• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)

    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    De blogs zijn momenteel niet actief...de A2 blog zet ik vanavond om 20:15 ONLINE...
    KIES HIER UW POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT)
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...




    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    hihihh ja


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    heb je trouwens nog een posters (mag ook meerdere haha) van The Baseballs ??
    aangezien zij ook Duits zijn zullen zij misschien ook wel in de POPCORN zitten, denk ik

    Jakhals schreef:
    heb je trouwens nog een posters (mag ook meerdere haha) van The Baseballs ??
    aangezien zij ook Duits zijn zullen zij misschien ook wel in de POPCORN zitten, denk ik


    Ik weet het niet...ik heb gisteravond nog een stapel gevonden van ongeveer 4 a 5 cm...ik weet niet of er van hun iets tussen zit...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Seeder schreef:
    *pushes F5 button*
    *pushes F5 button*
    *pushes F5 button*
    *pushes F5 button*
    *pushes F5 button*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Je hebt vast ook nog niets van Porcelain Black of The Pretty Reckless of Flyleaf gevonden? :c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je hebt vast ook nog niets van Porcelain Black of The Pretty Reckless of Flyleaf gevonden? :c


    jammer genoeg niet :(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Stone Sour en/of Nirvana zeker ook niet? :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Stone Sour en/of Nirvana zeker ook niet? :c


    Niet dat ik weet...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ah, nou, als je er één vind ben ik blij :'D.
    Stone Sour kent geloof ik bijna niemand, dus dat verwacht ik niet eigenlijk..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    Je hebt vast ook nog niets van Porcelain Black of The Pretty Reckless of Flyleaf gevonden? :c


    *Evil*
    ik heb er twee van Taylor Momsen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb een deel alvast online gezet in een BLOG
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=19646
    Daar kunt u kiezen...
    is voor mij iets overzichtelijker


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Burlington schreef:
    (...)

    *Evil*
    ik heb er twee van Taylor Momsen :3


    Unfair. :c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Unfair. :c


    Ik heb hier nog Taylor Momsen liggen :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil graag een TH poster!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En Aloha from Hell + een poster Bill & Tom

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 21:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.