• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ik wordt uitgescholden als dolfijn, wat vind je van die O_o]

    Destiny Milexi Ramirez

    Waar ik wou zitten? Normaal zat ik gewoon ergens maar hield ik me niet bezig met hun of zij met ons, 'Waar jij gaat zitten,' zeg ik dan uiteindelijk terwijl we ergens naar toe lopen. Meerdere mensen komen naar binnen en de eetzaal stroomt langzaam vol.

    Nathan Alexander Daniëls

    Eigenlijk had ik spijt dat ik het op die manier had gezegd, als mijn nichtje dat over mij zei zou ik me echt verschrikkelijk voelen. Ik zucht maar sta op wanneer ik mijn buik voel knorren, 'Let's eat,' mompel ik dan in mezelf terwijl ik rustig richting de eetzaal loop.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jace Daniël Fox
    Er kwam eerst geen geluid en ik vroeg me af of ze überhaupt nog wel op haar kamer was, en terwijl ik diep zuchtte draaide ik om, om weg te lopen, maar toen hoorde ik haar stem. ‘Ja, kom maar.’ Het klonk ietwat schor, en ik vroeg me af of ze misschien wat gedaan had. Had ze gehuild, of juist heel hard geschreeuwd? Of was ze gewoon moe geweest en had ze geslapen? Misschien was er ook nog wel wat anders, maar daar kon ik niet zo 123 helder over nadenken. Gelijk liep ik naar binnen en sloot de deur zachtjes dicht, ze had een hoodie over haar hoofd getrokken en ik keek haar voor het eerst ietwat ongemakkelijk aan. ‘Celeste is bang voor me.’ Het kwam eruit voor ik er erg in had.

    Celeste Jade Fox
    ‘Jay.’ Hij verbeterde me gelijk nadat ik zijn naam had uitgesproken. ‘Je bent leuk zoals je bent en daar moet je trots op zijn, Cel.’ Antwoordde hij mij, maar dat was niet hetgene waar ik eigenlijk op doelde. Ik vroeg het omdat mijn angst nog steeds in mijn hart en hoofde leven, het gebruikt worden… door iemand zoals… Jace… Hij had mijn leven echt goed verpest.
    Verslagen kijk ik naar beneden en begin ik aan mijn nagels te frunniken, iets dat ik deed als ik me zenuwachtig of ongemakkelijk voelde, in dit geval ongemakkelijk. ‘Jay,’ Ik zei het alleen, zodat hij geen wantrouwen zou krijgen en door zou vragen hoe het met me zou gaan, want dat was alles behalve goed. ‘heb jij ooit… iemand gebruikt?’ Ik keek hem recht aan.

    [Oké, is goed. ;D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wie is er nu allemaal in de eetzaal? Dan kan ik mijn poppetje daar even naar toe sturen?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lucas Justin Porter
    'Waar jij gaat zitten,' zegt Des.
    Ik knik en trek haar mee naar een tafeltje.
    Ik kijk even rond en zie Louise staan. 'Hee Louise!' roep ik naar haar en ik gebaar dat ze bij ons kan gaan zitten.

    [de eetzaal bestaat gewoon uit meerdere kleine tafeltjes a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    Ik keek rond of ik niet iemand zag. De eetzaal liep langzaam vol. Opeens hoor ik iemand roepen 'Hee Louise!'. Ik keek om en zag dat Lucas gebaarde dat ik bij hun kon gaan zitten. Ik liep op normale snelheid naar ze toe. 'Hai, heb ik iets gemist? Want iedereen ziet er zo depri uit.' vroeg ik


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Feline Haven Chase
    Ik wil net aan een tafeltje gaan zitten als een leraar me mee trekt naar een tafeltje en zegt dat ik daar moet gaan zitten. Ik trek mijn wenkbrauwen en wil wat zeggen maar hij is al weer weggelopen.
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat een andere leraar Nathan mee trekt. Naar dit tafeltje. Helemaal geweldig.
    Ik zucht diep als hij ook aan het tafeltje zit. 'Wat heb ik ooit mis gedaan om dit te verdienen,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ooh xD ]

    Destiny Milexi Ramirez

    Hij riep Louise toen ik al zat en ehh ik stelde me voornamelijk kalm op. Ik kijk naar beide, 'Ruzie' zei ik simpel en keek zuchtend om me heen. Mijn maag knorde verschrikkelijk en ik zuchtte,'Wanneer gaan we eten, ik heb nog niks gegeten voor de dag,' dat laatste zei ik iets zachter omdat ze de laatste tijd erg op mijn eten lette.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucas Justin Porter
    'Hai, heb ik iets gemist? Want iedereen ziet er zo depri uit.' zegt Louise.
    Ik wil net antwoord geven als Des dat al doet. 'Ruzie,' zegt ze simpel.
    Ik bijt op mijn lip om niet te gaan lachen als ik haar maag hoor knorren.
    'Wanneer gaan we eten, ik heb nog niks gegeten voor de dag,' het laatste gedeelte van de zin zegt ze zacht.
    'Over een paar minuten, het is bijna 6 uur,' zeg ik. 'En je moet wel genoeg blijven eten,' voeg ik er nog aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Milexi Ramirez
    'Ja ja ja,' zeg ik nog met een lichte grinnik in mijn stem. 'En lach me niet uit wil je!' zeg ik en prik in zijn buik. 'Dat is namelijk niet heel lief,' Dan kijk ik Louise aan, met haar heb ik nooit echt hele problemen gehad. Meer met de andere, maar dat kwam misschien omdat ik niet heel vaak met haar sprak, 'Kom je erbij zitten?' vroeg ik uiteindelijk. Ik keek Lucas weer aan, 'Wat is er met die twee,' vroeg ik en zag nog net hoe Nathan en Feline werden getrokken om bij elkaar te zitten, 'Waar heeft ze deze hel aan verdient,' mompel ik dan.

