• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniëls

    Godver, wat kan dat kind zeuren zeg. 'Waar zoek je er in hemelsnaam iets achter? Ik deed het gewoon wat wil je horen dat ik het deed omdat ik je eigenlijk stiekem leuk vind,' Ik rol met mijn ogen en wanneer ik klaar ben sta ik op, 'Ik zie je later nog wel, zal wel moeten aangezien we voorlopig aan elkaar vast zitten,'

    Destiny Milexi Ramirez
    Ik grinnik, 'Ze zijn wel erger van me gewend,' mompel ik erna. Ik was geen verschrikkelijke student, nou ja misschien qua gedrag, maar qua leerstof en zo was ik eigenlijk een top student. Ik draaide me om naar Lucas, 'Maar, als jij in slaap valt in de les meneertje, is het een heel ander verhaal!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jayden Jason bright
    Ze had pijn het was van haar gezicht te lezen. ‘Gebruikte je drugs?’ Er liepen bijna tranen over haar wangen en ik wou dat ij de tijd terug kon draaien dat ik mijn antwoord niet gegeven had. 'Het was maar een keer. Ik had net nieuwe vrienden gemaakt en die hadden wat in mijn bacardi cola gedaan. Wat weet ik niet. Het ging eigelijk per ongeluk bij mij. Die jongens hadden het er expres ingedaan.

    May Rose White
    ‘Je had gelijk, die hele tijd al.’ Voorzichtig liep hij naar me toe, maar bleef toen op een paar meter afstand nog van me afstaan. ‘Het spijt me.’ Hij had echt spijt dat kon ik gewoon van zijn gezicht af lezen. Arme Jace. 'Het geeft niet. Je wist niet dat je het deed. Ik ben nu echter blij dat ik het gezegt heb. Maar waarom heb je Celeste bang gemaakt?' Herhaalde ik mijn vraag weer. Ik wou nu eigelijk dat hij bog een stap dichterbij kon doen zodat ik zijn hand kon vastpakken. Maar hij was spijt aan het betonen. Niet perse alleen bij mij maar ook gelijk bij alle meisjes die hij gebruikt had.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne

    'Ja' zucht ik. 'Maar onthoud, als je me niet wakker maakt op tijd, heb je mijn dood op je geweten' grijns ik. Ik ga liggen, en kijk hem aan.


    El Diablo.

    Feline Haven Chase
    'Waar zoek je er in hemelsnaam iets achter? Ik deed het gewoon wat wil je horen dat ik het deed omdat ik je eigenlijk stiekem leuk vind,' hij rolt met zijn ogen en staat op.
    'Ik ga nog liever dood dan dat ik dat hoor,' bijt ik hem toe.
    'Ik zie je later nog wel, zal wel moeten aangezien we voorlopig aan elkaar vast zitten,'
    'Ja, helaas wel ja,' mompel ik geïrriteerd waarna ik ook opsta. We lopen samen naar de uitgang en als we daar zijn wil ik de andere kant oplopen maar alsof we met een elastiekje aan elkaar vastzitten word ik na een paar meter naar achteren getrokken en knal ik tegen Nathan aan.

    Lucas Justin Porter
    Des grinnikt. 'Ze zijn wel erger van me gewend,' mompelt ze dan.
    'Maar, als jij in slaap valt in de les meneertje, is het een heel ander verhaal!'
    Ik kijk haar vragend aan. 'Hoezo dat?' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 15:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Geloof me dat gebeurd niet want die spreuk heb ik al zo vaak gebruikt en ik maak je over 2 uur wakker" zei ik lachend. Ik richtte mijn stok op haar en mompelde de spreuk en wachtte af of die werkte


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jace Daniël Fox
    ‘Het geeft niet. Je wist niet dat je het deed. Ik ben nu echter blij dat ik het gezegd heb, maar waarom heb je Celeste bang gemaakt?’ Ze had haar vraag aan het einde nog een keer gesteld, maar ik keek nog steeds ongemakkelijk. ‘Dat is het probleem juist, ik dacht er verder niet bij na wat ik die meisjes aandeed,’ Nerveus kneep ik met mijn vingers in de rug van mijn neus, als teken dat ik tegelijkertijd nadacht. ‘Ze is bang voor mij, omdat ze me meerdere keren dat bij meisjes heeft zien doen, terwijl ik onder invloed was van drugs en alcohol…’ Het was erg moeilijk voor mij om hier over te praten, zeker met het meisje die het me heeft laten inzien, maar het kon niet anders, Celeste was gewoon bang voor mij dóór mij!

    Celeste Jade Fox
    ‘Het was maar een keer. Ik had net nieuwe vrienden gemaakt en die hadden wat in mijn Bacardi Cola gedaan. Wat weet ik niet. Het ging eigenlijk per ongeluk bij mij. Die jongens hadden het er expres in gedaan.’ Ik zuchtte diep terwijl ik naar zijn uitleg luisterde, maar ik geloofde niet in “per ongeluk”, zelfs niet als je onder invloed was van drugs of alcohol. Dat kon je wel aan Jace merken, door hem geloofde en vertrouwde ik zeer weinig tot bijna helemaal geen jongens. Ik dacht dat ik Jayden kon vertrouwen. Was dat weer fout van mij?
    ‘Dus eigenlijk ben je net zoals Jace?’ Een koud, klammend gevoel kwam er over mijn lichaam, maar in mijn lichaam voelde ik mezelf heet als een vulkaan. Ik voelde me misselijk.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 16:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CHayenne

    De spreuk werd uitgesproken, en ik begon meteen te gapen. Ik ga liggen en sluit mijn ogen. Binnen de kortste keren slaap ik.


