• Copyright © AlienPrinces




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion ; Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlienPrinces
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; Mockingjayy
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlienPrinces mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Ik opende mijn ogen toen ik zijn ademhaling voelde en hoorde vertragen.
    Ik bekijk hem, zijn mond, neus, kaaklijk, haar, verweg gewoon perfect.
    Ik zuchtte even verliefd. Nog geen dag, en nu al verliefd.
    Ik glimlachte even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga naar bed X doegie.
    Lin vergeet geen geld voor de Kermis morgen!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik bewoog lichtjes toen ik dacht wat te horen. Ik verbeelde het me vast. Ik gaapte eventjes en ging op mijn buik liggen. Mijn armen legde ik onder mijn hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Het zag er schattig uit hoe Joshua omdraaide en op zijn buik ging liggen, en toen zijn handen onder zijn hoofd legde.
    Ik lachte zachtjes en legde toen mijn hoofd weer neer en kijk naar het plafond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Inspiratie raakt op, waar is trouwens de persoon die Bill speelt? ;d]

    Joshua Adams

    Ik lag lekker en sliep ook heerlijk. Al was het wel wennen. Ik droomde wat vaagjes waardoor ik af en toe in mijn slaap fronste.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Arja bedoel je? xd IDK, ze is thuis iig. xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja die ;d Haha, ok.. Ik weet nu even niks meer verder..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Me2. Lol hoor dit; Ik kwam thuis vanaf de Kermis en mijn moeder zegt; "Ik ga je haar nu wel even doen."
    Ik ga zitten blahblahblah, om er zwarte strepen in te laten zetten,,, mislukt het... -,-' Nu ga ik het vanavond helemaal zwart doen xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha xd ok ;P Succes]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dat faalt gewoon ontiegelijk erg! xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha ;p]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (ik ben er!)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    4Everdeen schreef:
    Eliza Maya Winter
    Het is al veel te laat, de lucht is allang donker, maar ik heb geen zin om naar het Huis te gaan. De aandacht gaat uit aan de jongere kinderen, de nieuwelingen, of de probleemkinderen. Ik trap tegen een steentje. In de verte zie ik het licht van een café, en aarzelend doe ik een stap in die richting, maar als ik zie dat er voornamelijk dronkelappen zijn, keer ik telleurgesteld om. Een kat rent langs mijn voeten, en ik hou stil om hem even snel te aaien. Verrast keert hij terug, en strijkt zijn wangetje tegen mijn vingers. Ik denk aan Luna, die nu nog buiten is. Huisdieren zijn eigenlijk verboden, maar ik hou hem toch. Stiekem dan wel. Het beestje rent weer weg, terug naar zijn huis, waar het ook mag zijn. De stilte is beklemmend; het enige geluid is het rumoerige café verderop. Ik zucht. Dan hoor ik ineens een geluidje. Het is heel zachtjes en vluchtjes, maar maakt dat ik rillingen krijg. Het was alsof iemand langs me bewoog. Dan krijg ik ineens een klap mijn hoofd. Hij is hard, en ik zie een flits. Ik val bijna op de grond, als ik ineens een lap tegen mijn mond krijg. Ik probeer te gillen, maar het lukt niet. Het laatste wat ik zie, is het café dat gewoon doorgaat.


    {Hier was mijn eerste post, kan ik ergens inspringen?}


    Tijd voor koffie.

    Bill Kaulitzion

    'En dan zeggen dat ik niet kan helpen,' mompelde ze e ze rommelde wat in de verbnddoos. Ik keek toe hoe ze de wond schoonmaakte, en er een gaastje overheen deed. Toen hoe ze hem verbond.
    Toen ze klaar was bewoog ik wat met mijn hand 'Dankje' zeg ik en kijk haar bedankend aan.
    Dan pak ik ook een rol verband, en leg ik die op tafel.
    Voorzichtig haal ik het verband van Levi los, en klem mijn kaken op mekaar als ik het bloed zie opwellen.
    Ik adem heel voorzichtig, en dep wat bloed weg van Levi zijn hand.
    Dan maak ik met het vissegraat pattroon Levi zijn hand dicht, met verband.
    Als dat klaar is, schuif ik de tafel verder uit het licht.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [@4Everdeen, ik denk haar in het huis laten ontwaken en dan ergens heen gaan..]

    Sofie Bennet

    Ik keek toe hoe hij het verband van Levi eraf haalde. 'Waarom doe je dat?' vroeg ik aan hem. 'Zijn verband was nog maar net verschoont.' Ik keek toen hij klaar was en Levi verder uit het licht haalde. 'En waarom doe je dat steeds als ik vragen mag?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you