• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ nog niet]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    "Dan zit er niets anders op dan maar weer naar binnen te gaan""zei ik lachend. "Maar laat me zeggen je bent niet de enige die naar slaap verlangt" gaf ik toen eerlijk toe


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Destiny Milexi Ramirez

    Ik kijk Lucas aan, 'Wees daar maar niet trots op,' zeg ik en steek mijn tong uit. Louise gaat weg en ik knik, 'Eetsmakelijk voor later,' mompel ik dan. Ik draai me weer naar Lucas en kijk hem dan even aan.

    Nathan Alexander Daniëls

    'Heb je haar iets aangedaan met die smerige handen van je? hoor ik Feline zeggen waardoor ik uit mijn gedachte opduik, 'Gaat dat je wat aan?' zeg ik dan grommend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    'Jij kan slapen' mompel ik, en sta op. Ik kijk naar James en daarna naar de draken. Ze vliegen nog steeds rustig rond.


    El Diablo.

    James

    "Dat ik kan slapen betekent niet dat ik dat ook doe" zei ik lachend. Ik keek omhoog naar de draken en glimlachte "En trouwens de afgelopen vakantie had ik natuurlijk ook niet echt veel tijd om te slapen".


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lucas Justin Porter
    'Wees daar maar niet trots op,' zegt Des en ze steekt haar tong uit.
    Louise zegt dat ze een restaurant gaat zoeken. 'Eetsmakelijk voor later,' mompelt Des naar haar. Ik kijk Louise fronsend na maar haal dan mijn schouders op. Ik glimlach even naar Des en kijk dan naar de klok. Nog een minuut voor dat we eindelijk kunnen eten.

    Feline Haven Chase
    'Gaat dat je wat aan?' zegt Nathan grommend.
    'Ja, want ze zit in mijn afdeling,' bits ik terug.
    'En wat ik me afvraag. Je zegt dat je nog liever een hond zoent, dus waarom zoende je me dan echt?' vraag ik. 'Je had dat net zo goed met zo'n illusie geval ding van je kunnen doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik grinnik, 'natuurlijk' grijns ik. Ik laat de draken naar beneden vliegen, en ze laten liggen. 'Maar als je wil kan je' zucht ik.


    El Diablo.

    Destiny Milexi Ramirez

    Ik gaap en ga dan ineengedoken op mijn stoel zitten, honger honger honger. Ik zucht en kijk dan voor me uit. Ik glimlach terug naar Lucas en gebaar dan dat ik moe ben.

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik lach even, 'Je zoekt er ook echt wat achter hé? Sorry, maar ik had nou eenmaal een ander effect gehad,' zeg ik dan en kijk haar aan en rol dan met mijn ogen, 'Waarom zou ik een illusie verspillen als ik het ook zelf kan doen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Dankje" zei ik lachend en pakte mijn stok en na een simpele spreuk stonden er weer twee beeldjes voor ons. Ik dacht na "Ik heb nog wel een slaapspreuk maar ik weet alleen niet of je interesse hebt en of het werkt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lucas Justin Porter
    'Vanavond vroeg naar bed,' grinnik ik als ik zie dat Des moe is.
    Ik glimlach als het eten eindelijk wordt geserveerd.

    Feline Haven Chase'Je zoekt er ook echt wat achter hé? Sorry, maar ik had nou eenmaal een ander effect gehad,' zegt Nathan. Hij kijkt me aan en rolt met zijn ogen. 'Waarom zou ik een illusie verspillen als ik het ook zelf kan doen,'
    Nu rol ik met mijn ogen. 'Ja, alsof je maar een bepaald aantal illusies per dag kan doen en het kost je zeker ook zoveel energie,' zeg ik sarcastisch.
    Ik heb niet door dat het eten inmiddels is geserveerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'Als het maar niet zo'n spreuk is waar ik nooit meer wakker van wordt' grinnik ik, en pak het beeldje. 'En ik moet voor vanavond wakker zijn' grinnik ik.


    El Diablo.

    James

    "Dat zou ik nooit doen en dat zou ik niet durven" zei ik lachend. "Althans bij jou niet" en de ketting van de grond."
    "Maar ik kan het proberen alleen moet je zeggen hoe laat je wakker wilt worden want dan spreek ik weer een spreuk uit dat je wakker word" zei ik

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 13:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik zucht en begin dan maar met opscheppen. Als ik klaar ben eet ik in stilte. Ik denk terug aan de vorige aantal jaren. Toen hadden Feline en ik al onze 'menings' verschillen. Ik had toen al een pest hekel aan haar, echt niet normaal.

    Destiny Milexi Ramirez

    Ik grinnik en wil tegenstribbelen maar begin dan weer te gapen. Toch open ik koppig mijn mond, 'Neeh,' zeg ik dan en als het eten wordt geserveerd begin ik alvast op te scheppen, 'Argh, wat heb ik een honger,' grinnik ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    'Maak me maar wakker als het donker word.' lach ik, en loop naar binnen. Ik wacht tot James ook komt. Tot die tijd kijk ik wat naar het beeldje.


    El Diablo.

    James

    "Zal ik doen" zei ik lachend. "Als ik het niet vergeet" mompel ik er bijna onverstaanbaar achteraan. Ik sta op en loop ook naar binnen. "Het blijft vreemd hé?" vroeg ik toen ze naar het beeldje keek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer