• Ik heb al sinds JAREN een abonnement op de POPCORN (een duits tijdschrift) en daar zitten per uitgave zo'n 14 a 18 posters bij. Heel veel van deze posters vind ik echt HELEMAAL NIKS...dus bij deze bied ik de posters compleet gratis aan...

    Geen koopkosten en verzendkosten. Het enige wat ik nodig heb is van welke ster je posters wilt (dan kan ik kijken OF ik ze heb) en hoeveel, zodra ik je doorgegeven heb of ik ze heb en hoeveel...

    Natuurlijk heb ik daarna nog je adres nodig, zodat ik ze je sturen kan...

    Dus...wie wil? (bloos)

    Hieronder komt een lijstje van welke ik nog heb, na al die aanvragen...voor die posters geldt: Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Wees er dus op tijd bij.
    Bij deze posters ga ik geen rekening houden met de dubbele kanten. Mocht het zo zijn dat een poster dubbel gekozen wordt, wordt er geloot.


    De blogs zijn momenteel niet actief...de A2 blog zet ik vanavond om 20:15 ONLINE...
    KIES HIER UW POSTERS (ZOLANG DE VOORRAAD STREKT)
    Reacties op de blog worden opgeschreven en verwijderd voor de overzichtelijkheid...




    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 16:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    heb je the beatles of een enkele andere oude band? ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oke kan haast niet wachten
    maar waar is die lijst gebleven?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mandje schreef:
    Oke kan haast niet wachten
    maar waar is die lijst gebleven?

    er komt een nieuwe lijst


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mandje schreef:
    Oke kan haast niet wachten
    maar waar is die lijst gebleven?


    ik ben bezig met een lijst maken van alle andere posters die ik nog over heb...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oki
    eh
    ik had 2 posts gezet
    laatste had ik op pagina 9 gedaan denk ik
    en 1 ongeveer aan het begin


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Heb je Tokio Hotel? Daar wilde ik er nog van, kon ze niet echt vinden, maar oke. Als je ze hebt, graag!


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Aladdin schreef:
    Heb je Tokio Hotel? Daar wilde ik er nog van, kon ze niet echt vinden, maar oke. Als je ze hebt, graag!

    Haha, same.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heey, ik vroeg eerst THxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Haha, same.


    Die kan je echt nergens meer vinden, haha.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mandje schreef:
    Heey, ik vroeg eerst THxD

    En ik ook al eerder in het topic. Het word vast en zeker eerlijk verdeeld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als er Cinema Bizarre tussen zit, wil ik die ook wel graag. (bloos)

    Ja ofcourse DarkSavior
    het is een Duitse blad zooooooooooooo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mandje schreef:
    Ja ofcourse DarkSavior
    het is een Duitse blad zooooooooooooo

    Ik snap niet wat je bedoeld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik bedoel dat er vast wel heel veel TH posters in hebben gezeten
    sorry lekker duidelijkxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mandje schreef:
    Ik bedoel dat er vast wel heel veel TH posters in hebben gezeten
    sorry lekker duidelijkxD

    Oh zo, ja natuurlijk xD Dat komt wel goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.