• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Lowie Neville

    “Xavier Vernay Parcifal,” zegt hij formeel en hij schudt mijn hand.
    Ik knik goedkeurend. Ondanks zijn iets wat mindere voorkomen kan hij wel netjes zijn. Ik klem mijn Macbook nog was steviger tegen mijn colbertje aan en ik tik met mijn vinger het ritme van een liedje op zijn hoesje. Eigenlijk had ik rond dit uur een belangrijke meeting gehad. Klanten zijn belangrijk, zonder klanten kan je namelijk geen bedrijf runnen. Ik had geen last van mijn werk alleen de mensen om mij heen hadden dat. Ik mag zelf kiezen wat ik doe of wat niet andere hoeven dat niet te bepalen. Er komt een meisje op ons afgelopen.
    “Hoi, Adriana Marjorie Greppleton maar je mag ook Iana of Nana zeggen hoor.”
    Per direct besluit ik dat ik haar nooit Iana zal noemen. Het klinkt niet lekker. Xavier stelt zichzelf iets minder netjes voor dan bij mij. Ik glimlach naar het meisje.
    “Lowie Neville,” stel ik mezelf dan voor, ook minder netjes dan daarnet. Ik zal die manieren hier toch wat meer achterwege moeten laten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Forbes schreef:
    Dallas
    "Ik moet ergens mijn studies verderzetten? Ik ben 3 keer geschorst wegens mijn probleem. En nog deden mijn ouders niets." Juist, geschorst, drie keer. Dat zal dan zeker wat gaan worden als de lessen hier beginnen. Ik schat hem een jaar of twintig, iets ouder misschien. Waarschijnlijk is hij een paar keer blijven zitten. Ik ook - één keer, maar dat lag niet aan mijn probleem.
    "Het is ook niet bepaald slim om die pilletjes van je mee naar school te nemen." zeg ik lachend en kijk hem glimlachend aan.
    "Beter oppassen op deze school dus."



    Owen

    "Het is ook niet bepaald slim om die pilletjes van je mee naar school te nemen. Beter oppassen op deze school dus."
    Ik frons even.
    "Tuurlijk neem ik ze mee naar school. Ik kan echt geen hele dag zonder."
    Ik stop mijn handen weer in mijn broekzakken.
    "En hoe erg is het gesteld met jouw vuurobsessie?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Adriana Marjorie Greppleton

    Glimlachend kijk ik naar de twee mensen en neem een pakje sigaretten uit mijn Burberry-tas.
    "Stoort het als ik even rook?" vraag ik beleefd.
    Ik wacht nog even met het aansteken van het stokje genot en kijk om me heen.
    "Dan weten jullie ook al meteen waarom ik hier ben."
    De stralende glimlach staat nog steeds op mijn gezicht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lowie Neville

    "Stoort het als ik even rook? Dan weten jullie ook al meteen waarom ik hier ben."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Ben je hier alleen voor roken?" vraag ik wat verbaasd.
    "Daar heb je toch gewoon pleisters voor?"
    Lachend schud ik mijn hoofd en fatsoeneer ik mijn Chanel blazer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Adriana Marjorie Greppleton

    "Ben je hier alleen voor roken? Daar heb je toch gewoon pleisters voor?"
    Ik haal mijn schouders op en houd de vlam van mijn aansteker tegen de sigaret. Ik inhaleer diep en blaas de rook de lucht in, zodat hij boven onze hoofden oplost.
    "Mijn vader beweert dat ik ook een geldprobleem heb. Mijn roken is nog het minst van zijn zorgen."
    Schattend kijk ik naar haar blazer.
    "Chanel?" gok ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lowie Neville

    "Mijn vader beweert dat ik ook een geldprobleem heb. Mijn roken is nog het minst van zijn zorgen. Chanel?"
    Ik schiet in de lach en knik instemmend.
    "Je kan in ieder geval de betere merken herkennen."
    Ik laat mijn koffer los en zet hem voorzichtig neer op de grond. Er mag absoluut niets meer gebeuren. Alles wat ik nodig heb zit hier in. Mijn laptop daarentegen laat ik nooit los. Zelfs als ik douch moet hij dichtbij zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Xavier Vernay Parcifal

