• Copyright © AlienPrinces




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Bill Kaulitzion ; Arooncat
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlienPrinces
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; Mockingjayy
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon




    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlienPrinces mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    AlwaysKlaine --> AlienPrinces


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [is er btw al iets gebeurt tussen Arrow en Joshua?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Joa, Arrow heeft gezegd dat hij Joshua leuk vind en Joshua heeft hem een kus gegeven om te kijken waar de rare gevoelens bij Arrow vandaan kwamen, want Arrow had rare tintelingen steeds als Joshua wat deed, en dat gevoel kende hij nog niet.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oeeeeh, cutee, hoe reageerde Joshua toen Arrow zei dat hij hem leuk vond?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Hij vond het wel grappig of leuk ofzo.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlienPrinces schreef:
    [Sorry!]

    Arrow

    "Maakt niet uit, ga maar slapen."
    Ik schudt mijn hoofd even.
    "Nee, dat wil ik je niet aandoen. Jij valt haast neer van moeiheid, en ik heb al een beetje geslapen." Zeg ik dan.
    Ik kijk Joshua serieus aan maar toch met een klein glimlachje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik schudde weer lichtjes mijn hoofd. 'Ga nou maar,' zei ik en ik moest weer gapen. 'Ik ben het gewend, jij niet. Slapen.'.


    [Ik was even weg]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:42 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Ik kan er aan wennen." Grinnik ik zachtjes.
    Ik blijf Joshua aankijken als hij gaapt.
    "Je lijkt net een katje als je dat doet." Zeg ik met een lachje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'De watte?' vroeg ik en ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Je hersenen sporen niet, ze hebben slaap te kort,' zei ik met een slaperig lachje. 'Ga nou maar slapen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik trek een gespeelt pruillipje en kijk Joshua aan.
    "Wil je dat zo graag? Dat ik ga slapen? Maar ik kan niet slapen." Zeg ik en pak even zijn trui vast met de hand die op zijn rug ligt.
    "Jij moet slapen."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Ik slaap ook wel. Waarom kan jij niet slapen?' vroeg ik zachtjes. Ik glimlachte weer eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik haalde mijn schouders op.
    "Ik weet het niet, ik ben ineens wakker."
    Zeg ik en kijk hem aan.
    Ik zucht eventjes wanneer ik hem in de ogen kijk.

    [Ik moet gaan, miss dat ik straks op mijn DS nog even kom. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Owkeej]

    Joshua Adams

    'Wat is er?' vroeg ik toen hij zuchtte. 'Probeer gewoon te slapen.. Oké?' voegde ik er aan toe. 'Dan doe ik dat ook.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Oké." Zeg ik uiteindelijk en trek hem dichter.
    Ik sluit mijn ogen, maar voel geen moeiheid.
    Ik doe maar alsof ik snel slaap en ontspan me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik glimlachte en sloot toen ook mijn ogen. 'Slaap lekker,' murmelde ik nog en was al gauw weer vertrokken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you