• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)

    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    De blogs zijn momenteel niet actief...de A2 blog zet ik vanavond om 20:15 ONLINE...
    KIES HIER UW POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT)
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...




    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Notredame schreef:
    (...)
    Ik volg Bayern München behoorlijk op de voet, dusss.. welke zijn het? :)


    ik zal het morgen uitzoeken...die zitten namelijk allemaal in een stapel van 10 cm en ik wilde heel eigenlijk toch nog redelijk op tijd gaan slapen :3 morgen, zodra ik thuis ben, ga ik ermee aan de slag...

    maar ik heb wel vaak lukas podolski gezien...ik weet dat die kerel niet bij bayern münchen speelt...maar goed...

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 23:40 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    ik zal het morgen uitzoeken...die zitten namelijk allemaal in een stapel van 10 cm en ik wilde heel eigenlijk toch nog redelijk op tijd gaan slapen :3 morgen, zodra ik thuis ben, ga ik ermee aan de slag...

    Haha laat morgen maar weten dan! Stuur je een pb'tje? :)


    ars moriendi

    Notredame schreef:
    (...)
    Haha laat morgen maar weten dan! Stuur je een pb'tje? :)


    zal ik doen :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    zal ik doen :3

    Yay dankjewel! =3


    ars moriendi

    Squidward schreef:
    (...)
    haha ik ooook


    Oeeeeh same haha
    I love panic at the disco to <3

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 23:43 ]

    ik stop er voor vandaag mee...morgen weer verder :3
    slaap lekker allemaal die nog niet op bed zijn :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    C0MATOSE schreef:
    (...)

    Oeeeeh same haha
    I love panic at the disco to <3


    Haha volgens mij willen echt 6 mensen ofzo die poster, dat gaat wat worden. (cat)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Oh gosh, hihi, geef mijn 1D poster maar aan iemand anders hoor. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Squidward schreef:
    (...)

    Haha volgens mij willen echt 6 mensen ofzo die poster, dat gaat wat worden. (cat)

    bitchfight om de P!atD poster (duivel)

    O, o, o, ik wil ook een A3 poster van HP please! (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    -Ian Somerhalder
    als het nog kan


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    One Direction? (yeah):$


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    DrWhooves schreef:
    BIGBANG of 2NE1 :'D? (denk het eerder niet maar ik kan het vragen)
    Koop gewoon de albums en dan kan je de poster erbij kopen :P


    Today will be Girl's Day party with you~

    Als je Zac Efron hebt, hou ik mij aanbevolen. :Y
    EDIT: En Daniel Radcliffe vind ik ook altijd leuk (:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 14:39 ]

    Forbes schreef:
    Oh gosh, hihi, geef mijn 1D poster maar aan iemand anders hoor. (:

    Me!
    Dat was egoïstisch, maar in elk geval vast ontzettend bedankt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one