    'stoort het als ik even rook dan weten jullie ook al meteen waarom ik hier ben'. Ik trek mijn wenkbrauw op en als vanzelf glijdt mijn hand naar het pakje sigaretten in mijn jaszak. Als ze mijn sigaretten maar niet af gaan pakken ofzo, daar zou ik absoluut niet blij van worden. Ook niet zo leuk voor mijn omgeving trouwens.
    'Ben je hier alleen voor roken? Daar heb je toch pleisters voor?' Ik grinnik maar ze heeft wel gelijk gewoon bizar dat je hierheen gestuurd wordt als je een paar sigaretten rookt.
    'Mijn vader beweert dat ik ook een geldprobleem heb. Mijn roken is nog het minst van zijn zorgen. Chanel?' Ik kijk even verbaasd op, bijzondere wending van het gesprek, pas als ik haar blik volg snap ik dat het over het jasje van het meisje dat zich voorstelde als Lowie gaat. Noor zou het geweldig vinden hier misschien moet ik haar even bellen kan ze mijn plaats innemen en gezellig gaan kletsen met deze meisjes over Chanel enzo.


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Nicole
    Als we Judy haar kamer zijn, vraag ik 'Vind je het erg als ik weer ga?'
    Ik wacht even op antwoord en zeg dan 'Nee dus' ik loop weer terug naar buiten. Als ik buiten ben, zie ik dat meerdere mensen weg zijn. Ik loop ergens naar toe, en ga daar even alleen zitten.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:58 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Twee jaar,' mompelt Damon.
    Hij kijkt rond en tikt weer met zijn voet.
    'Je verveelt je zeker?' grinnik ik.
    'Als je wilt kan je heus wel gaan hoor,' zeg ik schouderophalend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jukka Kilian Noway
    ik kijk nog even het groepje rond, maar heb het gevoel of ze me niet echt nodig hebben dus zet ik mijn weg naar mijn slaapkamer voort.
    Al snel heb ik het gevonden en kijk op mijn label om te zien welke kamer me is toegewezen en ondek dat het nummer 14 is. Ik open het slot en gooi de deur open. Ik doen niet eens moeite om de kamer in me op te nemen en gooi meteen mijn koffer en tas op het bed. meteen klik ik mijn koffer open waar ik mijn mini EHBO kistje uithaal en trek ik mijn broek naar beneden. Het verband want om mijn rechter onderbeen zit is rood doorgelopen en zuchtens begin ik het eraf te wikkelen, om hem vervolgens te verschonen.
    een paar dagen geleden hadden we het leuke idee gehad om touwtje te spingen met prikkeldraaid en al snel liep het wat uit de hand, waarna we elkaar en mee in gingen wikkelen. Iets wat bij mij niet zo goed uitpakte.
    Toen ik klaar was trok ik mijn rode kniebroek uit mijn koffer om deze vervolgens aan te trekken. een lange broek zou aan het verband gaan plakken.
    Ik bekeek mezelf nog even in de spiegel en naar het nu weer witte verband om mijn rechter onderbeen. daarna liep ik de kamer weer uit op weg naar buiten. Het was tijd om te roken.


    [Is er iemand buiten die Jukka gezelschap kan houden?]

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 13:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Damon

    Ik schrik op uit mijn gedachten.
    'Ik verveel me niet' mompel ik.
    Ik snak alleen naar een sigaret, maar dat zeg ik maar niet bij al die verslaafden.


    El Diablo.

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Ik verveel me niet,' mompelt Damon.
    Yeah right.
    Ik kijk even om me heen en zie dat een groot deel van de mensen weer weg is.
    'Ik ga denk ik mijn koffers maar even naar mijn kamer brengen,' zeg ik tegen Damon. Ik glimlach nog even naar hem en pak dan mijn koffers op om richting het meidengebouw te lopen.

    [@Nidiot Leighanne kan wel?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wil iemand met Paco kletsen? :y)]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Trident schreef:
    [Wil iemand met Paco kletsen? :y)]
    [Nicole wel, waar is Paco?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Paco staat voor de deur van zijn kamer. Maar daar mogen meisjes niet komen, right? Ik kom wel naar het plein, is dat goed?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."