    Nathan Alexander Daniëls

    'Ik dacht dat toen ik van je was weggelopen ik einddelijk van je af was,' mompel ik. Ik schuif een stukje van haar op en kijk naar het eten dat wordt geserveerd. Ik zucht en grom naar haar. Waarom moet ik hier bij haar zitten, 'Wat heb ik misdaan om bij jou te gaan moeten zitten,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Louise Erika Sweet
    Leuk er was een ruzie geweest. Ik keek even om en zag dus dat de ruzie een beetje erg uit de hand was gelopen. Ach, welkom op school! zei ik in mezelf. Ik zat ondertussen met een peper en zou stel te spelen.
    'Wat is er met die twee?'Vroeg Destiny. Verbaasd keek ik in haar richting. Ik zag hoe Nathan en Feline werden meegetrokken.'Waar heeft ze deze hel aan verdient,' mompelde ze veder.
    'Zo te horen klinkt het meer dan een "Ruzie" Wat is er gebeurt?' vroeg ik bezorgd.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 12:33 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lucas Justin Porter
    'Misschien ben ik ook wel niet lief,' grijns ik.
    Ik glimlach als ze aan Louise vraagt of ze erbij komt zitten.
    'Wat is er met die twee,' zegt ze dan. Ik volg haar blik en frons als ik Nathan en Fee bij elkaar zie zitten. 'Waar heeft ze deze hel aan verdient,' mompelt Des dan.
    'Geen idee, ik weet alleen dat ik blij ben dat ik haar niet ben,'
    'Zo te horen klinkt het meer dan een "Ruzie" Wat is er gebeurt?' zegt Louise.
    'Eerlijk gezegd heb ik geen idee,' zeg ik. 'Ik weet alleen dat ik en Des een kleine ruzie hadden met Jace. Zij had waarschijnlijk een iets grotere ruzie met Nathan denk ik,'

    Feline Haven Chase
    'Ik dacht dat toen ik van je was weggelopen ik eindelijk van je af was,' mompelt Nathan waarna hij een stukje opschuift. 'Dat dacht ik dus ook,' zucht ik.
    Nathan zucht en gromt naar me. 'Wat heb ik misdaan om bij jou te gaan moeten zitten,'
    'Je kan je beter afvragen wat ík heb misdaan om hierbij jóu te moeten zitten aangezien jij toch steeds zegt dat "ik niks durf",' zeg ik bits.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 12:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Milexi Ramirez

    'Ik denk dat ik dan gelukkig moet zijn,' mompel ik. 'En inderdaad, je bent helemaal niet lief,' zeg ik en haal mijn neus een beetje op.
    Als mijn blik met die van Nathan kruist grijns hij en kijk ik meteen weg, dude, rot op.

    Nathan Alexander Ramirez

    Ik grijns even als ik Destiny zie maar daarna focus ik me weer op Feline. Ik grom en nog vijf minuten voordat we mogen eten, ik heb zo'n verschrikkelijk trek. Mijn maag knort en ik zucht, 'Kom op, doe snel eten,' zeg ik dan.

    [ God, mijn maag knort echt als een gek, ik ga even snel wat eten ;oo ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    Ik frons als Nathan naar Destiny grijnst als hun blikken kruisen.
    Dan knort Nathan's maag. 'Kom op, doe snel eten,' zucht hij.
    Ik kijk nog even van hem naar Destiny en dan naar hem. 'Heb je haar iets aangedaan met die smerige handen van je?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen.

    Lucas Justin Porter
    'Ik denk dat ik dan gelukkig moet zijn,' mompelt Des. 'En inderdaad, je bent helemaal niet lief,'
    'Weet ik toch,' grijnst ik.
    Des' blik kruist met die van Nathan. Hij grijnst naar haar en ze kijkt snel weg. Ik kijk even bezorgd naar Des maar zeg niks. Als er iets is dan zegt ze het wel.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 12:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    Eerlijk gezegd heb ik geen idee,' zei hij. 'Ik weet alleen dat ik en Des een kleine ruzie hadden met Jace. Zij had waarschijnlijk een iets grotere ruzie met Nathan denk ik,' Ik keek naar Destiny. Iedereen was boos of verdrietig. En daar had ik persoonlijk geen zin in. Ik stond op. 'Ik ga even een restaurant zoeken.' Zei ik en liep weg.

    [Ik ga winkelen dus ben waarschijnlijk laat in de middag weer thuis :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Heeft James nog wat gedaan?]


    El Diablo.