• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Ik ben gewoon nog steeds niet weg, ik ben er gewoon nog, en zie wel wanneer ik weg ben]

    Judy Fox
    'Leighanne, noem me maar Lee,' zegt het meisje.
    'Hey, mag ik erbij?' vraagt een voor mij nog onbekende jongen.
    'Tuurlijk', zegt Leighanne glimlachend. 'Is er eigenlijk ook een avondklok?'
    'Nee toch, geen avondklok mag ik hopen, ik kijk graag naar de sterren buiten in de nacht. Wie ben jij eigenlijk?' waarna ik me naar de jongen toe draai die er net bij is komen staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jukka Kilian Noway
    Ik schudden alweer lachend mijn hoofd. En liep naar de boom. Halverwegen stopte ik en draaide ik me weer om. 'trouwens ik vraag me af hè. Heb jij vrienden?' het kwam enorm
    Sirieus uit mijn mond maar van binnen lach ik al plat van het lachen. 'ik bedoel iemand met jou arrogantie en gebitch moet vast heel geliefd zijn.' ik keek haar nog even hoofdschuddend aan waarna ik me weer omdraaide. En met een sprintje in de boom sprong. Om me vervolgens een weg door de takken te wringen maar al snel stapte ik mis en was binnen 1 10de seconde weer beneden. Met een enorm klap kwam ik op mijn achterwege terecht en even kreunde ik van de pijn. Maar al snel shoot ik in de lach. Denkend aan hoe Brandon dit gefilmd zou hebben en jarno die nu lachend op me af was zijn gerent om het ook te proberen. Ik krabbelde mezelf overeind en liep terug naar mijn koffer waar ook Het meisje met blauw haar nogsteeds stond. 'sorry je zit nog even aan me vast.' grijnsde ik terwijl ik mijn koffer pakte en van haar wegliep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nicole
    'Met hoeveel leerlingen zijn we dit jaar?' vraag ik. Ik zie dat er een nieuwe jongen bij komen staan. Ik kijk even naar hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Dami (okeee omdat er ook een damon is ga ik gwn 'dami' typen, anders wordt het wat verwarrend

    'Tuurlijk', glimlacht een meisje naar me. Ik vraag me af wie ze is en waarom ze hier is.
    Dat zoek ik later wel uit. Nu even 'vrienden' maken.
    'Wie ben jij, eigenlijk', vraagt nog iemand anders.
    'Ik ben Damion, zeg maar Dami'


    If there's no risk, there's no reward.

    [is er nog iemand die wat gezelschap kan gebruiken van Jukka? ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Damon

    'In ieder geval niet dat ik weet' mompel ik.
    Ik haat avondklokken, ben dus ook blij dat dat er niet is.
    Nouja, niet dat ik weet.


    El Diablo.

    [@Nidiot hij kan wel naar Damon, Leighanne etc]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik ren terug naar mijn koffers trek ze
    Meteen mee en ga opzoek naar mijn kamer. Geïrriteerd probeer ik alle sloten en al snel kom ik erachter dat ik kamer nummer 7 heb. Ik gooi mijn spullen op een willekeurig bed en sluit mezelf daarna op in de badkamer om tot rust te komen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 5:41 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oftewel iedereen die nu nog on is xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'In ieder geval niet dat ik weet.' mompelt Damon.
    'Slecht hoor,' grinnik ik. 'Je bent een leraar en je weet het geeneens,'
    'Ik ben Damion, zeg maar Dami' zegt de jongen die er bij is komen staan.
    'Handig, Damion en Damon,' zeg ik met een klein lachje. 'Wel mooie namen trouwens,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Judy Fox
    'In ieder geval niet dat ik weet' mompelt Damon.
    'Slecht hoor,' grinnikt Lee, 'je bent een leraar en weet het geneens'
    Opgelucht haal ik adem, anders had ik niet naar de sterren buiten kunnen kijken.
    'Ik ben Damion, zeg maar Dami' antwoord de andere jongen daarna.
    'Hoi Dami, ik ben Judy, Judy Fox. En noem me maar zoals je wilt.' zeg ik tegen Dami.
    Opeens merk ik dat Sonny er niet meer is, waarna ik me herinner dat ze weg stormde. Ik vind het rot voor haar, maar zelf heb ik ook zo mijn problemen.
    'Ik ga maar eens naar mijn kamer, me koffer uit pakken. Gaat er iemand mee?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 23:23 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nicole
    'Ik ben net terug' zeg ik tegen Judy.


    That is a perfect copy of reality.

    Rylie Malika Daniels
    “Trouwens, ik vraag me af hé. Heb jij vrienden?” Het kwam serieus uit zijn mond, maar het zou me niet verbazen als hij zich dood lachte van binnen. Ik rolde mijn ogen weer, terwijl ik keek hoe hij naar die stomme boom liep. “Ik bedoel iemand met jou arrogantie en gebitch moet vast heel geliefd zijn.” Hij keek me nog even hoofdschuddend aan, waarna hij zich weer omdraaide. Ik kon er niets anders aan doen dan keihard te gaan lachen, maar het kwam doordat ik zoveel sigaretten en joints had gerookt er een beetje rauw uit. “Ja, liefje, ik ben erg geliefd, vooral bij jongens zoals jou.” Lachte ik, nogal wat sarcastisch, maar het was ten minste niet meer zo dodelijk. Hij flikkerde niet snel erna op de grond en ik rolde alleen even mijn ogen. Het was zijn eigen schuld. Ik ga niet naar hem toe roepen en bezorgd roepen als één of andere gek, ‘Oh, het spijt me zo erg dat ik zei dat je het moest doen! Gaat het wel?’ Uch, ik moet er niet aan denken. Ik keek toe hoe de jongen weer naar zijn koffer liep, waar ik ook nog stond en zei, “Sorry je zit nog even aan me vast.” Hij pakte de koffer en liep weg, waardoor ik me naar hem omdraaide en riep, “Totdat je de volgende keer over het hek wil springen!” Ik zuchtte diep en draaide me weer om.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dami
    'Handig, Damion en Damon,' zeg ik met een klein lachje. 'Wel mooie namen trouwens,' zegt het meisje.
    'Bedankt, hoe heten jullie eigenlijk?' zeg ik met een glimlachje.
    'Hoi Dami, ik ben Judy, Judy Fox. En noem me maar zoals je wilt.' antwoord Judy mij.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 23:25 ]


    If there's no risk, there's no reward.

    Jukka Kilian Noway
    Ik slenter wat door de gangen. Ik had mijn sleutel ondertussen opgehaald maar ik had geen flauw idee waar ik moest zijn. Als ik een willekeurige hoek omloop zie ik wat mensen zijn. 'Volk!' grijns ik terwijl ik naar het groepje toeloop. ' een van jullie kan mij vast wel vertellen waar ik moet zijn voor mijn kamer.' val ik maar meteen met de deur in huis.
    [het groepje van Damon enzo dus]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''