• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Jukka Kilian Noway
    De mensen waar ik net de weg aan vroeg staan nogsteeds buiten en ik herken het meisje wat zich voorstelde al Lee.
    'Ben ik weer.' Deelde ik nutteloos mee, waarna ik een pakje sigareten uit mijn zak van mijn vest haalde en deze aantak. Ik krabbelde wat aan mijn knie. Ik hate nieuw verband. het jeukte altijd zo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Trident schreef:
    [Paco staat voor de deur van zijn kamer. Maar daar mogen meisjes niet komen, right? Ik kom wel naar het plein, is dat goed?]

    [Is goed, is Nicole ook (:]


    That is a perfect copy of reality.

    [@Nidiot is dat verband zichtbaar a.?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    [@Nidiot is dat verband zichtbaar a.?]

    ja, hij heeft een korte broek aan. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    - Paco 'Levi' Donson
    Wanneer ik mijn koffers heb geparkeerd neem ik mezelf voor om het eiland te verkennen. Met kleine passen loop ik het gebouw uit. Ik kom uit op een plein waar ik al geweest was. Ik kijk om mij heen. Je hoort de golven tegen de rotsen aan klotsen. Ik zucht lichtjes en steek het plein over en ga zitten op een bankje aan het water.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Ben ik weer.' zegt Jukka die net aan is komen lopen en een sigaret opsteekt. Hij krabt aan zijn knie en ik zie dat er verband om heen zit.
    'Wat heb je gedaan?' vraag ik terwijl ik naar zijn knie wijs. Zelfs met verband er om heen ziet er het er pijnlijk uit.
    'En je zou niet moeten roken, dat is slecht voor je,' voeg ik er aan toe en ik kijk naar de sigaret in zijn mond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nicole
    Ik zie een jongen naar de bankjes lopen, ik ken hem nog niet. 'Misschien een praatje maken met hem?' denk ik. Ik loop naar hem toe, en zeg 'Hoi, ik ben Nicole'


    That is a perfect copy of reality.

    - Paco 'Levi' Donson
    Als ik net zit komt er een meisje naast me staan. 'Hoi,' zegt ze. 'Ik ben Nicole.' Ik had eigenlijk helemaal geen zin in gezelschap, maar ik kon haar moeilijk negeren. 'Goededag, Paco.' zeg ik met een geforceerde glimlach en sta op. Ik steek me hand uit en kijk haar afwachtend aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jukka Kilian Noway
    'Wat heb je gedaan?' vraagd Lee terwijl ze naar mijn knie wijst. en daarna zecht dat roken slecht voor je is. Ik haal mijn schouders op terwijl ik nog een trek neem van mijn sigaret. 'Toutje springen met prikkeldraaid en er daarna door gevloerd worden.' Zeg ik alof het niets is. en het gevloerd worden was ook niets, de pinnetjes eruithalen was veel pijnlijker. 'Wacht ik laat het zien.' Grinnik ik terwijl ik mijn mobiel uit mijn zak haal en het filmpje opzoek. Werkelijk alles wat we deden stond op film, gewoon omdat Brandon verskaafd was aan alles vast leggen. en ik was er nogsteeds vol van overtuigd dat hij hier beter thuishoorde dan ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nicole
    'Goedendag, Paco' zegt de jongen. Hij steekt zijn hand uit. Ik steek ook mijn hand uit. 'Mag ik vragen waarom je op deze school zit?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 14:09 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    Jukka haalt zijn schouders op en neemt nog een trekje van zijn sigaret.
    'Touwtjespringen met prikkeldraaid en er daarna door gevloerd worden.' zegt hij nonchalant. 'Wacht ik laat het zien.' grinnikt hij dan en hij haalt zijn mobiel uit zijn zak.
    'Eh, dat hoeft niet hoor,' zeg ik aarzelend. Zien hoe iemand prikkeldraad in zijn been krijgt. Nee dank je, volgens mij ziet dat het er niet echt fijn uit.
    'Waarom ga je in godsnaam touwtjespringen met een prikkeldraad?' vraag ik verbaasd.

    [ik ben even moederdag cadeau kopen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    are you guys serious? 1 dagje weg en al 16 pagina's vol geRPGt xp


    Max Lawson
    Ik heb net mijn koffers in de saaie, grijze kamer gezet waar ik zo'n 3 jaar minstens zou verblijven. ik luisterde naar het irritant geluid van de wind die hevig blies, waardoor de takjes van een boom telkens opnieuw tegen het raam kwamen. Ik stond op en had er genoeg van. Ik had nood aan een jointje, en ik zou alles doen wat daarvoor nodig was.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Wow,nu je het zegt, das best veel xd]


    That is a perfect copy of reality.


    Liam Mellow
    Nadat ik wat cursussen en papieren in orde gemaakt heb, verlaat ik mijn bureau. Ik sluit de deur, hier weet je amper nooit of leerlingen het lef hadden om iets te stelen. Ik wandel naar het leerkrachtenlokaal, waar ik eindelijk mijn dagelijkse portie koffie kan genieten. Ik zucht als ik een paar leerlingen elkaar zie plagen, maar ik besluit me er niet mee te moeien. Koffie was belangrijker.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Jukka Kilian Noway
    'Eh, dat hoeft niet hoor,' ik zie dat ze aarzeld maar stop dan toch me mobiel weg. 'Waarom ga je in godsnaam touwtjespringen met een prikkeldraad?'vraagt ze er verbaast achteraan. Weer haal ik mijn schouders op en neem ik een trekje van mijn sigaret. 'Vonden we leuk.' Geef ik uiteindelijk toe. Ik had niet echt een idee, waarom we altijd zulke dingen deden. Het was gewoon grappig. 'En het is echt niet het stomste wat ik ooit gedaan heb.' Voeg ik eraantoe. 'Zo heb ik nogsteeds brandwonden op mijn linker schouder omdat we binnen een kampvuur wilde maken om te kunnen Barbecuen. We hadden de magnetron namelijk opgeblazen met eiren en spiritus, en we hadden honger' ik moest lachen toen i keraan terug dacht. 'Maar het ging mis en de boederij fikte af. Er was niets met ons aan de hand totdat we besefde dat Britney ons varkentje nog binnen was en ik die wilde redden.' Ronde ik mijn kleine verhaaltje af.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 14:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''