• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Jukka Kilian Noway
    'Het kutte is dat ik anders al klaar was geweest met school, maar nee hoor. Hier krijgen we ook gewoon les,' zuchte Lee en ik knikte ik wist precies wat ze bedoelde.
    'Ik zit al een jaar niet meer op school.' Gaf ik toe. School was niks voor mij. de enige reden dat ik ooit naar school ging was omdat we daar ook lol konden trappen. maar toen werd ik geschorst en heb ik nooit meer moeite gedaan om naar een andere school te gaan. Net als mijn vrienden. 'En als ik op school was deed ik niks, behalve geintjes uithalen, dus ik zal vast een behoorlijke achterstand hebben op de rest.' grinnikte ik. Nee ik was niet bepaald een slim iemand.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik was opgelucht dat ze het uiteindelijk goed opvatten en kreeg meteen weer een glimlach op mijn gezicht. "er was net een jongen en die probeerde via die boom," begon ze opeens terwijl ze naar een hoge boom wees vlak bij het hek. "over het hek te springen. Dat is pas vaag." Ik moest lachen over haar opmerking. 'Wat is er met hem gebeurt?' Vroeg ik uiteindelijk terwijl ik nog een trek van mijn sigaret nam en afwachtend naar de boom keek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniëls
    Ze moest lachen en ik merkte dat ze kleine deukjes in haar wangen kreeg, waardoor ik vaag grijnsde. “Wat is er met hem gebeurt?” Ze nam nog een trek van haar sigaret en keek naar de boom, alsof daar nog iets zou gebeuren.
    “Hij flikkerde en liep toen weg, nadat hij had gezegd dat ik nog wel even aan hem vast zou zitten.” Met een verveelde toon in mijn stem zei ik het en ik rolde mijn ogen weer. “Ja, als een blok aan mijn been.” Mompelde ik over wat de jongen eigenlijk tegen mij had gezegd.
    “Wat is je naam, kleine rooie?” Grinnikte ik, en ik keek haar afwachtend aan. Ik nam nog een laatste hijs van mijn peuk en schoot deze toen weg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Ik zit al een jaar niet meer op school. En als ik op school was deed ik niks, behalve geintjes uithalen, dus ik zal vast een behoorlijke achterstand hebben op de rest.' grinnikt hij.
    'Hmmm, dat valt vast nog wel mee,' zeg ik. 'Maar hoelang ben je dan al van school?' vraag ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sonny Mabel Puckerman
    “Hij flikkerde en liep toen weg, nadat hij had gezegd dat ik nog wel even aan hem vast zou zitten.” ik grinnikte even en keek weer op naar het meisje. “Ja, als een blok aan mijn been.” vervolgde ze terwijl ze met haar ogen rolde en weer lachte ik even. Ik moest toegeven dat ze gevoel voor humor had.
    “Wat is je naam, kleine rooie?” grinnikte ze terwijl ze nog een hij van haar sigaret nam e deze naarna wegschoot. 'Sonny.' Stelde ik mezelf opgewekt voor. 'En jij, kleine blauwe?' Grijnzde ik terwijl ik haar voorbeeld nam en nog een hij van mijn sigaret nam en deze daarna uittrapte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jukka Kilian Noway
    'Maar hoelang ben je dan al van school?' vroeg ze daarna. 'Dat zei ik. Al een jaar niet meer. Tenminsten. al een jaar echt niet meer. het jaar daarvoor ben ik halverwege permenent geschorst. maar daarvoor al een paar keer wat maanden en Weken. dus ik denk dat ik ni totaal 2 jaar les heb gehad ofzo.' Ik krabte even achter mijn oor. 'Maar ik be er goed vanaf gekomen en heb nu een heerlijk levendje.' Grijnzde ik terwijl ik een laatste trek van mijn sigaret nam en deze wegschoot.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniëls
    “Sonny.” Stelde ze zichzelf opgewekt voor, maar ik had nog steeds een grijns op mijn gezicht en stak mijn handen in mijn broekzakken. “En jij, kleine blauwe?” Grijnsde ze, terwijl zij daarna ook haar sigaret weggooide en uittrapte.
    “Rylie, maar vrienden noemen me ‘Daniëls’,” Ik draaide mijn ogen rond in mijn oogkassen en keek haar aan, “Zeg jij het maar niet, want dan ga je echt dood. En dat is geen grapje.” Ik likte even over mijn lippen en keek haar dit keer normaal aan. “Als je kan raden waar ik verslaafd aan ben, dan krijg je een sigaret van me,” Meldde ik haar droog en ietwat sarcastisch.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Dat zei ik, al een jaar niet meer. Tenminste, al een jaar echt niet meer. Het jaar daarvoor ben ik halverwege permenent geschorst, maar daarvoor al een paar keer wat maanden en weken. Dus ik denk dat ik nu totaal 2 jaar les heb gehad ofzo. Maar ik ben er goed vanaf gekomen en heb nu een heerlijk leventje,' grijnst hij.
    Ik denk even na. 'Ik ben weleens geschorst maar nooit echt heel lang,' grinnik ik. 'Maarja, als je leuke mensen in je klas hebt zitten is het al een stuk minder erg,' zeg ik schouderophalend. Gelukkig heb ik altijd wel een leuke klas gehad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sonny Mabel Puckerman
    “Als je kan raden waar ik verslaafd aan ben, dan krijg je een sigaret van me,” zei Rylie droog. 'Maar als ik dat zeg ga ik dood.' merkte ik op. want het was me al meteen duidelijk dat haar bijnaam sloeg op haar verslaving.
    Ik liet mijn linkerhand even door mij haar gaan en keek naar mijn rechterhand waar ik nogsteeds mijn mobiel in vasthad. Ik zuchte en stopte hem in mijn BH. Ik had nu toch niks aan dat ding.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jukka Kilian Noway
    'Maarja, als je leuke mensen in je klas hebt zitten is het al een stuk minder erg,' zei Lee schouderophalend en ik knikte. 'En nu hebben jullie mij in de klas, dus kan het zowiezo niet meer fout gaan.' Grijnzde ik. maar schoot daarna in de lach. nee mijn ego was niet zo groot.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'En nu hebben jullie mij in de klas, dus kan het sowieso niet meer fout gaan,' grijnst hij waarna hij in de lach schiet.
    'Zo, iemand vindt zich zelf wel erg leuk,' grinnik ik. 'Niet dat daar iets mis mee is,' voeg ik er nog aan toe. 'Een beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jukka Kilian Noway
    'O, ik ben zo leuk, je moest eens weten.' Grinnikte ik. 'Nee, zelfvertrouwen is leuk, maar een ego is overdreven.' Zei ik terwijl ik weer even over mijn been wreef. 'Zullen we even ergens gaan zitten?' Vroeg ik, terwijl mijn gezicht even vertrok toen ik goed op mijn been ging staan en het brandende gevoel terugkwam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'O, ik ben zo leuk, je moest eens weten. Nee, zelfvertrouwen is leuk, maar een ego is overdreven.' Hij wrijft weer over zijn been 'Zullen we even ergens gaan zitten?'
    Ik knik. 'Ik vind het best hoor,' zeg ik. 'Waar wil je zitten? Misschien is er wel iets van een kantine of zoiets of blijf je liever buiten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jukka Kilian Noway
    'Nee, we kunnen binnen wel iets zoeken. daarbij wil ik wel eens weten hoe het zit met het eten hier. want ik sterf van de honger.' En op dat moment begon mijn maag te knorren. 'op zoek naar een kantine dus.' Grijnzde ik terwijl ik mijn been alvast strekte om op weg te gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dallas
    "Tuurlijk neem ik ze mee naar school. Ik kan echt geen hele dag zonder. En hoe erg is het gesteld met jouw vuurobsessie?" Ik frons mijn wenkbrauwen even wanneer hij dit zegt en haal mijn schouders op. Even vraag ik me af of hij over zijn eigen verslaving overdrijft, maar kennende aan het zakje te zien zal dat wel niet zo zijn.
    "Zoals ik al zei is er niets aan de hand, puur overdrijven." Ik haal mijn broekzakken leeg.
    "Aanstekers, lucifers, alles is afgenomen. Als ik echt een vuurtje wil steken kom ik daar met gemak aan, ik bedoel maar, meer dan de helft zal wel roken." Ik wend me even tot de groep mensen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.