• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (oke, hehehehehehehehhehehehe xd lekker vals ofzo levi lol)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bill Kaulitzion

    Ik voel Sarah haar hand op mijj rug en probeer met alle macht mezelf in te houden.
    Maar alles in me schreeuwt Bloed! na alles te doen wat ik kan win ik, mijn tanden trekken weg.
    Langzaam laat ik mijn gezicht los, en draai me me om naar Sarah 'bedankt, en ja, ik kan er ook niet tegen, helemaal niet zelfs..' Ik kijk het andere meisje aan. 'ok eigen wijs... dan noem ik je.... Sofienia.'


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Sofie Bennet

    Ik keek eventjes toe en irriteerde mijzelf er gewoon aan hoe bang ze kunnen zijn om bloed. Ik zuchtte eventjes. 'Ok eigen wijs... dan noem ik je.... Sofienia,' zei Bill tegen mij. Ik keek hem eventjes aan en ik schrok. Ik liet het alleen niet merken. Ik schrok van binnen hoe veel die naam leek op de mijne. 'Moet jij weten,' zei ik zachtjes tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    'bedankt, en ja, ik kan er ook niet tegen, helemaal niet zelfs' zegt hij. Hij kijkt Annabel de 2e aan. 'ok eigenwijs, dan noem ik je Sofienia'
    'noem haar maar Annabel de 2e' zeg ik gelijk, ik haal mijn schouders op. 'dat is een bitch uit mijn klas, ze hebben een beetje dezelfde karakters dus noem ik haar zo'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Levi Runner

    ik legde mijn hand weer neer en bond er een extra pak verband omheen,
    Sofienia, tss veel te lang. nou voor mij is ze gewoon meisje hoor....
    ik keek weer naar de maan


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    'Dus, ik ben een bitch?' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. 'Zal ik onthouden als ik weer mijn vest aan je uit wil lenen,' mompelde ik. Ik keek toe hoe Levi zijn hand extra verbond. 'Is het niet handig om eerst het oude eraf te halen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik leg nu mijn hoofd wel op zijn schouder.
    "Wil je niet zeggen zeker?"
    Vraag ik en trek de deken zo, dat hij ook over Joshuas benen ligt.
    Ik kruip ietsjes dichter tegen Joshua aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bill Kauliozion

    Ik keek Sofiena goed aan, en zag wat in haar ogen.
    'Neeh, te lang... en ik vernoem geen menzen-' ik buig naar Sarah 'niets persoonlijks oifzo, maar dat verdient die annabel niet-' 'hm... korter... ok Sofien dan... ja dat past wel.' grinnik ik en werp een blik op Sarah. 'by the way Sarah ik ben Bill. aangenaam allemaal.'


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Joshua Adams

    Ik haalde mijn schouders op en ging onbewust iets tegen Arrow aan leunen. 'Ik wil wel,' zei ik zachtjes en moest stiekem gapen. Zijn hoofd had hij weer op mijn schouder gelegd. Ik wachtte eventjes of hij niet weer zijn hoofd omhoog ging doen. Toen ik merkte dat hij bleef liggen legde ik mijn hoofd op de zijne. 'Kan jij het wel aan om te horen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    'dus ik ben een bitch? zal ik onthouden als ik weer eens mijn vest aan jou wil uitlenen' zegt Annabel de 2e.
    'jup, je bent een bitch, en ik heb je vest niet eens gebruikt'
    'by the way Sarah, ik ben Bill. aangenaam allemaal' zegt de jongen, Bill dus.
    'oeeh, Bill, van billen, je ouders hebben wel smaak van namen uitkiezen hoor!' zeg ik grinnikend, iedereen kan wel tegen een grapje.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Levi Runner

    'Dat kan ook' ik wikkelde het weer af, en trok voorzichtig het oude los.
    Een verrafeld bloedend gat kwam tevoorschijn, kon ik weten dat er een belangrijke ader in je hand zat. Ik hielt het oude lapje omhoog, helemaal doorbloed.
    'Waar is mijn iphone eigenlijk?' vroeg ik toen ik nieuw verband wou inwikkelen. Ik had die telefoon nodig, eigenlijk best stom.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Sofien? Ik rilde. Ik schudde mijn hoofd en ik keek naar Bill. 'Hou het maar op meisje. NU!' zei ik tegen hem. Ik beet op mijn lip en keek weer naar Levi. 'Waar is mijn iphone eigenlijk?' vroeg hij terwijl hij het nieuwe verband omheen deed. De oude had hij eraf gehaald. 'Nog bij Sammy,' zei ik zachtjes. 'Moet je de mijne lenen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bill Kaulitzion

    lichtelijk beledigd kijk ik naar de grond het dak.
    'Ik ben... ik kom uit Lotischen... Duisland...'
    mompel ik, en voel woede en verdriet opwellen Alles komt door die stomme vampieren!
    'Ik was zanger! tot....'een brok komt inj mijn keel, en ik kijk weg.
    'Houw het Maar op meisje. NU!' roept ze opeens.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:03 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi Runner

    'Nee dat hoeft niet' Ik maakt mijn hand verband weer stevig vast. ik trekte daarna aan mijn ketting, het klopte niet, mijn hals was gespannen, de ketting stond veel te strak. maar er was helemaal niets aan de hand, werd ik ziek ofzo? ik keek weer naar de maan en haalde eens diep adem door mijn neus.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    "Ik denk het, denk ik." Oké die zin klonk raar.
    Ik liet even mijn hand op zijn borstkas rusten.
    "Vertel maar." Zeg ik.
    Ik voelde zijn hoofd op dd mijne leunen. Ik glimlachte licht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.