• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Xavier Vernay Parcifal

    Demonstratief gooi ik de zware weekendtas op m'n koffers, zo te zien waren er een aantal mensen zo slim om die ondingen weg te zetten, daar kon ik mezelf niet toe rekenen. Tenzij mensen hier zonder spullen kwamen natuurlijk maar dat kan ik me niet helemaal voorstellen.
    'Hi, Lowie Neville' glimlacht ze waarna ze beleefd haar hand uitsteekt. Ik schiet bijna in de lach, het lijkt wel een chique receptie van Noor of erger nog een familiefeest. Handjes schudden, drie plakzoenen en vooral heel lang stilzitten zonder sigaret of drankje. Om haar niet in verlegenheid te brengen schud ik toch glimlachend haar hand.
    'en jij bent?' wacht maar ik kan ook wel formeel zijn
    'Xavier Vernay Parcifal,' glimlach ik met wat nadruk op de Amerikaanse uitspraak. Ze bekijkt me zonder schaamte maar dat maakt me niet zoveel uit, iets minder formeel dat moet ik haar nageven
    'Hoi Adriana Marjorie Greppleton maar je mag ook Iana of Nana zeggen hoor'. Hoor ik achter me. Ik kijk even over mijn schouder 
    'Xavier zeg maar Xaf,' grijns ik.


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Nicole
    Even begrijp ik niet waar Lee en Damon het over hebben, ik zegg dus even niks.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 22:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik laat me meetrekken door Judy terwijl de tranen nogsteeds over mijn wangen lopen. In mijn achterhoofd denk ik aan mijn make-up, waarvan ik weet dat die nu vast al is uitgelopen, maar dat is nu wel mijn minste zorg. HEt enige wat ik op dit moment nog wil is bereik. gewoon zodat ik op twitter kan zetten in wat voor hel ik op dit moment leef en zodat ik mijn beste vriend Jayy kan bellen om me te laten trosten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga slapen, en ik weet niet of ik morgen on kom]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Judy Fox

    We komen aan bij de leraar en ik zie hem zwijgzaam staan. Dus steek ik maar van wal. 'Hoi, ik ben Judy Fox, en dit hier is Sonny. Ze is een beetje van de kaart, omdat ze geen bereik heeft met haar mobieltje. Weet jij toevallig hoe het komt dat er hier geen bereik is?'

    [kan bij iedereen even het bereik weg vallen van de mobiels, aangezien het ook zo afgelegen ligt. Anders kan Sonny geen afkickverschijnselen krijgen ;p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Burlington schreef:
    [Ik ga slapen, en ik weet niet of ik morgen on kom]

    [slaaplekker!]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    [Ik voel me niet lekker dus ik ga slapen. Morgen krijg je Lowie en Vic.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik moet ook stoppen, want ik wil binnen 10 minuten mijn natuurkunde verslag af hebben, en dan gaan slapen. Aangezien ik over 3 uur dan alweer moet opstaan. En dan ga ik lekker richting vliegveld ^^ Ik kan morgen dus pas laat reageren, en op zijn ergst pas overmorgen ): sorry guys!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ja ik las bij iemand dat die ook geen bereik had dus vandaar had ik dat idee. Maar toen hadden opeens andere
    Mensen wel bereik. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Tuurlijk,' grinikt hij. 'Geen idee of die politie je hier kan weghalen maarja'
    'Nou, er is maar één manier om daar achter te komen hé,' grinnik ik. Ik wil nog iets zeggen maar dan zegt iemand anders al iets.
    'Hoi, ik ben Judy Fox, en dit hier is Sonny. Ze is een beetje van de kaart, omdat ze geen bereik heeft met haar mobieltje. Weet jij toevallig hoe het komt dat er hier geen bereik is?'
    Ik trek mijn wenkbrauwen op als ik zie dat ze huilt. Huilen omdat je geen bereik hebt. Alsjeblieft zeg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [nogmaals slaaplekker en beterschap maak je niet druk ik heb tegenwoordig geduld en als je, je niet lekker voelt moet je lekker gaan slapen joh dan denk ik dat ik ook maar ga :)]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Rylie Malika Daniels
    “Nee, je moet lekker een heel jaar saggo zitten wezen.” Een beetje arrogant deed ik mijn wenkbrauw omhoog, terwijl hij ook een sigaret opstak. “Daarbij zo hoog is dat hek niet, dus als het me niet bevalt ben ik zo weg.” Grijnsde hij, terwijl hij naar het meterslange hek keek. Ik rolde mijn ogen geïrriteerd en zei met een sarcastische stem, “Yeah right, alsof het jou lukt om over dat hek te komen, en trouwens denk je dat je er zo gemakkelijk vanaf komt? We zitten hier allemaal met een fucking verslaving, denk je dan dat er geen beveiliging of iets is?” Weer nam ik een hijs van mijn sigaret en ik wilde dat ik een fles drank had meegenomen om dit gezeik niet aan te hoeven luisteren.

    [Sorry, ik had even een probleem.. maar ik ben er nu weer!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damon

    'Komt door het hoge gebouw' mompel ik.
    Ik zucht, er zitten wel erge mensen bij.
    Je kan net zo goed je mobiel thuis laten.
    Je hebt echt geluk als je hier bereik hebt.
    'Damon' stel ik mezelf voor.


    El Diablo.

    (waar zitten we? Kan ik inspringen?(;)


    If there's no risk, there's no reward.

    [oke, alleen dit nog en dan ga ik echt afsluiten, tenminste, dat denk ik ;p]
    Judy Fox
    'Komt door het hoge gebouw' zegt de leraar. 'Damon' zegt hij.
    'Sonny, je moet er echt aan wennen, je zal hier geen bereik hebben. Maar dat is het einde van de wereld niet, oke?' zeg ik tegen haar.
    'Dus jij bent een leraar hier, Damon.'zeg ik. 'Van welke vakken, of vak?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.