• Copyright © AlienPrinces




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion ; Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlienPrinces
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; Mockingjayy
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlienPrinces mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ja, dat ga ik ff vertellen D: -Denk gewoon aan z'n verleden-]

    Joshua Adams

    Het in slaap vallen ging wat lastig. Er werd wat tegen mij aan gedrukt en ik hoorde weer gemompel. Ik wou zo graag slapen. Met tegenzin haalde ik Arrow voorzichtjes van mij af en ging ik recht op zitten. Ik keek een beetje om me heen en rekte mij zelf uit. Zo moe. Ik viel zo wat op zij. Ik ging met mijn hoofd op zijn buik liggen en sloot mijn ogen. Ik had me al in tijden niet meer zo kapot gevoeld.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [oooh oke xd]

    Arrow

    Ik voelde de ondergrond veranderen maar wilde niet wakker worden.
    Ik murmelde even.
    Ik voelde een lichte druk op mijn buik.
    Maar al snel merkte ik het niet meer. Ik smakte weer even en was toen uiteindelijk stil.

    [Ik ga denk slapen, morgen Kantinedienst op school. ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ghehe slaapse en succes morgen ;p]

    Joshua Adams

    Ik hoorde nog wat gesmak wat me zachtjes liet lachen. Ik ging weer eventjes omhoog, maar al gauw ging ik weer omlaag. Te moe. Ik gaapte flink en nestelde mijzelf zo goed als kon tegen Arrow aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hehe thanks, en overmorgen xd :p spreek je morgen wel denk?]

    Arrow

    Ik voelde even de druk verminderen en toen weer komen.
    Toen voelde ik beweging tegen me aan.
    Ik kreunde lichtjes in mijn slaap en legde mijn arm op hetgeen dat tegen mij aanlicht.
    Ik zag mijn hond Diëgo voor mijn ogen, ik glimlachte even.

    - Lol. Nee, hij vergelijkt Joshua NIET met zijn hond xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha ja ;P tot morgen]

    Joshua Adams

    Het lukte nu maar niet om in slaap te komen, hoe graag ik het ook wou. Ik was moe en kapot. Ik ging weer overeind en ging op het randje van het bed zitten. Ik voelde me kapot. Ik had het gevoel als of ik weer moest schoonmaken. Mijn hersenen die maakte overuren en raakte in de war met mijn verbeeldingen en de realiteit. Ik stond op en wankelde naar de tv om die uit te doen. Ik bleef eventjes stil staan en bedacht me wat ik nu moest doen. De kamer zag er best rommelig uit. Ik begon met opruimen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik voelde niets meer op of tegen me aan en draaide me op mijn buik.
    Ik murmelde weer even en leg mijn arm langs mijn zij.
    Zachtjes mompelde ik en zuchte even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik hoorde wat geschuifel en keek naar het geschuif. Ik zag Arrow op zijn buik liggen op bed. Ik glimlachte en ging weer verder met opruimen. Slaapdronken liep ik door de kamer heen en stootte zo nu en dan ergens aan. Met me benen tegen het bed. Met me heup tegen de punt van de kast. Ik kon het niet meer. Uitgeput ging ik op bed zitten en ik hoopte dat hij het niet erg vond dat ik een kleine pauze nam.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik voelde gebonk tegen het bed en opende mijn ogen, ik keek Joshua aan. Toen ik hem zag schoot ik overeind waardoor ik een pijnlijke knap in mijn rug voelde.
    Ik negeerde het en ging overeind zitten en sloeg een arm om Joshua heen.
    "W-Wat is er?" Vraag ik en kijk hem aan.
    Ik kijk wat rond. "Wat heb jij gedaan?" Vraag ik verschrikt als ik zie hoe de kamer is opgeknapt.
    "Ga liggen!" Commandeer ik hem van bezorgdheid en duw hem achterover ik ga bovenop hem zitten zodat hij niet overeind komt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik keek Arrow een beetje beduusd aan toen ik zijn arm om mij heen voelde. Ik hoorde hem en wou antwoorden, maar hij antwoordde te vlug. Als laatste commandeerde hij dat ik moest liggen. Wat had ik fout gedaan? Hij duwde mij achterover en ging bovenop mijn zitten. Hoe vaak ik dit ook had meegemaakt, zelfs nu sloeg de paniek me weer toe. 'Sorry meneer!' riep ik uit angst. Ik keek hem aan. Ik had niet moeten zitten. 'Het spijt me! Ik doe het nooit,' zei ik en kronkelde. 'Alsjeblieft doe het niet,' smeekte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik kijk Joshua aan.
    "Joshua! Ik ben het Arrow!" Roep ik en pak zijn gezicht tussen mijn handen.
    "Kijk dan!" Zeg ik en probeer hem me aan te laten kijken.
    Waarom doet hij dit? Wat is er met hem waarom hij zo reageerd. En: Doe wat niet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik werd bang van zijn geschreeuw, maar ik bleef zo goed als ik kon hem aankijken. 'Ik weet wie jij bent!' riep ik angstig. 'Ik weet wie jij bent en wat ik moet doen,' zei ik zachtjes. 'I-ik wou alleen een pauze. Ik ben zo moe meneer,' voegde ik er zachtjes aan toe. 'Alsjeblieft, doe me niks. Ik zou nooit meer een pauze houden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik werd een beetje bang van Joshuas reacties.
    Ik liet hem los en schoof van hem af. "Kijk, ik doe je niets." Zeg ik zo kalm mogelijk terwijl ik mijn handen verontschuldigend in de lucht houd.
    "Joshua, je hebt slaap te kort." Zeg ik daarna, ik ga op het ranje van het bed zitten en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -Ik ga weeral niet te laat slapen, want heb morgen weer kantinedienst ; )-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Ik weet dat ik dat heb,' zei ik zachtjes en ging langzaam overeind. 'Daar hielt u toch zo van?' Ik stond op en keek een beetje naar het bed. Ik begon het bed op te maken. Ik probeerde niet te merken dat ik moe was, maar bij elke stap had ik het gevoel dat ik neer zou storten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Wat? U?" Ik schudt hevig mijn hoofd.
    "Joshua alsjeblieft." smeekte ik bijna. "Kijk naar me, hoe zou ik jou iets aan kunnen doen. Of waarom zou ik uberhaupt willen dat je slaap tekort hebt?" Ik kijk hem aan en pak zijn handen vast zodat hij stopt met het bed te doen.
    "Joshua stop." Zeg ik dan en kijk naar hem. Wat is er met hem?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.