• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Laatste reactie van Feline?]

    [Feline moest naar kantoortje van de directeur a. En nu heeft ze buiten de eetzaal (weer) ruzie met Nathan]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 17:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Okée.. dat laat ik m'n Jerry wel rondlopen.]

    [Hij kan anders op zich wel naar hun toe?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jqyden Jason Bright
    ‘Het… spijt me van je vriendin… Jay… I-ik wilde niet…’ Ze sloeg stil. Ze deed haar hoofd in haar handen en verborg haar gezicht. Ze deed een stap naar achter. Ik kalmeerde weer ik stop met het ballen van mijn vuisten en stapte onhoorbaar achter haar aan. 'Celeste Je kon het niet weten. Niemand weet het. Maak je niet druk.' Probeerde ik haar te kalmeren. Ik sloeg beschermend een arm om haar heen en wreef op haar rug. Dat moest haar wel kalmeren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    ‘Ik durfde niet. Vorig jaar was ik een bitch zonder enige gevoelens. Nu ben ik wat aardiger door bepaalde dingen die ik voor mezelf houd.’ Zei ze, en alles klonk heel eerlijk. Ik kon gemakkelijk horen dat ze niet loog, maar je kon ook gemakkelijk aan haar zien dat ze met wat dingen zat en hier over nadacht, hier over piekerde zelfs.
    ‘Dan zal ik niet doorvragen.’ Ik zuchtte diep en voelde me opeens erg vermoeid, was het niet allang etenstijd? Niet dat ik nu honger had en enigszins zin had om wat door mijn keel te krijgen, dat zou toch niet lukken. ‘Ik had net ruzie met Porter,’ vertelde ik haar eerlijk, die jongen van de Leonim, maar als ze zou vragen waarom, moest ik eromheen draaien, erover liegen. Door May had ik hem bijna in elkaar geslagen en die sukkel was gewoon kalm gebleven. Terwijl ik dit dacht, liet ik mijn handen op mijn hoofd steunen en ging op haar bed zitten voorover gebogen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xHeavenlyx schreef:
    [Hij kan anders op zich wel naar hun toe?]


    [Waar zijn ze precies?]

    [Ergens bij de eetzaal a. Maar niet ín de eetzaal. ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sooooorry for long time no post. Was uitgegaan gisteren, werd nogal laat. (A)
    En vandaag ben ik wezen shoppen. Wat heb ik gemist? :3]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Het enige wat je hebt gemist is een fight tussen Jace, Lucas en Destiny en een fight tussen Nathan en Feline (die twee vooral) en Jayden, Celeste en heel eventjes Jace a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dus niet echt dingen die ik moet weten? :'D
    Mooooi.]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    May Rose White
    ‘Dan zal ik niet doorvragen.’ Hij zuchtte diep en ik was best wel blij met zijn antwoord want ik was ook niet van plan om het te vertellen. ‘Ik had net ruzie met Porter,’ biegte hij op. Ik wou net gaan vragen me wie hij ruzie had gemaakt. Alsof hij gedachten kon lezen, maar dat kon hij niet. 'Ja ik zag het door het raam.' Zeg ik een beetje nerveus. Het was niet echt een ebt Caligas gesprek, maar eerder een echt May en Jace gesprek. Net gevoel. 'Maar waarom hadden jullie ruzie.' Vroeg ik dan weer nieuwschierig.

    [ik hou echt van Restaurants met WiFi :) :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oké. Jerry stalkt Feline wel.]

    Password schreef:
    [Oké. Jerry stalkt Feline wel.]


    [yeah, ze heeft een stalker xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox
    ‘Ja, ik zag het door het raam.’ Zei ze, een beetje nerveus, en ik keek haar gelijk verward aan. Had ze dat allemaal gezien, of precies welk deel? Ik wilde Lucas Porter op dat moment slaan, en nu ben ik blij dat ik het maar niet gedaan had, want dan had May het gezien en zou ze vast en zeker weer raar of slecht over me gaan denken. ‘Maar waarom hadden jullie ruzie?’ vroeg ze daarna weer nieuwsgierig. Die vraag kon ik verwachten, maar niet dat ik haar de héle waarheid ging vertellen. ‘Hij zei dingen over de Caligas afdeling die ik niet tolereerde.’ Ik stopte en verstopte mijn gezicht weer in mijn handen, als teken dat ik er voor de rest niet over wilde hebben. ‘Wat vond vorig jaar leuk aan mij?’ Het kwam er met een toon uit waarvan ik wilde zeggen dat ik van mezelf walgde, ik had geen idee hoe het kon dat zij me nog aan kon kijken.

    Celeste Jade Fox
    Hij was me achter aan gestapt, want opeens voelde ik een beschermende arm om me heen, en voelde hoe hij kalmerend over mijn rug wreef. ‘Celeste, je kon het niet weten. Niemand weet het. Maak je niet druk.’ Ik liet mijn handen zakken en duwde hem wat van me weg, want ik wilde niet dat hij me als een zielig meisje zou zien, na de illusie die ik heb gekregen van Nathan, dat ik bang was gebruikt te worden, leefde ik weer in angst. Ik dacht dat het voorbij zou zijn toen Jace van zijn problemen af was, maar het zou me voor altijd blijven volgen. ‘Ik bedoelde het niet om je met Jace te vergelijken,’ kwam er toen eerst zacht uit mijn keel, maar mijn stem werd sterker, ‘maar ik doe het automatisch. Ik kan niet anders.’


    Quiet the mind, and the soul will speak.