• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ar wat ga je met Levi doen? xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (yuss, levi deed bijna boem xD sorry moest even)

    ( lol )

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    'Ik heb ogen ik heb oren,' zei ik angstig toen hij mij naar achteren had geduwd. 'Wat ga je met hem doen?' vroeg ik toen hij Levi over zijn schouder hing. 'Je weet trouwens best waarmee je moet stoppen,' zei ik weer angstig. Ik keek naar Levi toe en keek naar hem. 'Levi,' zei ik zachtjes. Ik keek naar Bill. 'Dit kon je ook gewoon anders oplossen.'


    Joshua Adams

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Doe ik niet, ik blijf hier,' zei ik zachtjes. Het voelde wel prettig toen hij zijn hand op mijn borstkas legde. 'Slaap lekker,' zei ik zachtjes tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bill Kaulitzion (ik ga doen wat lin me vroeg te doen.)

    Ik zuch geirriteerd 'Nee Sofie! er is geen andere oplossing en ik weet niet waarmee te stoppen! anders vraag ik het toch niet!? en probeer Levi niet te helpen, je hebt hier geen verstand van!'sis ik boos naar haar.
    Ik cHECK OF levi goed ligt.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Sofie Bennet

    'Hou op met me Sofie te noemen!' riep ik hysterisch naar hem. Ik keek naar Levi. 'Ik wil hem helpen. Ik moet hem helpen,' zei ik zachtjes. 'Je had hem dood kunnen knijpen. Hij mag niet dood,' piepte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Slaap lekker." Zegt hij dan zachtjes.
    "Jij ook, voor zo." Zeg ik en kruip ietjes dichter tegen hem aan. Ik heb het weer beetje koud.
    Ik viel redelijk snel in slaap, een diepe slaap ook.
    Ik laat ongemerkt in mijn slaap mijn hand van zijn borstkas naar zijn buik glijden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [iig niet opofferen hé?? Sofie is eerst namelijk.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (XD duh Bill wilt ook niet opofferen)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (yuss, Bill wint vertrouwen, nouja een soort van lol, hij gaat naar benenden)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Wat denk je Linn, alle bakjes hangen in het reuzenrad :D Heb zin in vrijdag!
    KERMISSSSS!!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bill Kaulitzion

    IK richt me nog een keer tot Sofie 'Nee, je kan hem niet helpen, en ik wil ook niet da hij dood gaat, ik heb hem juist gered. en waarom niet? als jij je echte naam niet zegt, verzin ik er een, dus dat moet je maar aan wennen.' zeg ik rustig.
    Ik knik naar de geschockte Sarah.
    En stap met Levi richting de trap.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (Eck! yay! yayayayayayayayyayayayayya! :X :P (Y) xD (yeah))


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [sorry was even weg]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Sofie Bennet

    'Waarom niet? Ik vertrouw jou niet. Stop calling me Sofie!' zei ik angstig. Ik liep achter Bill aan en negeerde Sarah. Nu niet omdat ze me irriteert, maar vanwege Levi. 'Noem me geen Sofie,' zei ik weer tegen hem.


    Joshua Adams

    Ik glimlachte naar hem en keek even naar zijn hand die naar mijn buik was gegaan. Ik sloot mijn armen wat meer om hem heen en glimlachte tevreden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (en ik?1 ik ga ook mee HOOR!)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »