• Copyright © AlienPrinces




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion ; Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlienPrinces
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; Mockingjayy
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlienPrinces mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Ik luisterde naar het meisje, en ineens rende ze weg.
    Ik kijk Joshua vragend aan. Zonder dat ik het merk leg ik mijn hand op zijn bovenbeen.
    "Wat gebeurde er nou? Werd ze misselijk?" Vraag ik dan en kijk Joshua aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Volgens mij wel,' zei ik slaperig en liet me zo wat tegen Arrow aan vallen. 'Zo zag ze er wel namelijk uit.' Ik keek naar zijn hand die op mijn bovenbeen lag. 'Ze komt vast wel terug.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik glimlachte even naar hem.
    "Nu heb je nog steeds niet echt geslapen."
    Zeg ik dan en lach zachtjes even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Niet echt nee,' zei ik slaperig. Ik had moeite met mijn ogen open te houden. Ik wou niet weten hoe ik er nou uit zag. Waarschijnlijk als een dooie lijk met donkere wallen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik keek naar zijn mond toen hij net sprak.
    "Zo roze," Zeg ik. Ik had nieteens gehoord wat hij net zei.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik fronste een beetje. Had ik dat nou goed gehoord? Ik ging zo goed als ik kon recht op zitten en keek ik hem vragend aan. 'Wat is roze?' vroeg ik verward aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Je lippen, zo zachtroze." Zeg ik dromerig.
    Ik blijf ernaar kijken. Ik wil ze...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik raakte mijn lippen eventjes aan toen hij het zei. Ik zag dat hij er naar bleef kijken. Ik slikte eventjes en liet mijn hand weer omlaag zakken. Nieuwsgierig bleef ik naar Arrow kijken. Ik zag gewoon aan hem wat hij wou. Had hij het lef ook?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hoor ik daar een uitdagerig toontje??? xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Maybe]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik bleef kijken naar zijn lippen.
    Zelf beet ik even zacht op mijn eigen lip.
    Zal ik? Maar straks vind hij het erg. Nee want dan had hij nu allang weg geweest.
    Ik rilde even en ging iets naar voor leunen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik glimlachte een beetje slaperig. Volgens mij zag ik er gewoon uit alsof ik net een paar jointjes gerookt had of zo. Ik lachte eventjes om mijn gedachte en merkte maar half dat Arrow naar voren was gaan leunen. Ik zelf ging ook een klein beetje naar voren leunen. Ik glimlachte naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik zag zijn lippen dichterbij komen terwijl ik zelf al stil zat.
    Ik keek hem even vluchtig in de ogen, hij was nu wel erg dichtbij.
    Zal ik nu?
    Ik zie hem glimlachen.
    Ik leun nog iets naar voor, ik kan zijn ademhaling al voelen.
    Twijfelend blijf ik op deze afstand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik leunde half op mijn armen en moest uitkijken dat ik niet naar voren viel. Niet omdat ik te ver naar voren was geleund, maar juist omdat ik nog steeds moe was en elk moment in kon storten. Ik voelde zijn adem tegen mij gezicht aan komen en glimlachte weer. Ik bleef kijken in zijn ogen en vroeg mij af wat hij van plan was. Hij was zo dicht bij, maar hij deed niks. Wou hij het toch niet? Ik deed mijn hoofd een beetje schuin en keek hem met een glimlachje aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Hij deed zijn hoofd een beetje schuin en glimlachte.
    Oké nu gewoon doen, Arrow.
    Ik ging nog een klein stukje naar voor en voelde hoe mijn lippen die van hem raakte.
    Ik voelde weer die rare prikkels in mijn buik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.