• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)

    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    De blogs zijn momenteel niet actief...de A2 blog zet ik vanavond om 20:15 ONLINE...
    KIES HIER UW POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT)
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...




    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    O, sorry (bloos)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 22:25 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik weet niet of je reacties had verwijdert in de blog of een nieuwe blog had gestart? Ik had er weer op gereageerd.. volgens mij was dat niet de bedoeling of wel? XD

    Mijn reactie in je blog is weg?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alucard schreef:
    Ik weet niet of je reacties had verwijdert in de blog of een nieuwe blog had gestart? Ik had er weer op gereageerd.. volgens mij was dat niet de bedoeling of wel? XD


    ik heb alles overgeschreven en toen allemaal die ik opgeschreven heb verwijderd...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Burlington schreef:
    (...)

    Or I could make it easier :')
    Als je me een foto ofzo kan geven -van ze allemaal ofzo- kan ik ze ordenen van oud naar nieuw n___n


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Myrddin schreef:
    (...)

    ik heb alles overgeschreven en toen allemaal die ik opgeschreven heb verwijderd...
    Oooh okay.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Burlington schreef:
    (...)


    i'm thinking about it...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    i'm thinking about it...


    Je laat het dan maar weten ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De reacties die we hier als eerste paar pagina's hebben gezet telt dus niet mee , van wie de eerste reageert krijgt het:S?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mandje schreef:
    De reacties die we hier als eerste paar pagina's hebben gezet telt dus niet mee , van wie de eerste reageert krijgt het:S?


    Die heeft ze al apart gelegd voor diegenen.

    Mandje schreef:
    De reacties die we hier als eerste paar pagina's hebben gezet telt dus niet mee , van wie de eerste reageert krijgt het:S?


    ik heb alles wat op mijn blog gereageerd heeft overgeschreven...

    en dat met de eerste paar pagina's van dit topic...dat waren aanvragen en die heb ik (voor zover ik weet) allemaal al verdeelt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    O oke
    oef gelukkig
    ik dacht dat ik helemaal te laat was met reageren.
    ik wist niet eens dat er een blog was totdat ik 1 van DarkSavior's reacties zag
    en jij reageerde erop, met dat je het hier niet terug zou kunnen vinden


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik hoop dat alles snel verdeeld is, want ik kan niet wachten totdat ik ze heb. *O*

    Mandje schreef:
    O oke
    oef gelukkig
    ik dacht dat ik helemaal te laat was met reageren.
    ik wist niet eens dat er een blog was totdat ik 1 van DarkSavior's reacties zag
    en jij reageerde erop, met dat je het hier niet terug zou kunnen vinden


    je wilt niet weten hoevaak ik de pagina's van dit topic telkens opnieuw gelezen heb O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga ook slapen, ik zie vanzelf wel die pb. =) Trusten!