• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik lag op bed, te piekeren over van alles en nog wat. Maar vooral om wat er vandaag was gebeurd. Ik zuchtte, was ik te hard geweest voor Celeste? En voor Feline? Jayden kon me geen moer stelen, hij was hard genoeg.
    Ach, kom op Nathan verman jezelf nou. Dit slaat nergens op, het zijn Leonim, heb ik daar ooit een zak om gegeven? Nee, dus waarom nu rekening gaan houden. Sprak ik mezelf toe. Ik dacht na over de zomer, ik had nog één angst die ik uit kon laten komen maar die heb ik laten rusten. Destiny's angst. Op een één of andere manier was ik gestopt toen ik haar ogen zag, ze stonden kil en emotieloos. Het enige gekke was dat ik juist al haar emotie kon zijn, tegelijkertijd met haar kille blik. Ze was verward, bang, boos, gefrustreerd. Ik zuchtte, ik zou haar nog even laten rusten. Toch stond ik op, bijna tijd om te eten..toch? Toen ik uit mijn kamer wou lopen stond Jace daar ineens, 'Dude, waarom liep je ineens weg?' Ik keek hem aan en wuifde het weg, 'Lang verhaal,' zei ik toen maar, maar Jace kennende vraagt hij om meer. Ik moet snel wat bedenken, gelukkig kan ik goed genoeg liegen dat het geloofwaardig overkomt. 'Ik had geen zin meer in dat gezeik, en Jayden kennende had hij dat schild alweer over hun heen gedaan, dus ik kon niks meer met mijn krachten.'

    Destiny Milexi Ramirez

    'Bijna etenstijd toch?' vraag ik aan Lucas terwijl we lopen. 'Kunnen we misschien alvast die richting op lopen? Ik snap niet wat Jace had, het was de waarheid. Afgezien van een paar misschien, maar toch was het zo. We hebben duidelijk een gevoelige snaar bij hem geraakt. Ik rol even met mijn ogen en zucht, 'Wanneer beginnen de lessen, ik heb namelijk geen rooster gezien,' mompel ik dan.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Jace ging tegen Nathan praten. :)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Jace gaat gelukkig weg.
    Celeste kijkt een beetje emotieloos. 'Dat weet ik, maar het kon geen kwaad'.
    'Gaat alles wel goed?' Vraag ik lichtelijk bezorgd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Aangepast ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jace Daniël Fox
    Hij keek me aan en wuifde het een beetje weg. ‘Lang verhaal,’ Ik deed mijn mond open om te zeggen dat hij wel verder kon gaan met praten, want dat ik het wel wilde weten, maar hij ging al verder. ‘Ik had geen zin meer in dat gezeik, en Jayden kennende had hij dat schild alweer over hun heen gedaan, dus ik kon niks meer met mijn krachten.’ Ik keek hem aandachtig aan, maar liet niet merken dat ik hem niet geloofde. Hij zou nooit zomaar, zelfs niet om deze reden, weg lopen bij Leonim. We wisten het allebei dondersgoed dat hij loog, maar ik besloot er dit keer maar niets op te zeggen. Hij zou vast wel een goede reden hebben, en als ik nu zou gaan staan pushen loopt alles slecht af. Na dat gedoe met May had ik ook echt geen zin in gezeik, wat was er met haar?
    ‘Oké, ja, Jayden had zijn schild weer over Celeste heen gedaan.’ Ik dacht weer aan haar angst en keek daarom Nathan weer aan. ‘Jij hebt Celeste’s angst gezien, hé? Wat is het?’

    Celeste Jade Fox
    ‘Gaat alles wel goed?’ hoorde ik via Feline komen, een beetje bezorgdheid in haar stem. ‘Ik heb echt geen bezorgdheid nodig, Feline,’ grom ik een beetje, maar ik was nog zo bezig met mijn angst dat ik dat op andere af reageerden. Hopelijk wist Feline dat ook, want het was mijn bedoeling niet. ‘Ja, alles gaat super,’ stootte ik verder sarcastisch uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lucas Justin Porter
    'Bijna etenstijd toch?' vraagt Des. Ik knik. 'Kunnen we misschien alvast die richting op lopen?'
    'Geen probleem,' zeg ik glimlachend.
    'Wanneer beginnen de lessen, ik heb namelijk geen rooster gezien,' mompelt ze dan.
    'Eh, volgens mij beginnen die morgen, tenminste, dan is het maandag dus dat lijkt me logisch,' antwoord ik. We komen bij de deur die naar binnen leidt en ik hou die voor Des open.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Krijgen jullie nog wel slaap 's nachts :'D? Wat heb ik de afgelopen 8 pagina's gemist?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Feline Haven Chase
    ‘Ik heb echt geen bezorgdheid nodig, Feline,’ gromt Celeste haast. ‘Ja, alles gaat super,' zegt ze dan sarcastisch.
    Ik trek lichtjes mijn wenkbrauwen op. 'Okee, dan ook niet,' mompel ik waarna ik even zucht.
    'Ik ga maar naar de eetzaal, avondeten begint zo,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [lang leve internet in de trein :) komt Jace nog naar May toe of kan ik zo ongestoord winkelen anders reageer ik wel hoor :)]
    Jayden Jason Bright
    Jace vertrekt ook en als ik niets meer tegen mijn schild voel haal ik hem van de meiden af. Celeste kijkt nog een beetje geschokt en ik weet niet echt wat ik moest doen. Ik had niet bepaald veel mensen kennis. Als ik er namelijk een zag naast school moest ik hen van mijn vader vermoorden. Die gedachte gaf me de rillingen. 'Gaat het wel?' Vraag ik aan haar. Tegelijkertijd met Feline. Er ontstaat een lichte irritatie bij Celeste dis hou ik op met praten. Feline zegt dat het etenstijd is en ok hoor mijn maag knorren. Ik had honger...

