• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)

    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    De blogs zijn momenteel niet actief...de A2 blog zet ik vanavond om 20:15 ONLINE...
    KIES HIER UW POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT)
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...




    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Assassin schreef:
    In een blog krijgen degene op de laatste pagina's toch eerst, aangezien die eerder hebben neergezet?


    dat klopt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Burlington schreef:
    Echt, mapjes? :3
    En die posters van Miley, zijn dat oude of nieuwe?


    van alles en nog wat...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wow, dan heb ik geluk.. Ik was de eerste die een reactie bij je blog plaatste, en in een paar minuten gelijk een aantal pagina's erbij :'D.
    Pfieuw.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Wow, dan heb ik geluk.. Ik was de eerste die een reactie bij je blog plaatste, en in een paar minuten gelijk een aantal pagina's erbij :'D.
    Pfieuw.


    Ik was op dit topic één van de eersten en nu heb ik de blog later gezien ;( maar het is een eerlijk systeem.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Myrddin schreef:
    (...)

    van alles en nog wat...


    Mag ik dan moeilijk doen en de 'nieuwere' prefereren? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik was op dit topic één van de eersten en nu heb ik de blog later gezien ;( maar het is een eerlijk systeem.


    to read that made me happy...i like to be fair (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik was op dit topic één van de eersten en nu heb ik de blog later gezien ;( maar het is een eerlijk systeem.

    ah ja, dat is wel naar :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Burlington schreef:
    (...)

    Mag ik dan moeilijk doen en de 'nieuwere' prefereren? :3


    you know dat ik dan AL MIJN 4/5/6 JAAR POPCORN erbij moet pakken om uit te zoeken welke de nieuwe zijn?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Uhm, ik vroeg in een eerdere reactie in dit topic dan Mandje in de blog al oma Cinema Bizarre, dus wie krijgt die?

    Van mij mag je ook de posters van 4/5/6 jaar geleden opsturen hoor:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Miyavizm schreef:
    Uhm, ik vroeg in een eerdere reactie in dit topic dan Mandje in de blog al oma Cinema Bizarre, dus wie krijgt die?


    dat wat in de blog staat is maar een deel...
    in de overige stapel zit nog MEER cinema bizarre, weet ik zo uit mijn hoofd :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Aragog schreef:
    Wow, dan heb ik geluk.. Ik was de eerste die een reactie bij je blog plaatste, en in een paar minuten gelijk een aantal pagina's erbij :'D.
    Pfieuw.

    Welke blog?
    *kijkt*

    O, die blog. Het eerste wat me opviel was de paramore poster -grote fan-Damm daar kom ik laat achter D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh ik wil trouwens nog even wat zeggen.
    Ik had in mijn reacties gezet dat ik geïnteresseerd ben in posters van HP en POTC etc, maar het maakt niet uit welke het zijn hoor. Of ze nou van een paar jaar terug zijn of van nu, I don't care :'). Is voor jou ook wat makkelijker, denk ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dus zit er in de andere stapel ook nog meer Daniel en Rupert? :9~:9~


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Dus zit er in de andere stapel ook nog meer Daniel en Rupert? :9~:9~


    dat weet ik niet...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.