• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Je bedoelt dan ontspannen?]

    Sofie Bennet

    Ik keek toe naar Levi. Hij deed op de één of ander manier apart. 'Gaat alles goed?' vroeg ik zachtjes aan hem. Ik negeerde de rest maar eventjes. Levi was tenminste niet echt met zijn namen en was ook geen mietje op bloed gebied. Hij was normaal.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    Bill begint te vertellen over vroeger, Annabel de 2e en Levi negeren het gewoon.
    'Ik kom er nog wel achter' glimlach ik. 'ooit ga je het me vertellen, daar zorg ik wel voor'
    Toen bedacht ik opeens waarom ik hier gekomen was.
    Ik ga tegen de rand van het dak staan en begin te schreeuwen als een gek.
    'Hallooo we zijn ontvooeerd heelp ons!' Ik schreeuw werkelijk de longen uit mijn lijf.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Joshua Adams

    'Oké,' zei ik zachtjes. Hij had zijn hand op mijn borst gelegd. Betekende dat niet dat hij mij vertrouwde? Ik glimlachte. 'Mishandeling.. Slavernij.. Verwaarlozing,' somde ik zachtjes op. Meer wou ik nog niet vertellen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    bILL kAULITZION

    Ik voel een steek van woede 'Sofie! zo ga ik je gewoon noemen, geen meisje! als jij je naam niet wilt vertellen verzin ik er zelf een! plus dan ik niet tegen bloed kan heefd een heel belangrijke reden!'
    sCHREEUW IK NAAR sOFIE, ik weet dat ze mij en Sarah raar vind, en ik mag haar niet, hoe kan ze ons daarop nou veroordelen!
    Als ik ooit de lef had... Had ik haar zeker weten gebeten en leeggedronken!

    Ik kijk op naar Sarah 'Saarah, het heefd geen zin, we zijn afgelegen, er is geen huis in de buurt.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi Runner

    ik wou net wat zeggen tegen meisje maar toen deed Sarah iets stoms.
    Ik sta snel op en trek haar bij die rand vandaan, het raam in naar binnen.
    'Idioot wil je dood ofzo!?' schreeuwde ik. Mijn ketting zat nou helemaal strak om mijn hals en ik begon te hoesten.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Mijn ogen werden groot om wat Bill zei. 'Nee, nee, nee!' riep ik angstig. 'Hou op!' riep ik. Ik keek eventjes naar Levi en Sarah. Ik kroop ietsjes uit de buurt van Bill. 'Hou op!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (beetje nel aangebrand is levi plots xD en nee ik bedoelde gespannen, dus dat hij strak zit. net als nu alleen nu is erger)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sarah
    Ik begon te schreeuwen toen ik naar binnen werd getrokken door Levi.
    'idioot! wil je dood ofzo?!' schreeuwt hij, daarna begon ik te hoesten.
    'ik haal ons hier alleen maar weg, je kan best wat dankbaarder zijn hoor!' zei ik een tikkeltje beledigt. Ik klopte met mijn hand op zijn rug om het hoesten tegen te houden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Arrow

    "Awh, echt?" Ik schrok er even van.
    Dat is toch erger dan gepest worden!
    Ik merk dat hij er niet over wilde praten. Ik snap het.
    Ik ging achterover leunen waardoor Joshua achterover getrokken word.
    Ik zeg niets en zet mijn handen in zijn zij en kietel heb eventjes, ik ga niet lang door en stop al snel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bill Kaulitzion

    Ik trek een wenkbrouw op met wat Sofie opeens doet.
    'met wat?' Waar de heck maar zij zich nou weer druk om?
    Dan hoor ik Levi, en draai me met een ruk om Die ketting! hij is te gespannen!
    Met een soepele beweging beland ik binnen, naast hem en ik trek hem bij Sarah vandaan.
    Dan hou ik hem in de houding en knijp ik hard in zijn nek, bang voor het silver maar met geen keus.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi Runner

    alles ging tegelijk, allemaal woorden.
    iemand sleurt me weg en knijpt in mijn nek, ik verlies mijn bewust zijn.
    tja zo kan het ook, nou vond ik het wel jammer dat ik geen iphone bij me had anders kon ik terug luisteren wat er gebeurde en wat er gaat gebeuren. Mijn hoofd draaide nog even maar toen werd het zwart.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik knikte alleen maar. Hij leunde achterover en trok mij daarbij mee. Ik protesteerde niet en lachte eventjes toen hij in mijn zij kietelde. Al gauw stopte hij. Ik vond het niet erg. Eventjes is oké, maar het moest niet te lang duren. 'Ga maar slapen.'


    Sofie Bennet

    'Met wat? Dat weet je best,' zei ik angstig, maar Bill ging al achter Levi aan. Ik volgde hem en keek toe wat hij deed. Ik zag hoe hij Levi bij Sarah weg trok en hard in zijn nek kneep. 'Ben je helemaal gek geworden?!' riep ik naar hem. Ik zag wat er met Levi gebeurde. 'Laat hem los!' riep ik angstig naar hem. Ik probeerde zijn hand los te maken van zijn nek.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    Ik begon als een idioot te gillen toen Bill in Levi zijn nek kneep.
    'gek wat doe je? Je vermoord hem nog!'
    Toen verloor hij het bewustzijn. Ik zet een paar stappen naar achter van de schrik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Bill Kaulitzion

    Als Levi valt, vang ik hem op en leg ik hem neer, maar slaak een kreet als ik het silver raak.
    Ik scheur wat van mijn vest en wikkel dat razend snel om mijn verbrande hand.
    iK DUW sOFIE NAAR ACHTER 'Nee! heb je geen ogen ofzo?! hij was te gespannen! anders was hij gestikt +ik begrijp je niet, stoppen waarmee?!'
    Ik schud mijn hoofd en pak Levi zijn pols, het bloed negerend.
    'Polsslag goed, en ademhaling... ook.' ik kijk naar zijn hals, die er al beter uitziet.
    Ik til levi op en hang hem over mijn schouder.
    Vampier zijn heefd tenminste nog voordelen...

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:37 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Arrow

    "Ga maar slapen." Zegt Joshua nadat hij even lachte.
    "Oké, niet te ver weg gaan hé" Zeg ik en draai me op mijn zij richting Joshua toe en glimlacg even.
    Hij praat niet veel en is redelijk gesloten, maak niet uit. Hij mag zelf weten wat hij zegt en niet.
    Ik leg weer even mijn hand op zijn borstkas.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.