachttrekkerij is...


    The strobe lights not as Bright as You are

    totaal eens met Puroisen


    Fus Ro Dah!