• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Phillip Lloyd Finley.

    "Ik ben Eliana en leuk om je te ontmoeten," Zegt ze glimlachend. Ik voel dat ze zich ongemakkelijk voelt en kijk haar weer aan. "Insgelijks" Zeg ik en kijk even naar de achtergebleven afdruk in de boom en vraag me af of zij heeft gezien dat ik aan het aarde sturen was. Vast wel. Denk ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex McCane

    Soms snap ik Quinten echt niet. Het ene moment negeert hij elk meisje en nu is hij weer eens aan het flirten. Rustig loop ik naar huis toe zonder op de mensen te letten waar ze lopen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Orlando Avan King

    'Ahh Orlando' Hoorde ik mijn vader zeggen terwijl hij naar mij toe liep en ik zijn hand op mijn schouder voelde zakken, een zucht kon ik niet onderdrukken, 'Hoi pap' Zij ik terwijl ik een enigsins een geërgerde glimlach op mijn gezicht wist te krijgen, 'Kom eens mee' Zij hij waarna hij me naar één van de kamers naast de balzaal lootste, tuurlijk een andere kamer wat zou er dit keer gebeuren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    [Maarreh..
    Wilt iemand Cathy aan kleding helpen? :Y)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eliana Quincy Salomon

    Zo snel als ik kan reageren stuur ik vuur naar een bepaalde plek waar ik een onbekend geluid vandaan hoorde komen. Ik zucht als ik merk dat het maar een konijn was en die nu geroosterd op de grond ligt. 'sorry dat had je niet moeten zien' verontschuldig ik me bij Philip


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tariq Lupus Sandulf
    Onwillekeurig liet ik mijn blik nogmaals van haar gezicht naar haar lichaam glijden, om vervolgens weer om te kijken naar de rivier.
    Ergens hoopte ik dat ze dan toch achttien was, dat was mijn minimum.
    "Er valt de laatste tijd niet echt iets te doen," merkte ik op, terwijl ik met mijn ogen het water volgde dat ze begon te sturen, waarna ze er opeens mee stopte.
    "En jij?"

    Chiara Jalil Nuray
    Het duurde niet lang voor mijn vader ook verscheen, hij sloeg een arm om mijn schouders.
    "Kom mee, meisje," zei hij, waarna ik de grote glimlach op mijn moeders' gezicht zag. Achterdochtig keek ik mijn ouders aan, terwijl ik me liet meevoeren door mijn vader.
    Een bewaker opende de deur voor ons, mijn wenkbrauwen schoten verbaasd omhoog toen ik zag wie al in de kamer aanwezig waren.
    De Fireking en zijn oudste zoon.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Orlando Avan King

    Toen ik een meisje binnen zag komen had ik al zijn vermoeden over wat er te wachten stond, dat ging hij toch niet menen he? als hij het wel dacht dan dacht hij dat in iedergeval goed fout. Ik schude kort mijn hooft waarna ik mijn vader achterdochtig aankeek, 'Wa-' Begon ik maar mijn vader onderbrak me 'Orlando, dit is Chiara' 'Chiara, mijn zoon Orlando' Stelde hij ons voor, dit ging hij toch niet echt menen he?


    Don't be like the rest of them, darling

    Phillip Lloyd Finley.

    Zo snel als het vuur verschijnt, zo snel is het ook weer verdwenen. Even kijk ik opzij en zie een, door het vuur, zwart konijn op de grond liggen. Hij maakt zijn laatste stuiptrekkingen en ligt al snel stil op het, nu dode, gras. "Sorry, dat had je niet moeten zien" Verontschuldigd ze zichzelf, waarna ik even in haar ogen kijk. Nu zie ik pas dat haar ogen niet helemaal helder zijn. "Eh, ach. Het maakt niets uit" Zeg ik dan nog een beetje verbijsterd van haar ogen én de vuurstraal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mirany Joanne Page
    'Niet echt, nee,' antwoordde ze naar waarheid. Haar moeder had een klein winkeltje waar Mirany hielp, maar daar was het niet erg druk. Voor Muis - haar kat - zorgen was ook niet interessant genoeg om aan deze jongen te vermelden. 'Het zou hier bijna saai worden.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aimi Solei Miku

