• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Nicole
    Ik was even in gedachten, maar kijk op als ik iemand hoor praten en huilen. 'Oké, waarom huilt zij?' vraag ik 'En waar zijn de meidenkamers, ik wil men spullen graag kwijt?'


    That is a perfect copy of reality.

    [@telekinetixx iedereen komt aan enzo. Je moet je sleutel van je kamer ergens ophalen, en dan gewoon naar iemand toe lopen. Ik sta bij Damon, Sonny, Lee, en nog iemand (sorry voor degene die ik vergeten ben)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mij ;0, mijnes heet trouwens Nicole]


    That is a perfect copy of reality.

    Dallas
    "Ik moet ergens mijn studies verderzetten? Ik ben 3 keer geschorst wegens mijn probleem. En nog deden mijn ouders niets." Juist, geschorst, drie keer. Dat zal dan zeker wat gaan worden als de lessen hier beginnen. Ik schat hem een jaar of twintig, iets ouder misschien. Waarschijnlijk is hij een paar keer blijven zitten. Ik ook - één keer, maar dat lag niet aan mijn probleem.
    "Het is ook niet bepaald slim om die pilletjes van je mee naar school te nemen." zeg ik lachend en kijk hem glimlachend aan.
    "Beter oppassen op deze school dus."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jukka Kilian Noway
    Lachend schudden ik mijn hoofd. 'Ik heb wel eens voor moeilijker uitdagingen gestaan dan zo'n stom hek hoor.' ik nam nog een hijs van mijn sigaret en keek toen even om me heen. 'kijk ik klim gewoon in die boom en dan klim ik naar de andere kant. Ga ik op die tak zitten en laat ik me zo naar beneden vallen en tahdah aan de andere kant.' zei ik terwijl ik naar een grote eikenboom wees die vlak naast het hek was geplaatst.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Sonny, je moet er echt aan wennen, je zal hier geen bereik hebben. Maar dat is het einde van de wereld niet, oke?' zegt het meisje, Judy tegen het huilende meisje als Damon heeft gezegd dat het door het hoge gebouw komt.
    'Dus jij bent een leraar hier, Damon. Van welke vakken, of vak?' vraagt Judy dan.
    'Oké, waarom huilt zij? En waar zijn de meidenkamers, ik wil men spullen graag kwijt?' vraagt Nicole daarna.
    'Meest rechtse gebouw,' zucht ik waarna ik naar Damon kijk. Dit gaat nog een hels jaar worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon

    'Engels' zeg ik, en knik.
    Ik ga even door mijn haar zodat het wat meer door de war zit.
    Ik tik met mijn voet op de grond, doe ik altijd als niks te doen heb.


    El Diablo.

    (oké bdankt(; dan kom ik wel even bij jullie staan:P)

    Damion Nightshade
    Ik liep door de ...(op de plaats waar we Ons bevinden) en zag een groepje mensen staan.
    Ik liep op hun af.
    'Hey', zeg ik 'mag ik erbij?'


    If there's no risk, there's no reward.

    Rylie Malika Daniels
    Ik rol mijn ogen als hij het me ook serieus uit gaat leggen hoe hij het wil doen. “Waarom ga je dan niet gewoon?” Weer nam ik een paar trekjes van mijn sigaret en toen deze op was, schoot ik deze weg en keek toe hoe deze op een eindje afstand verder brandde. “Ik wil het eerst zien en dan geloof ik je pas, en als je dan weer terug komt ben je gek, want je wilt hier niet zijn.” Meldde ik hem en ik keek hem op een afwachtende, uitdagende manier aan. “Verdoe mijn tijd niet en spring over dat stomme hek.” Ik ging met mijn armen over elkaar staan en wachtte op het moment dat hij het zou doen.

    [Don't blame the girl, she just needs a little of work. :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Judy Fox
    'Oké, waarom huilt zij? En waar zijn de meidenkamers, ik wil men spullen graag kwijt?' vraagt het ene meisje.
    'Meest rechtse gebouw,' zegt het andere meisje en ze zucht.
    'Engels' zegt Damon, waarna hij even door zijn haar met zijn hand strijkt en met zijn voet tikt. Automatisch ga ik ook met mijn voet tikken. Dat deed mijn broer ook altijd..
    'Wie ben jij?' vraag ik aan het meisje, zodat ik niet aan hém zou denken, dat de weg had gewezen. Ik zag haar vaak kijken naar Damon. Zou ze hem leuk vinden? En wat is haar verslaving?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 23:04 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nicole
    'Dankje Lee' zeg ik. Ik loop naar het gebouw dat Lee aanwees. 'Ik ben zo terug' zeg ik. Ik kom bij de meiden kant aan. Ik loop naar het einde van de gang, ....18.....19.....20 'Hier is het' zeg ik in het algemeen. Ik pak de sleutel, en doe hem in het slot, als ik in de kamer ben, gooi ik mijn tas op het bed en zet ik mijn koffer in het midden van de kamer neer. Dan pak ik de sleuteels weer, en loop ik de kamer uit. Ik doe de deur opslot, en loop terug naar waar ik net stond.


    That is a perfect copy of reality.

    [I'm off, morgen werken van 9 tot 5. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [ik ga nu ook echt, want ik ga lekker naar dromeland voor 2/3 uurtjes slaaplekker mensen!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sonny Mabel Puckerman
    Wennen aan geen bereik hebben? Bij deze gedachten begin ik nog harder te huilen. 'maar hoe moet ik dan in contact blijven met iedereen. En twitteren en facebooken en en en.' verder kom ik niet wat er vormt zich een brok in mijn keel als ik zie dat iedereen me aankijkt alsof ik gek ben, waardoor de tranen er niet minder op worden en meteen sla ik dicht. Ik wilde niet dat ze me nu al gek vonden. Met een trillende onderlip staar ik iedereen een voor een aan En als ik merk dat ze totaal geen aandacht meer aan mij schenken draai ik me stug om en loop ik weg. opzoek naar een hoge plek waar ik mischien wel bereik zal hebben.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 23:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    Damon vertelt aan de andere twee meisjes wat hij geeft waarna hij met zijn voet te tikken. Een van de meisjes begint dat ook te doen. Geweldig, zou lijken we vast een groep spastische mensen die met ze allen met hun voet tikken.
    'Wie ben jij,' vraagt Judy dan.
    'Leighanne, noem me maar Lee,' zeg ik voor de derde keer die dag.
    'Hey, mag ik erbij?' zegt een jongen dan ineens.
    'Tuurlijk,' zeg ik glimlachend.
    'Is er eigenlijk ook een avondklok?' vraag ik aan Damon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered