• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    - Paco 'Levi' Donson
    Nicole was aardig direct. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik drink af en toe te veel.' zeg ik en ga weer zitten. Het is koud aan het water, maar toch blijf ik zitten. 'En jij?' vraag ik dan, terwijl ik plaats maak zodat Nicole ook kan zitten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nicole
    'Ik drink soms teveel' zegt hij 'En jij?' vraagt hij.
    'Drugs' mompel ik. Paco gaat zitten.
    Ik twijfel of ik er naast ga zitten, uiteindelijk doe ik het en ga ik naast hem zitten.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 14:43 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik moet gaan, tot straks ):]


    That is a perfect copy of reality.

    - Paco 'Levi' Donson
    'Dus...' zeg ik zachtjes en kijk haar even aan. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk naar de zee. Ik blijf het koud hebben. Mijn witte haren waaien in mijn gezicht.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [is er iemand die wat gezelschap van Sonny kan gebruiken?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Je kan bij Paco & Nicole komen zitten? (: ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 16:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik moet gaan, Doeii]


    That is a perfect copy of reality.

    [Wie wil gezelschap van Rylie? (cat) Ze is eigenlijk niet het soort meisje die zelf naar je toekomt.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [en het ook niet waardeert al mensen naar haar toekomen. xd]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    [en het ook niet waardeert al mensen naar haar toekomen. xd]

    [Ze moet toch sowieso wat mensen leren kennen? (cat) Ze is gewoon moeilijk om mee om te gaan, maar als je haar beter leert kennen is ze anders.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins

    'Vonden we leuk,' zegt Jukka. 'En het is echt niet het stomste wat ik ooit gedaan heb. Zo heb ik nogsteeds brandwonden op mijn linkerschouder omdat we binnen een kampvuur wilde maken om te kunnen barbecueën. We hadden de magnetron namelijk opgeblazen met eieren en spiritus, en we hadden honger,' hij lacht even. 'Maar het ging mis en de boederij fikte af. Er was niets met ons aan de hand totdat we besefte dat Britney ons varkentje nog binnen was en ik die wilde redden.'
    'Je ging binnen een kampvuur maken?' vraag ik fronsend. Ik wil vragen waarom hij de magnetron heeft opgeblazen maar dat is waarschijnlijk ook omdat hij dat leuk vindt. Ik schud lichtjes mijn hoofd. Mensen kunnen soms zulke rare dingen doen. Wel schattig dat hij terug ging om dat varkentje te redden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ja, maar dat is toch wel een beetje haar eigen schuld. en zoals Jukka wilde met haar praten maar dat wilde zei niet. dus gaat hij weg. hij weet toch niet dat ze eignelijk anders is.. Nouwja ik stuur Sonny er wel even heen. =3]

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 16:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jukka Kilian Noway
    'Je ging binnen een kampvuur maken?' vroeg Lee fronsend. ik knikte even vrolijk. 'ja, binnen op de salontafel. maar toen vloog er een gordijn in de brand en binnen no time brande heel de boederij af.' Als ik er zo overna dacht klonk het inderdaad best idioot. ik gooide mijn onderhand opgebranden sigaret weg en keek Lee even aan. 'Dat is de reden dat ik hier zit. mensen vinden me met mijn zogenaamde verslaving aan stomme dingen doen een gevaar voor anderen, maar vooral voor mezelf.' lechde ik haar uit. 'En eigenlijk vind ik het niet eens zo erg. ik zit overal best zolang ik maar kan doen wat ik leuk vind. het enige nadeel is dat mijn vrienden hier niet zijn.' even zweeg ik. 'En Britney.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sonny Mabel Puckerman
    Na een lange warme douche, voelde ik me al een stuk better en snel trok ik mijn lievelings jurkje aan. het Zwarte lindje aan de onderkant vormde ik in een strik en snel trok ik mijn donkerode pumps onderaan. waarna ik nog snel mijn make-up deed.
    met mijn mobiel en sigareten in mijn rechterhand en mijn oordopjes diep wegestopt in mijn oren en de muziek op zijn hardst verliet ik mijn kamer en vervolgde mijn weg naar buiten.
    Zodra ik een stap op het plein had gezet stak ik een sigaret op en nam een diepe hijs en liep naar een sukje grasveld en ging onder een grote boom zitten terwijl ik mijn zonnenbril uit mijn haar haalde en op mijn neus zetten keek ik wat rond. Iets verderop zag ik een meisje staan, wat me opviel door haar vel blauwe haar. Snel krabbelde ik overiend. Ik had bedacht dat ik wel een sociaal kon gaan doen en aangezien dat niet meer kon via mijn telefoon moest dat maar zo. Zodra ik dichterbij kwam begon ik te twijfelen. Ze keek nu niet echt vrolijk. Toch nam ik het inisatief. 'Waarom sta je niet bij de rest?' Viel ik maar meteen met de deur in huis, terwijl ik haar vragend, maar lachend aankeek.

    [Rylie dus.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''