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:39 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    RainbowShine schreef:
    [Krijgen jullie nog wel slaap 's nachts :'D? Wat heb ik de afgelopen 8 pagina's gemist?]


    [Alleen een bitchfigth xd Het is nu bijna etenstijd dus je kan gewoon naar de eetzaal komen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Milexi Ramirez

    'Sorry ben er niet bij,' zeg ik dan met een zachte lach. Als hij de deur voor me open laat glimlach ik, 'Bedankt,' zeg ik dan en loop alvast naar binnen. Ik kijk en zie twee lange tafels staan, overal eten, drinken en noem het maar op.

    Nathan Alexander Daniëls

    Aan Jace's gezicht kan ik zien dat hij het niet gelooft maar hij houdt zijn mond wijselijk erover. ‘Jij hebt Celeste’s angst gezien, hé? Wat is het?’ Vraagt hij dan. Ik kijk hem aan, 'Gebruikt te worden,' zeg ik dan simpel. 'Net als hoe jij meisjes gebruikt,' zei ik kalm. 'Dat was haar grootste angst,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Louise Erika Sweet
    Onderweg naar de eetzaal deed ik mijn haar in een staart -het zat vervelend- Het viel me allen op dat het een beetje rustig was. Ik liep langzaam de eetzaal binnen en zag tot nu toe niemand die ik echt kende. Wat had ik deze keer gemist?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lucas Justin Porter
    'Sorry ben er niet bij,' zegt ze met een zachte lach. 'Bedankt,' glimlacht ze erna
    'Geeft niet,' grinnik ik, 'en geen probleem.' Ik loop achter haar aan naar binnen. 'Waar wil je zitten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox
    Hij keek me aan. ‘Gebruikt te worden,’ zegt hij dan simpel, alsof het niets is, waarna hij verder kalm door ging praten. ‘Net als hoe jij meisjes gebruikt, dat was haar grootste angst,’ Hij zei alsof het niets was, maar voor mij stopte mijn wereld even en ik hoorde hoe mijn hart voor een paar secondes stopte, kwam dat echt door mij? Had ze die angst door mij ontwikkeld? Ik herinner me nog wel hoe ze zag dat ik onder invloed van drugs was en dat ik zo’n klootzak was dat ik een meisje ging dwingen. May had gelijk… Ik was een flirt en zou het meisje vergeten na een one-night stand, want hoe vaak was dat wel niet gebeurd? Ik moest naar May gaan. Zonder Nathan nog een blik waardig te gunnen, liep ik weg naar May’s kamer. Maar toen ik daar eenmaal was, durfde ik niet aan te kloppen, echter deed ik het toch en leunde er zachtjes tegen aan terwijl ik fluisterde, ‘May? … Mag ik binnenkomen?’

    Celeste Jade Fox
    ‘Okee, dan ook niet,’ mompelde ze even, en terwijl ze zucht begint ze verder te praten, ‘Ik ga maar naar de eetzaal, avondeten begint zo,’ Toen draaide ze zich om en liep weg, ik kon alleen maar zachtjes mompelen. ‘Zo bedoelde ik het weer niet…’ Ik zuchtte diep en merkte pas op het moment dat Jayden sprak dat hij ook naast me stond, dat was waar ook. ‘Gaat het wel?’
    Ik keek Feline na hoe ze de hoek omging en naar de eetzaal liep. ‘Het kan niet beter,’ mompelde ik sarcastisch,’ Toen draaide ik me naar Jayden om en keek hem aan. ‘Vindt jij mij raar, Jayden?’ Eigenlijk noemde ik hem de helft van de tijd “Jay”, maar nu ik hem bij zijn hele naam noemde, betekende het dat ik wel degelijk ergens mee zat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    Ik schrok wakker en ik zag dat ik bijna helemaal bezweet was. Ik deed mijn wastafel kraantje aan en haalde alles met een natte tissue weg. Ik hoorde een zacht fluister. 'May?... Mag ik binnenkomen?' Het was Jace. Ik hoorde dat mijn hart een slag oversloeg. Ik deed mijn hoodie over mijn hoofd een broek had ik nog aan. 'Ja kom maar.' Ik was schor. Tuurlijk. Mijn rode ogen had ik weggewerkt.

    Jayden Jason Bright
    'Vind jij mij raar jayden?' Meestal noemde ze me altijd Jay dus er was zeker iets mis. 'Jay.' Verbeterde ik haar snel zonder dat ik er erg in had. 'Je hebt leuk zoals je bent en daar moe je trots op zijn Cel.' Antwoord ik.

    [Ik ben weer online als we bij een restaurantje gaan zitten]


    I'm finally back, Finally after a Year break