    De zon scheen heerlijk en ik bestudeerde iedereen die op de markt was. 'DAARZO!' hoorde ik iemand opeens keihard roepen. Mijn ogen schoten het hele terrein over en ik zag bewakers van alle kanten naar me toe lopen. Ik probeerde weg te komen maar ik kon geen kant op. Ik probeerde een bewaker opzij te beuken maar hij bukte gewoon een beetje ik hing me over zijn schouder. 'Laat me gaan!' riep ik en ik begon met mijn vuisten op zijn rug te slaan. Hij leek bijna niks te merken. 'Er staat iets belangrijks te gebeuren. De koning wilt dat u en uw vader aanwezig zijn.' 'Belangrijks?' Ik stopte met slaan. Hij droeg me het paleis in naar mijn kamer terwijl ik met slap liet hangen. 'Ga u omkleden, zo kunt u zich niet vertonen.' 'Pardon?' Hij liep de deur uit en sloeg hem achter zich dicht. Zonder na te denken liep ik naar mijn kast en pakte mijn zwarte jurk uit de kast. Belangrijks? Wat ging er nu weer gebeuren?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:29 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Ehm, jij?


    [oke!]

    Emily Roxy Scott

    Ik wandelde buiten en streek met mijn vingers door de lichtroze bloesem die voorbij kwam. Mijn lange bruine krullen deinden vrolijk met de wind mee. Verderop zag ik een meisje lopen met lichtblond haar, ik herkende haar als Libbi.
    'Hé!' Ik trok een sprintje en ging naast haar lopen. 'Libbi, toch?'

    Tariq Lupus Sandulf
    "Ach, het duurt vast niet lang voor er weer iets gebeurt," mompelde ik, doelend op een volgende aanval van de Firenation.
    Twee dagen, maximaal. Dan zouden ze wel weer een aantal soldaten sturen die Bejo over zouden moeten nemen, zodat ze hier ook alles zouden kunnen afbranden en ons zouden overspoelen met hun regels.

    Chiara Jalil Nuray
    Mijn vader en de Fireking keken elkaar even kort aan, beiden een tevreden glans in hun ogen. Mijn blik schoot naar Orlando. Ik moest een degelijke jongeman vinden om mee te trouwen, had hij gezegd.
    "Nee," was mijn reactie, terwijl ik mijn vaders' arm van mijn schouders schudde. "Echt niet," zei ik nogmaals scherp.
    "Chiara," begon m'n vader op waarschuwende toon.
    "Ben je gek? Ik ben zéstien."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Libbi Kira Makayla.

    Terwijl de wind zachtjes mijn lange blonde haren meenam naar links, kwamen er ook een paar woorden aan. Woorden die ik niet goed kon omschrijven wat de betekenis ervan was, want goed verstond ik het niet.
    "Libbi, toch?" Klonk het nu luider, waarna ik mijn hoofd naar rechts draai. Een meisje met lange bruine krullen. Ehm, Emily, toch?
    Ik knik even. "Ja, dat ben ik. En jij was Emily toch?" Vraag ik iet wat twijfelend, omdat ik er toch niet helemaal zeker van ben.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliana Quincy Salomon

    'Ik denk dat ik je nu wel een uitleg ben verschuldigd'zeg ik met een zucht tegen hem.'Toen ik vijf was gingen ik en mijn vader in de tuin een speciaal spelletje spelen.Mijn vader kon net als mij vuur sturen alleen kon ik het nog niet heel goed.Mijn moeder die was in de keuken eten aan het koken. Ik stuurde per ongeluk een grote straal vuur het huis in waardoor het vlam vatte' langzaam voel ik een traan uit mijn ooghoek ontsnappen 'Mijn vader rende naar binnen om mijn moeder te redden alleen toen hij naar buiten wou kreeg hij net als mijn moeder een balk op zich die in brand stond. Ik was zo dom dat ik er naar toe rende om te helpen alleen barstte toen een van de ramen en ik kreeg een aantal splinters in mijn ogen. Sinds dien ben ik al blind' vertel ik hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Mirany Joanne Page
    Natuurlijk wist ik wat hij bedoelde. De Firenation kon er niet tegen dat wij ons niet overgaven en dus waren er constant aanvallen, waardoor er steeds meer soldaten van onze kant stierven. Jamie was twee jaar geleden vermoord en sindsdien had ik de pest aan de hele natie, hoewel dat misschien een beetje oneerlijk was. 'Van mij mogen ze best wegblijven. Het is niet alsof wij ze zouden missen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.