• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Ik knikte.
    "Ja," Zei ik zacht. "Ik voelde me nooit echt ergens thuis, ik hoorde nergens bij, op school." Begin ik zacht pratend.
    Ik zuchtte eventjes onhoorbaar.
    "Ik was altijd het buitenbeentje en werd gepest. Het heeft zo zijn redenen."
    Ik viel stil.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Dat was de trap 3 xD)

    Levi Runner

    'Levi levi levi! hoorde ik, 'Wtf?' mompelde ik draaide me om en schoof weer naar binnen, ik keek benden naar de trap waar het meisje weer omhoog klom. 'Oh Hoi meisje, Meisje' riep ik plagerig naar haar toe


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik knikte lichtjes terwijl ik luisterde. Wat hij vertelde was niet leuk. Ergens kreeg ik een voorgevoel wat we gemeen hebben. Een verrotte verleden. Ik wist alleen niet of de rest een verrot verleden hadden. 'Welke redenen?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Sofie Bennet

    Ik schrok me kapot toen ik Levi hoorde. 'Wie wat waar?' vroeg ik en ik keek om me heen. Tot dat ik me bedacht dat zijn stem van boven kwam. Ik keek omhoog en zag Levi. 'Eey, wat doe jij daar?' vroeg ik nieuwsgierig aan hem. 'Zit je daar al de hele tijd alleen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    'Ik zat daar de hele tijd alleen ja, toen kwam er nog een jongen, die niet zo spraakzaam is, en toen kwam jij' ik grinnikte, gewoon droog. Ze schrok van me, leuk spel, nog een keer. maar later.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill Kaulitzion

    ik hoor een meisjestem 'Levi, levi levi!' Levi heet hij dus.
    Levi draait zich om 'wtf?'mompelt hij, en hij zegt 'Oh hoi meisje'

    'Wie wat waar?' 'Eey, wat doe jij daar?' vroeg ze nieuwsgierig aan hem. 'Zit je daar al de hele tijd alleen?' was het antwoord.
    'Ik zat daar de hele tijd alleen ja, toen kwam er nog een jongen, die niet zo spraakzaam is, en toen kwam jij' Antwoord Levi, en grinnikt.
    Ik draai me ook om en bekijk het meisje.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 18:59 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Sofie Bennet

    'Ahww, Levi heeft vriendjes gemaakt,' zei ik lachend en ik keek naar de jongen die zich om had gedraaid. Ik zag dat hij naar mij keek en ik glimlachte even naar hem. 'Mag ik er bij komen?' vroeg ik vriendelijk aan hun beide. Ik keek nog even weer naar de jongen. Ik had hem niet eerder gezien.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Welke redenen?" Vroeg Joshua zacht.
    Ik kijk hem even aan, waarna ik meteen weer weg kijk.
    "Ik ben nooit echt geïnteresseerd in meisjes geweest." Zeg ik dan bijna onhoorbaar.
    Ik keek naar het plafond dat vol spinnenragen hing.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bill Kaulitzion

    'Ahww, Levi heeft vriendjes gemaakt,' zegt het meisje lachend.
    Ze glimlacht naar me en vraagt 'Mag ik er bij komen?'
    Er verschijnt ook een lach op mijn gezicht, en ik kijk haar aan.
    Ik verzit me en schraap mijn keel 'van mijn part wel.' zeg ik tegen haar.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi Runner

    'Van mij mag je' glimlachte ik en ik ging weer voorzichtig op de dakpannen zitten.
    'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ik aan de jongen met het gekke haar.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    'Ik ben nooit echt geïnteresseerd in meisjes geweest,' zei hij bijna onhoorbaar, maar ik verstond het dus gelukkig nog wel. Ik keek eventjes weer naar hem. Ik zag dat Arrow omhoog keek en ik wist eventjes niks meer te zeggen. 'Maar dat maakt toch helemaal niks uit?' vroeg ik zachtjes aan hem. 'Niemand is perfect.'


    Sofie Bennet

    'Van mijn part wel,' zei ze vreemde jongen, nadat hij zich had verzeten en zijn keel schraapte. Ik keek eventjes naar Levi. 'Van mij mag je,' glimlachte naar hem. Ik hoorde hem nog vragen aan de jongen hoe hij heette. Ik glimlachte eventjes en ging toen ook voorzichtjes omhoog, om vervolgens bij hun te zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bill Kaulitzion

    ik kijk Levi aan 'Bill... Bill Kaulitzion. en jij Levi, toch?'
    Ik draai me om naar het meisje, 'en jij?' vraag ik aan haar, lichtelijk nieuwschierig.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi Runner

    'Ja ik ben Levi' antwoordde ik terug.
    'en jij?' vraagde hij aan het meisje. 'Ja meisje hoe heet je' vroeg ik plagerig en stak mijn tong ligt naar haar uit.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Ik haalde mijn schouders met een lachje op. 'Dat zou jij wel willen weten hea Levi?' vroeg ik lachend en trok weer speels aan zijn halsband. Ik keek even naar de jongen, die Bill heet. 'Mijn naam is niet belangrijk,' zei ik met een klein glimlachje. 'De kans dat als we hier uitkomen en we elkaar nooit weer zien is groot, dus waarom zou ik mijn naam vertellen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    bILL kAULITZION

    iik kijk het meisje aan, en lach.
    'Omdat ik het graag wil weten, en ik wil je niet meisje noemen' zeg ik dan met een bloedserieus gezicht.
    Dan loopt er een linteling over mijn rug en de haren in mijn nek gaan overeind staan.
    Mijn neus verteld me dat er bloed is, en ja hoor, Levi zijn hand...
    Ik kijk er na, en doe alsof ik kokhals.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [kan ik bij jullie komen met Sarah?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”