• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Melding:

    Het begint licht te worden, want de nacht duurt wel erg lang! Vampiers pas op!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    bILL kAULITZION (ECHT IK HAAT CAPSLOCK!)

    'doe ik wel, als jij me jou naam niet toevertrouwt luister ik ook niet naar jouw.'
    Ik loopt de trap af naast je, en loop naar de keuken.
    Behendig stap ik over de gevallen bijlen en stap ik de keuken binnen.
    Daar leg ik Levi op een tafel neer.
    En check ik zijn ademhaling weer, het komende licht negerend.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 21:05 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Sofie Bennet

    Zwijgzaam volgde ik hem. We kwamen bij de keuken terecht en hij legde Levi op tafel. Toen hij Levi nergens meer vast had trok ik hem bij Levi vandaan. Ik keek hem aan. 'Geen wonder dat ik hem niet toe vertrouw. Je noemt me naam al de hele tijd!' riep ik en ik duwde hem aan de kant. 'Stop calling me Sofie,' zei ik weer en ik liep naar Levi toe. 'Levi?' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Linn kan jij straks weer nieuw topic anmaken?

    - Damn, waarom ruik ik een bloedgeur, heb ik al vanaf vanmiddag. Damn!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (tuurlijk kan ik dat!)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Ik draaide me in mijn slaap op mijn buik en ik kreunde iets wat op '...Bent leuk...' leek.
    Ik smakte even en murmelde.
    Wat ik altijd in mijn slaap doe.
    Mijn hoofd ligt nog steeds in Joshuas richting.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=132418 als je blieft schat, jammer dat ze heen knuffel poppetje hier hebben)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill Kaulitzion

    Ik trek een wenkbrouw op 'hm goed gegokt?' Ik grinnik en ik Sofie naar me toe en kijk haar aan.
    'Als je Levi echt wilt helpen, geefd dan 2 rollen veband en een glas water.'
    Mopper ik 'woorden zullen niet helpen.'


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Sofie Bennet

    'Noem me nooit zo,' siste ik tegen hem. 'Verband zat in zijn zak als ik het goed had gezien,' zei ik terwijl ik een glas met water ging halen. 'Waarom heb je dat nodig? Hij is niet gewond, toch? Zijn hand had hij net al opnieuw verbonden.' Ik gaf ze glas water aan Bill en ging zachtjes met mijn vingers over de nek van Levi.


    Joshua Adams

    Automatisch glimlachte ik om de paar woordjes die hij zei. Het was schattig hoe hij deed in zijn slaap. Af en toe vielen mijn ogen dicht, maar al gauw opende ik ze. Ik keek een beetje naar Arrow en glimlachte weer.

    [Ben ff douche]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ga ook douchen tot zoo]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (BWAHAHAHAHHA faal tegelijk droog)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill Kaulitzion

    Ik voel in Levi zijn broek en vest zak, en haal er een rol oud verband uit.
    'dit zal niet werken, en geloof me, ik heb echt 2 rollen nodig nu.'
    Ik check zijn polsslag even en zie het licht dichterbij komen.
    Ik schuif de tafel wat naar ons toe, zodat ik meer tijd heb.
    'en waarom mag ik je niet bij je naam noemen? + Levi red het echt wel, niet zo stressen!' zeg ik, als mijn blik gaat naar haar hevig kloppende halsslagader.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Bew]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Linn ging jij nou morgen ook Maatschappijleer toets doen eerste uur?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Neen, ik heb geen toets om te doen xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira