• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Levi Runner

    ik grinnikte om haar, tuurlijk wou ik dat weten, als sinds het begin.
    'Meisje,meisjemeisjemeisje' fluisterde ik zacht zodat alleen zij het kon horen.
    'wat doe je?' vraag ik aan Bill die raar zit te kokhalzen of zo iets?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (van mij mag het, als ze niet zo druk doet dat ze van het dak afvalt/glijd want dan is ze dood xD)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:13 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Van mij wel, maar dan moet ze zoeken ;p]

    Sofie Bennet

    'Omdat ik het graag wil weten, en ik wil je niet meisje noemen,' zei hij serieus. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Dan bedenk jezelf maar een naam,' zei ik simpel en keek eventjes naar Levi. 'Hij heeft anders ook geen problemen mee om mij meisje te noemen, hea hondje?' vroeg ik lachend. 'Meisje,meisjemeisjemeisje,' fluisterde hij heel zachtjes. Er ging een rillinkje door me heen wat me liet giechelen. 'Wat doe je?' vroeg hij ineens. Ik keek hem vragend aan en zag dat hij naar Bill keek. Ik volgde zijn blik en Bill deed wat apart, moest hij nou overgeven?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:15 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik glimlachte even licht naar Joshua.
    "Zo dachten die op mijn school anders over: Zij die pestte waren volgens hun perfect. En zij die niet meededen en gepest werden waren losers, nietsnutten, niets waard." Zeg ik en bijt op mijn lip.
    "Uiteindelijk was de hele groep tegen me. Mijn kluisje werd onder geklad met 'Vuile flikker!' 'Homosexjuweel' En dat soort erge dingen." Zeg ik dan.

    [Homosexjuweel, sorry vind het lol. Ik heb btw NIETS tegen homo's. Anders zou ik nooit mijn karaktertje gay hebben gemaakt hé]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Dat is rot,' zei ik zachtjes. Ik hield mijn armen een beetje open, zodat als hij het wou hij daar in kon zitten. 'Mja, je hebt het overleefd,' zei ik met een klein glimlachje. 'Het komt goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik kwam overeind en ging tussen zijn armen zitten.
    "Jij hebt geen vooroordelen toch?" vraag ik dan en kijk schuin naar hem.
    Ik voelde zijn warmte die mij weer terug opwarmde.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah
    De hele tijd loop ik naar een uitgang te zoeken die open is, wat nergens het geval is. Dan heb ik opeens een geniale oplossing, ik kan gewoon vanaf het dak om hulp gaan roepen! Vrolijk huppel ik naar boven. Op het dak zie ik Levi, Annabel de 2e en een vreemde jongen staan. Leuk nog een nieuwe. Gelijk loop ik naar ze toe. 'hoi!' roep ik vrolijk. Eigenlijk wil ik gelijk beginnen met schreeuwen, maar dat is natuurlijk beleefd naar de nieuwe jongen. 'ik ben Sarah' zeg ik tegen hem. Zijn haar valt gelijk heel erg op. 'gaaf haar!' zeg ik gefacineerdterwijl ik eraan voel.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:25 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Bill Kaulitzion

    Ik druk mijn hand tegen mijn mond en buig mijn hoofd.
    'Ik kan niet tegen bloed!' mompel ik angstig.
    Nee! niet nu klote tanden! ik wil normaal zijn!
    Ik voel me raar en probeer mijn neus dichttehouden.
    'hoi!' roept een meisje opeens. 'ik ben Sarah' zegt ze 'gaaf haar!' roept ze en ze voelt aan mijn haar.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:31 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi Runner

    'nog eentje die niet tegen bloed kan, hey Sarah hij kan ook niet tegen bloed.'
    ik keek naar mijn hand, vandaar het verband was door gebloed.
    ik kreeg een schuine glimlach. 'Ow Sarah kijk eens' ik hielt mijn bebloede hand met verband omhoog.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    'Ik zit barstens vol met vooroordelen,' zei ik met een zwaar sarcastisch stemmetje. Ondertussen had ik mijn armen om hem heen geslagen. Ik keek eventjes naar hem. 'Ik zal wel de laatste zijn die dat heeft,' zei ik nu serieus.


    Sofie Bennet

    'Ik kan niet tegen bloed!' mompelde hij angstig. Ik keek hem vragend aan en kwam dan tot de beseffing dat Levi's hand verbonden zat. 'Nee hea, je bent dan nog erger dan Sarah,' mompelde ik. Als of je het over de duivel had. Sarah kwam de dak op en begroette Bill. 'Gefeliciteerd Bill,' zei ik een beetje sarcastisch. 'Sarah daar heeft ook al een verbonden arm.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    Ze beginnen over de jongen, hij kan blijkbaar ook niet tegen bloed.
    Ik weet niet waar het vandaan komt maar ik kijk in ieder geval alleen naar gezichten, waar geen bloed te zien is.
    'ik begrijp je' zeg ik en leg mijn hand op zijn rug om hem te troosten.
    Ik kijk zoals altijd weer boos naar Annabel de 2e
    'ik ben dus niet de enige die er niet tegen kan he?' zeg ik tegen haar
    'ow kijk eens' zegt Levi opeens hij houdt zijn hand omhoog, die onder het bloed zit.
    Ik hap naar adem, nog steeds krijg ik geen lucht. Rustig adem ik in en uit.
    Snel wend ik mijn blik af, ik wil het niet zien.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:39 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (dun't furget Levi! :O kijk zijn reactie!)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Ik glimlachte licht naar hem.
    "Dan is het goed." Grinnik ik lichtjes.
    Ik leg even kort mijn hoofd op zijn schouder, en ging toen weer terug omhoog.
    "Je moet echt gaan slapen." Zeg ik en maak met mijn vingers voorzichtig rondjes om zijn rechter oog.
    "Je hebt donkere kringen." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    post veranderd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Joshua Adams

    Hij legde zijn hoofd op mijn schouder. Ik wou mijn hoofd op de zijne leggen en eventjes rusten, maar hij ging al weer omhoog. Hij zei dat ik moest gaan slapen en maakte rondjes om mijn rechteroog. Hij zei dat ik donkere kringen had. Ik glimlachte een beetje. 'Maak niet uit,' zei ik zachtjes. 'Ik ben het gewend.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you