• Copyright © AlienPrinces




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion ; Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlienPrinces
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; Mockingjayy
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlienPrinces mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Joshua draaide zich om en lachte zachtjes.
    "Slaapkop." zeg ik lachend en geef hem een zacht duwtje.
    Ik dacht aan wat er eerder was gebeurd, zal ik het vragen?
    Nee, zo als hij wat wakkerder is.
    Ik kijk Joshua aan en glimlach weer even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Mijn ogen had ik daarvoor nog geopend en keek hem lachend aan. Ik bleef liggen. 'Lekker geslapen?' vroeg ik nieuwsgierig aan hem


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Lekker geslapen?" Vraagt Joshua dan.
    Ik kijk hem aan en knikte even. "Ondanks wat er was gebeurd." Zeg ik dan en kijk hem aan.
    Ik heb nog lang na liggen denken waarom hij zo deed. Zo raar.
    Uiteindelijk ben ik denk ik door het nadenken in slaap gevallen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik wist nog vaagjes wat er was gebeurd. Mijn glimlach verdween en ik keek hem serieus aan. 'Vergeet alsjeblieft wat er vannacht is gebeurd,' zei ik zachtjes. Ik snapte nog niet helemaal hoe het gebeurd was dat ik Arrow voor mijn meester aan zag. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en draaide mijzelf weer op mijn zij. Wat moet hij nu wel niet van mij denken?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Vergeet alsjeblieft wat er vannacht is gebeurd."
    Ik schudde mijn hoofd toen hij zich op zijn zij draaide.
    "Waarom deed je dat?" Vraag ik toch.
    "Waarom was je zo bang?" Vraag ik en pak hem vast.
    "Joshua, word je gebruikt?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lol drie vragen achter elkaar... xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik beet op mijn lip. Ik wou al die vragen niet beantwoorden. Ik trok mijn knieën op en sloeg daar mijn armen om heen. 'Waarom wil je het zo graag weten?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Waarom wil je het zo graag weten?" Ik kijk naar hem.
    "Dat is geen antwoord." Zeg ik dan en ga ook overeind zitten.
    "Word je gebruikt." Herhaal ik en kijk hem recht aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik voelde zijn ogen zo wat in mij branden. 'Ik wil eerst antwoord op mijn vraag,' zei ik zachtjes. Ik beet weer even op mijn lip. 'Waarom wil je dat zo graag weten?'

    [Joshua ligt nog steeds ;P Met zijn rug naar Arrow toe ;p]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [O xd faal. ach NVM. xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arrow

    "Ik wil eerst antwoord op mijn vraag. Waarom wil je dat zo graag weten?"
    Ik zucht even.
    "Omdat je naar mijn zeggen vanacht nogal bang voor me was en me steeds met U en Meester aansprak en het leek alsof je doodsbang voor was dat ik je iets zou doen."
    Zeg ik dan.
    "En nu mijn vraag beantwoorden." Zeg ik iets strenger dan ik ben.
    Eigenlijk was het niet zo bedoeld, maar ik wil het weten.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 20:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik dacht eventjes na over hoe ik het beste allemaal kon vertellen. Arrow's stem klonk streng. Ik wist niet of dat zijn bedoeling was. 'Of ik gebruikt word?' vroeg ik zachtjes. Ik haalde mijn schouders op. Ik wist niet wat hij allemaal bedoelde met gebruikte. 'Mishandeld, verkracht, misbruikt, slaaf, verhuurd, verkocht.' Ik stopte mijn praten en wou nu het liefst wegrennen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Of ik gebruikt word? Verkracht, misbruikt, slaaf, verhuurd, verkocht."
    Hij stopte met praten.
    "Een van die dingen?" Vroeg ik dan.
    Ik bleef naar hem kijken. Ik wilde het weten, al zitten we hier de hele dag.
    Ja Arrow word even iemand anders nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik fronste. Dacht hij dat ik voorbeelden aan het opnoemen was. 'Alle,' zei ik bijna onverstaanbaar. 'Oh, ik vergat verwaarlozing,' zei ik alsof het niets was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Alle. Oh, ik vergat verwaarlozing."
    Ik schrok even en keek naar Joshua.
    Zo erg had ik het nog niet gedacht, ál die dingen + Verwaarlozing?
    "Waarom?" vraag ik voorzichtig.
    Ik rilde even en beet op mijn lip.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.