• Copyright © AlienPrinces




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion ; Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlienPrinces
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; Mockingjayy
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlienPrinces mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik haalde adem via mijn neus terwijl ik een stukje omhoog ging. Ik glimlachte en legde een hand in zijn nek. Ik trok hem zachtjes water dichter tegen mij aan terwijl ik hem zachtjes kuste.

    [Moet Arrow niet ongelofelijk in de war zijn omdat hij nog dacht dat Joshua hetero was? xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Joa dat was hij ook kijk maar. xd-

    Arrow

    Hij kust terug? Hij kust terug!
    En ik denken dat hij toch Hetero was.
    Ik voelde dat hij me dichter tegen zich aan trok.
    Zijn lippen zijn zo lekker. Ik kus hem zacht terwijl ik mijn armen om zijn nek leg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan toen ik zijn armen om mijn nek heen voelde. Eigenlijk was ik nogal slecht bezig. Het is net één dag uit met me ex en ik zit nu al iemand anders te kussen, maar het voelde zo goed. Ik legde mijn andere hand ook bij zijn nek en kuste hem verder. Mijn duimen liet ik zachtjes over zijn keel heen gaan bij zijn adamsappel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik voelde een rilling over me heen trekken, wat me kippenvel bezorgde.
    Even weet ik niet wat te doen als iets in mijn hoofd zegt dat ik dichter tegen hem aan moet gaan zitten. Dat doe ik ook terwijl ik door mijn neus adem haal kus ik hem nogmaals.
    Als ik wist dat zoenen zo leuk was, had ik het al eerder gedaan!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik glimlachte toen ik hem dichter tegen mij aan vernam. Eventjes kuste ik hem verder, terwijl ik voorzichtjes naar achteren ging totdat ik op mijn rug lag. Arrow trok ik zachtjes met mij mee zodat hij bovenop mijn lag. Ik wou met mijn tong over zijn lippen heen gaan, maar ik dacht dat dat iets te veel was van het goeie. Ik verbrak de kus en keek hem met een glimlachje aan. 'Slaap lekker,' zei ik met een glimlachje. Ik sloot mijn armen om zijn middel en sloot mijn ogen.

    [Ghehe, ik ga ook slapen. Tot morgen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Joshua trok me mee naar achter zodat ik boven op hem lag.
    Hij verbrak de kus. "Slaap lekker." Zeg hij met een glimlachje. Ik glimlachte terug, omy dat was lekker!
    Ik voelde zijn armen om mijn middel sluiten. Even vond ik het jammer dat hij de kus verbrak, maar ik snap het ook wel. Ik kijk naar Joshua die met gesloten ogen ligt. ik leg mijn hoofd neer en sluit ook mijn ogen.

    - Slaap ze, ik ga ook xd TM ;)-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik glimlachte nog een beetje toen ik vernam dat hij was gaan liggen. Ik hoorde hem ademen en ik glimlachte weer tevreden. Ik voelde zijn lichaam duidelijk aanwezig en dat gaf mij een grappig, aangenaam gevoel. Het soort gevoel dat als je eindelijk na een lange dag op bed lig en je deken zwaar op je buik ligt. Niet veel later viel ik al in slaap.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik voel onder me dat de ademhaling van Joshua vertraagd.
    Ik til nog even mijn hoofd op om hem te bekijken, een glimlachje siert om mijn lippen.
    Zachtjes leg ik mijn hoofd weer neer.
    Al snel voel ik weer de slaap over me heen komen en val ik in slaap.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik sliep heerlijk en daar was ik blij om. In mijn slaap kronkelde ik een beetje. Ik wou mijzelf omdraaiden, maar dat ging niet. Na eventjes lag ik weer rustig stil.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik voelde onder me gekronkel maar het stopte al snel.
    Ik lag weer redelijk vast te slapen. "Ja... Mam..." Mompelde ik tegen mijn droom, dat ik thuis was en dat mijn moeder vroeg of alles goed was.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik hoorde wat gepraat, wat mij al weer wakker maakte. Ik deed mijn ogen een beetje open en keek wat om mij heen, als laatste keek ik naar Arrow. Hij had zijn ogen gesloten. Ik glimlachte en wreef zachtjes over zijn rug heen. Ik gaapte en probeerde weer verder te slapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hij slaap wel licht xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Juap.. Heeft zo zijn redenen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Verweg voelde ik een hand over mijn rug gaan.
    Ik drukte mijn gezicht tegen hetgeen waar ik op lig.
    "Ik... van... jou." Mompel ik met een glimlachje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Zoals????]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.