• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)

    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    De blogs zijn momenteel niet actief...de A2 blog zet ik vanavond om 20:15 ONLINE...
    KIES HIER UW POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT)
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...




    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Miyavizm schreef:
    Ik ga ook slapen, ik zie vanzelf wel die pb. =) Trusten!


    Slaap lekker (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik begrijp het hahaha
    daarom dus die blog
    daar is het wel wat overzichtelijker


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mandje schreef:
    Ik begrijp het hahaha
    daarom dus die blog
    daar is het wel wat overzichtelijker


    daarom...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    1e reactie op blog, mwuahah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    1e reactie op blog, mwuahah.

    Nope, anderen waren je allang voor. Maar die zijn al overgeschreven en weer verwijderd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Symphonia schreef:
    1e reactie op blog, mwuahah.


    de allereerste was Aragog...die die ik al heb overgeschreven heb ik verwijderd...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Heb je die van Billy Talent / Adam Lambert / Cinema Bizarre nog?


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    Heb je die van Billy Talent / Adam Lambert / Cinema Bizarre nog?


    billy talent heb ik 4 ofzo van...
    adam lambert zit volgens mij nog wel wat van in de stapel "nog niet in een lijst gepropt"
    en cinema bizarre heb ik nog wel een aantal in de zojuist genoemde stapel...

    als u iets wilt, graag in mijn blog proppen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    billy talent heb ik 4 ofzo van...
    adam lambert zit volgens mij nog wel wat van in de stapel "nog niet in een lijst gepropt"
    en cinema bizarre heb ik nog wel een aantal in de zojuist genoemde stapel...

    als u iets wilt, graag in mijn blog proppen...

    Is goed. Maar ik zag daar nog geen reacties staan, dus ik dacht: ik reageer hier even.


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    (...)
    Is goed. Maar ik zag daar nog geen reacties staan, dus ik dacht: ik reageer hier even.


    opgeschreven en verwijderd...stuk overzichtelijker...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zet anders eventjes in de beginpost dat je de reacties opschrijft en verwijderd anders ontstaat er, zoals je ziet, veel verwarring.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 23:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zijn dat alle posters van de vorige jaren tot 6 jaar geleden?
    of nou ja tot hoelang je je abonnement al heb


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mandje schreef:
    Zijn dat alle posters van de vorige jaren tot 6 jaar geleden?
    of nou ja tot hoelang je je abonnement al heb


    nog niet...ik heb nog wel een stapel van 8 a 10 cm...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    oe ha
    ga je die ook later in je blog zetten
    of in een apart blog


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mandje schreef:
    oe ha
    ga je die ook later in je blog zetten
    of in een apart blog


    nou, ik ga deze blog aanpassen (zodra ik dat gevonden heb) met welke weg zijn en welke ik verder nog heb...dan komt er nog 1 voor de A4 posters...1 voor de A2...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.