    El Diablo.

    James

    Ik ging weer zitten en glimlachte toen ze lag te slapen, wat dus betekende dat de spreuk werkte. Ik pakte het boek en zocht terwijl ik ook de tijd in de gaten hield


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nathan Alexander Daniëls

    Met een harde knal bots ik terug tegen Feline aan, 'Als je niet zonder me kan kan je het gewoon zeggen,' grom ik en sta op zonder haar een hand aan te bieden. Achter me hoor ik een paar docenten gniffelen en ik grom, 'Rot op,' mompel ik dan, ik probeer weer weg te gaan, rustig deze keer en dan voel ik dat ik niet weg kan, 'Wat is dit,' roep ik dan.

    Destiny Milexi Ramirez

    'Gewoon zoals ik het zeg,' zeg ik dan met een grijns, 'Jij bent hier het brave jongetje hoor,' zeg ik en prik dan in zijn buik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    'Als je niet zonder me kan kan je het gewoon zeggen,' gromt Nathan en hij staat op. 'Ik zou zelfs zonder je kunnen als wij de enige twee overlevenden op aarde zouden zijn,' kaats ik terug waarna ik ook opsta. 'Rot op,' mompelt hij tegen de gniffelende leraren. Hij probeert weer weg te lopen maar na een paar meter kan hij niet verder. 'Wat is dit!' roept hij.
    'Als ik wist wat dit was had ik het allang ongedaan gemaakt,' mompel ik.
    'Het lijkt erop dat we aan elkaar vast zitten. Letterlijk,' ik slaak een diepe zucht.

    Lucas Justin Porter
    'Gewoon zoals ik het zeg,' grijnst ze.
    'Jij bent hier het brave jongetje hoor,' ze prikt in mijn buik.
    Ik trek lichtjes mijn wenkbrauwen op. 'Zo braaf ben ik ook weer niet,' mompel ik. 'En je weet toch dat ik daar tegen kan,' zeg ik daarna geamuseerd.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 16:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Rose White
    ‘Dat is het probleem juist, ik dacht er verder niet bij na wat ik die meisjes aandeed,’ Nerveus kneep hij met zijn vingers in de rug van zijn neus. ‘Ze is bang voor mij, omdat ze me meerdere keren dat bij meisjes heeft zien doen, terwijl ik onder invloed was van drugs en alcohol…’ ik slikte even. Niet hoorbaar maar gewoon om te slikken. Ik sta voorzichtig op en kom bijna recht voor hem terecht. Hij was een kop groter als ik gewoon sneakers aanhad. 'Je weet dat dat onder invloed van Alcohol en Drugs is toch? Daarmee ben je gestopt net zoals de Agressie net ook. Toen we zoende stopte je uit jezelf zonder mij ook maar ergens toe te dwingen.' Probeer ik hem te bemoedigen. Het was wel positief.

    Jayden Jason Bright
    ‘Dus eigenlijk ben je net zoals Jace?’ Dat bevalde me niet. Omdat ik 1 keer met een vrijwillig meisje naar bed ging was ik meteen zoals Jace? 'Nee, Jace is ook nog een Klootzak. Ik heb het hooguit met 2 meisjes gedaan. De eerste was een ongelukje, maar mijn Vriendinnetje wou het alleen is ze toen we net 2 jaar hadden overleden.' Zeg ik sissend. Ik bal mijn vuisten tot mijn knokkels wit zien. Ik had al een tijdje niet meer aan Aimee gedacht. Eigelijk ook nooit aan iemand verteld.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Alexander Daniels

    Ik begin te lachen' Tuurlijk,' zeg ik maar als ik hoor wat ze zegt wordt het rood voor mijn gezicht. Ik grom, 'Daarom hadden ze ons beide aan onze arm getrokken,' Ik kijk Feline aan, 'Je bent toch een heks, kan je hier niks aan doen,' sis ik dan. 'Ik ben half vampier half Demoon, aan mij heb je niet veel,' zeg ik dan iets kalmer.

    Destiny Milexi Ramirez

    'Nee, je hebt gelijk. Je bent inderdaad niet zo braaf,' zeg ik dan. 'Waar kan jij dan niet tegen meneer,' zeg ik dan. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Terug van winkelen, waar is iedereen nu zo'n beetje :3?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    James

    Toen ik zag dat het tijd was pakte ik mijn stok en zei "Finite".
    Ik glimlachte even "Wakker worden" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Feline Haven Chase
    'Daarom hadden ze ons beide aan onze arm getrokken,' gromt Nathan. 'Je bent toch een heks, kan je hier niks aan doen,' sist hij dan. 'Ik ben half vampier half Demoon, aan mij heb je niet veel,'
    'Het is mij allang duidelijk dat je volkomen nutteloos bent,' mompel ik.
    'En, nee ik kan hier niks aan doen,' zeg ik zuchtend. 'Als ik er wat aan kon doen had ik dat al gedaan.'

    Lucas Justin Porter
    Nee, je hebt gelijk. Je bent inderdaad niet zo braaf,' zegt ze. Ik grinnik even.
    'Waar kan jij dan niet tegen meneer,' zegt ze dan.
    Ik haal mijn schouders op. 'Daar mag je zelf achter komen,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered