• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Arrow

    Ik kijk Sarah aan en schudt hevig mijn hoofd. “Ik wil niet dood!” Zeg ik dan en klamp me aan Joshua vast. “H-hoe kan ik genieten a-als mijn hart een t-tikkende tijdbom is?” Vraag ik met een piepstemmetje. “Ik wil niet dood!” Herhaal ik iets harder en knijp Joshua ongemerkt hard in zijn arm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik keek naar Arrow die zich vast had geklampt aan mij. 'H-hoe kan ik genieten a-als mijn hart een t-tikkende tijdbom is?' hoorde ik hem vragen met een piepstemmetje. Ik keek eventjes van Arrow naar Sarah, moest ze hem nou zo veel angst aanjagen? 'Ik wil niet dood!' zei hij en ik voelde dat hij hard in mijn arm kneep. Ik beet op mijn lip en probeerde er niks van te zeggen. 'Je gaat niet dood,' zei ik rustig en sloeg voorzichtjes een arm om hem heen. Ik keek eventjes naar Sarah. 'Als jij een feest wil, feest dan maar in je eentje,' zei ik kalm tegen haar.

    [Cheryl, als je wilt kan je één van jouw vampiers wel naar Sofie laten gaan, alleen ze heeft Nicole al wel op het filmpje gezien met dat gesprek met Arrow]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah Amy Hall
    'als jij een feest wil, feest dan maarin je eentje' zegt hij kalm tegen me. Nouja zeg, wat een saaie boel hier.
    Ik kijk naar het meisje die ik niet ken (Sammy May), en neem haar in me op. Ze ziet er wel uit als iemand die van lol maken houd.
    'jij wilt wel een feest organizeren met mij he?' vraag ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Arrow

    "Je gaat niet dood." Zegt Joshua als hij zijn arm om me heen doet.
    Ik merk dat ik stevig zijn arm beet heb en laat hem iets losser.
    "Sorry." Zeg ik snel en aai over zijn arm.
    "Ik denk dat ik te veel er over nadenk, zoals Sarah zei." Knik ik langzaam. Ik kijk Josha aan.
    "Je hebt echt mooie ogen." Zeg ik dab. Snel kijk ik blozend weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Dreec soory for disturbing http://my.deviantart.com/messages/#/d4yy9h6)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    AlienQueen schreef:
    (Dreec soory for disturbing http://my.deviantart.com/messages/#/d4yy9h6)


    [Me ds ondersteund het programma niet xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Whahahahah, humor. net als.... rules: *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen. GESCHONDEN! WHAHAHAHAHAHAH!)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik wist niet waar ik nu als eerste op moest antwoorden. Op zijn verontschuldiging en het ge-aai, of om het geen wat hij zei over het denken, of om zijn compliment. Ik wist wel dat ik ervan moest blozen. 'Ik eh..' Ik keek hem eventjes aan. Ik slikte. 'Dank je,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik lach heel zacht wanneer ik Joshua zie blozen.
    "Ik eh.. Dank je." Zegt hij zacht.
    "Het is echt waar." Zeg ik zacht terug en kijk hem even aan waarna ook ik weer blozend wegkijk en eventjes flirterig lach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlienQueen schreef:
    (Whahahahah, humor. net als.... rules: *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen. GESCHONDEN! WHAHAHAHAHAHAH!)


    [Honey you're actions fail. :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (nee hoor, :P dit heet de film hyperactifity 4 xD)

    (dus wat zal ik met levi doen? tegen de muur aan rennen? >:3)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 19:19 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Je kan hem ook nog weer naar Sofie toe sturen? xd]

    Joshua Adams

    'Het is echt waar,' hoorde ik hem zacht zeggen. Ik keek hem weer even aan, maar hij keek al de andere kant uit. Ik keek even naar de twee meisjes, beet zachtjes op mijn lip en schudde toen lichtjes met mijn hoofd. 'Dank je,' zei ik maar weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (naah ik weet het al weer ^^ kamerbad, Joshua bijt zijn lip nog eens kapot)

    Levi Runner

    Ik keek naar de kraan en er schoot me iets te binnen.
    Ik liep de kamer uit, niet met de gang naar de rest maar de moeilijke weg.
    IK stopte bij het kruispunt en liep in plaats van rechtdoor naar links.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (eten)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira