• Copyright © AlienPrinces




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion ; Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlienPrinces
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; Mockingjayy
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlienPrinces mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik keek Arrow vragend aan. Waarom deed hij zo raar? 'Wat wilt U dat ik doe?' vroeg ik verward. 'U wou toch dat ik moest schoonmaken? Doe ik het niet goed?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Hé? Wat, nee." Zeg ik.
    "Nee, wacht zo bedoelde ik het niet!" Zeg ik snel.
    "Stop hiermee, Joshua. Ga slapen." Zeg ik en laat langzaam zijn handen los.
    Ik vind hem een beetje eng doen. Ik blijf gem aankijken en sta op, dan sla ik de dekens open en klop op het bed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik bleef hem verward aankijken. Ik snapte het niet. Wou hij nou dat ik ging slapen? Ik keek toe hoe hij op het bed klopte. Ik vond het nog steeds raar, maar ik wou dol graag slapen. Met een klein beetje aarzeling ging ik naast hem liggen. Toen ik lag rook ik iets. Het rook lekker en ergens ook vertrouwd. Het kwam me zo bekend voor. Ik glimlachte en sloot tevreden mijn ogen. Al heel gauw was ik vertrokken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik zuchtte even opgelucht toen hij ging liggen. Al snel zag en hoorde ik zijn ademhaling vertragen, hij sliep weer.
    Ik keek naar hem en dacht na, waarom was hij zo hysterisch?
    Ik keek bedenkelijk.
    Ik zette alles op een rijtje.
    Dun, slaap gebrek, schoonmaken, U, meneer, niet doen, bang...
    Ik dacht na en schrik van mijn eigen gedachten. Word hij gebruikt? Mishandeld?
    Ik schudde mijn hoofd, nee dat kan niet! Hij heeft een nachtmerrie, maar waarom maakt hij dan schoon? Slaapwandelen?
    Ik legde mijn hand zachtjes op zijn borstkas en keek naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik voelde me een stuk fijner toen ik sliep. Ik voelde iets op mijn borstkas en ik kroop er automatisch tegenaan. Het voelde fijn en ik wou het niet kwijt. Ik trok in mijn slaap mijn knieën op en en glimlachte wat vaagjes in mijn slaap.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [k ga slapen X]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Slaapse]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Effkes doorspoelen? Niemand anders dan wij doen nog hieraan mee... xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik vind het goed ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik open mijn ogeneen stukje, ik was wel weer in slaap gevallen.
    Ik kijk opzij naar Joshua en glimlach even. Langzaam ga ik uit het bed en loop naar de tv. Ik wil wel weten hoe laat het is. Ik druk hem aan en zoek een afstandsbediening die ik uiteindelijk gevonden heb, ik zoek het knopje van teletekst en druk erop. Half 1?
    Ik draai me om naar Joshua en ga op het bed zitten.
    "Joshua..." zeg ik zachtjes en leg mijn hand op zijn schouder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Joshua...' hoorde ik iemand zachtjes zeggen. Ik fronste een beetje half in mijn slaap. Nou ja, slaap. Ik was al half wakker. Ik murmelde en maakte een paar smak geluidjes. Ik draaide mij zelf om. Zelden dat dit voor kwam. Normaal zou ik klaar wakker zijn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik lachte zachtjes om Joshua en ging over hem heen hangen, omdat hij nu met zijn rug naar mij toe ligt.
    "Joshua..." Zei ik weer heel zacht en wreef zachtjes over zijn wang.
    "het is half één." zeg ik dan en laat mijn hand over zijn arm gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Joshua...' hoorde ik weer zachtjes en ik voelde wat prettigs over mijn wang heen gaan. Half automatisch draaide ik mijn hoofd er tegen aan. 'Het is half één,' zei ze stem en ik glimlachte toen ik wat over mijn arm voelde gaan. 'Mensen horen dan ook te slapen,' murmelde ik een beetje. Wist ik veel welke half één hij bedoelde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Mensen horen dan ook te slapen." Ik schudde even lachend mijn hoofd.
    "'S middags." zeg ik dan droogjes en ga weer met mijn hand over zijn wang.
    Ik ga iets over hem heen hangen en kijk hem glimlachend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    's'Middags,' hoorde ik hem droogjes zeggen. Ik fronste weer een beetje en glimlachte daarna al vrij gelijk door de hand die ik over mijn wang voelde. Ik draaide mijzelf weer op mijn andere zij en ik kwam tegen iemand aan. Ik lachte zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you