• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)

    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    De blogs zijn momenteel niet actief...de A2 blog zet ik vanavond om 20:15 ONLINE...
    KIES HIER UW POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT)
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...




    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    Ik heb hier nog Taylor Momsen liggen :3


    Taylor Momsen? ;oooo


    We can't spend our lives waiting to live.

    OH IK WIL SPONGEBOB.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    DarkSavior schreef:
    Ik wil graag een TH poster!


    Ik zet het niet voor niets in een blog zodat mensen daar gaan reageren, darling :3 hier lees ik er misschien over heen....maar van mij mag je een th :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    Ik zet het niet voor niets in een blog zodat mensen daar gaan reageren, darling :3 hier lees ik er misschien over heen....maar van mij mag je een th :3


    Ik heb het in de blog gezet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    is het eigenlijk zo dat iedereen die in die eerdere lijst stond er een krijgt? of gewoon iedereen die iets verzocht heeft?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Peetniss schreef:
    is het eigenlijk zo dat iedereen die in die eerdere lijst stond er een krijgt? of gewoon iedereen die iets verzocht heeft?


    iedereen die voordat ik deze lijst ging aanmaken iets heeft aangevraagd en ik heb het, die krijgt dat...ik heb hier al allemaal mapjes liggen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Echt, mapjes? :3
    En die posters van Miley, zijn dat oude of nieuwe?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben geïnteresseerd in :
    Daniel Radcliff
    Robert Patinson
    Taulor Lautner
    HP7 & HP6
    Pascale
    Twilight
    en Pirates of the Caribean ^^
    Ik dacht; ik plaats gewoon een hele lijst dan zal er wel iets tussen zitten dat ik kan krijgen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hahaha, blog een beetje ondergespamt (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frodo schreef:
    Ik ben geïnteresseerd in :
    Daniel Radcliff
    Robert Patinson
    Taulor Lautner
    HP7 & HP6
    Pascale
    Twilight
    en Pirates of the Caribean ^^
    Ik dacht; ik plaats gewoon een hele lijst dan zal er wel iets tussen zitten dat ik kan krijgen (:


    zou gij dat even in mijn blog als reactie kunnen plaatsen? :3 dan raak ik het niet kwijt...alles op 1 plekje :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DarkSavior schreef:
    Hahaha, blog een beetje ondergespamt (cat)


    klopt...mijn mail ook XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    zou gij dat even in mijn blog als reactie kunnen plaatsen? :3 dan raak ik het niet kwijt...alles op 1 plekje :3


    Jup, daar had ik het ook al gezet ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb het al in de blog gezet maar hier nog eens voor de duidelijkheid:

    - Tokio Hotel
    - Aloha from Hell
    - Bill & Tom
    - Eisblume
    - Two and a half Men


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Burlington schreef:
    Echt, mapjes? :3
    En die posters van Miley, zijn dat oude of nieuwe?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    In een blog krijgen degene op de laatste pagina's toch eerst, aangezien die eerder hebben neergezet?


    Your make-up is terrible