• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)

    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    De blogs zijn momenteel niet actief...de A2 blog zet ik vanavond om 20:15 ONLINE...
    KIES HIER UW POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT)
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...




    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    dat weet ik niet...


    Achja, we'll see (: en ga je vandaag nog verder met het uitbreiden van de lijst of kan ik gerust afsluiten?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Myrddin schreef:
    (...)

    you know dat ik dan AL MIJN 4/5/6 JAAR POPCORN erbij moet pakken om uit te zoeken welke de nieuwe zijn?


    Or I could make it easier :')
    Als je me een foto ofzo kan geven -van ze allemaal ofzo- kan ik ze ordenen van oud naar nieuw n___n


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Frodo schreef:
    (...)

    Achja, we'll see (: en ga je vandaag nog verder met het uitbreiden van de lijst of kan ik gerust afsluiten?


    vandaag niet meer....u kunt uw pc met een gerust hart afsluiten...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Heb je geen spijt dat je hiermee begonnen bent? :'D


    -

    Myrddin schreef:
    (...)

    vandaag niet meer....u kunt uw pc met een gerust hart afsluiten...


    Haha, dankjewel ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Genius schreef:
    Heb je geen spijt dat je hiermee begonnen bent? :'D


    heel eerlijk? langzaam wel (bloos)soooooooooooooo much work :W maar ik vind het aan de andere kant ook wel leuk ^^ andere mensen blij maken...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    woow, leuk dat je ze wil weggeven!

    heb je:
    CODY SIMPSON
    JUSTIN BIEBER
    ONE DIRECTION
    ARIANA GRANDE


    Don't be a wannabe, be who you wanne be

    Hé had je die voetbalposters nog gecheckt? =)


    ars moriendi

    LiamlovesLou schreef:
    woow, leuk dat je ze wil weggeven!

    heb je:
    CODY SIMPSON
    JUSTIN BIEBER
    ONE DIRECTION
    ARIANA GRANDE


    in mijn blog please :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    heel eerlijk? langzaam wel (bloos)soooooooooooooo much work :W maar ik vind het aan de andere kant ook wel leuk ^^ andere mensen blij maken...


    Je maakte mij erg blij toen je zei dat je nog 5 posters van Miyavi hebt. <3

    Misschien is het handig om de link van je blog in de beginpost te zetten ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Misschien is het handig om de link van je blog in de beginpost te zetten ;D.


    Done :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil graag A3 poster van HP :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    Ik wil graag A3 poster van HP :]


    Gelieve dit in mijn blog als reactie te plaatsen :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    HP7, overigens.


    Deep inside, I've never felt alive