• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 16:19 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    FlutterDoo schreef:
    [Iemand die Satori tegen wilt komen? Ze loopt door Bejo, op zoek naar de stadsmuren]


    Libbi kan wel naar haar toe komen?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louize Feline Kata
    we liepen achter de zoon van de vuurheer aan. iedereen keek ons aan, sommige grinnekte tewijl anderen diep geschokt waren. eten morsen was verboden in het protocol, en dan ging het om een kruimeltje of een drupje. dit was ongehoord. tussen de menigte herkende ik mijn ouders. mijn vader leek woedend en mijn moeder stond op het punt om flauw te vallen. mijn zusje en broerte stonden druk met elkaar te smiezen en te lachen. ik werd knal rood.


    welkome to my garden of fantasy

    ProudxStar schreef:
    (...)

    lees vervolg (:


    Het liefst niet posten wat orlando doet omdat het mijn personage is en ik het best weet wat hij doen :Y) XD En daarbij ik vind het iriant als iemand anders mijn personage bestuurd..


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Het liefst niet posten wat orlando doet omdat het mijn personage is en ik het best weet wat hij doen :Y) XD En daarbij ik vind het iriant als iemand anders mijn personage bestuurd..


    Ja kweet maar ik moest beetje begin maken enzo ;$


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Eliana Quincy Salomon
    Langzaam loop ik naar het geluid toe. Zodra ik er ben steek ik mijn hand naar voren. Snel trek ik mijn hand terug als ik iemand voel. 'W-wie ben jij?,'vraag ik hem stotterend doordat ik niet wist wie hij was


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    {ik ga eteenn}


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Catherine 'Cathy' Adéline Roux
    Ik wierp nog een kwade blik naar het meisje dat naast me liep, aangezien mijn bovenlichaam helemaal nat was. Mijn jurk plakte aan mijn buik, en ik zag gewoon hoe iedereen afkeurend naar ons keek. Ik hoopte dat we snel bij de kamers waren..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ProudxStar schreef:
    (...)

    Ja kweet maar ik moest beetje begin maken enzo ;$


    Oke


    Don't be like the rest of them, darling

    Kane Olivier Jhonson

    'Tuurlijk niet' Zeg ik, 'Ik mag je' vervolg ik grijnzend terwijl ik rondkijk, wat was er nog meer te doen in Fune, waarschijnlijk niet veel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Myla Reina Dulce
    Na een paar tellen van stilte sprong ik opeens op, waardoor mijn lange, goudblonde lokken opzij werden gegooid.
    Terwijl ik langs Kane liep, pakte ik zijn pols zodat ik hem mee kon trekken.
    "Kom!" riep ik, terwijl ik het weggetje volgde dat de rivier maakte.
    Meestal had ik het ook niet op stilzitten, dus konden we net zo goed even een stukje gaan lopen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:38 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {Wie wil er Orlando tegenkomen? Hij is ergens op de straten van Solange}


    Don't be like the rest of them, darling

    Phillip Lloyd Finley.

    Één keer plaats ik mijn voet hard op de grond, waardoor er een blok aarde naar boven komt. Direct daarna maak ik een beweging met mijn vuist naar voren, waardoor het blok tegen een boom aanbotst en er een afdruk in de boom komt te staan.
    Ik draai me met een ruk om als iets of iemand me aanraakt. "W-wie ben jij?" Vraagt een meisje dan stotterend.
    "Phillip, maar je kent me vast niet. Ik kom hier niet vandaan" Zeg ik en glimlach even bescheiden.

    [eten]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Andrez Oscar Floran King
    we liepen heel wat gangen door en uiteindelijk verdwenen de feestelijke geluiden. ik wees de meisjes elk een kamer aan en ging buiten wachten. wat een geluk. twee vliegen in een klap. ik grijnsde.


    welkome to my garden of fantasy

    [@ TheRumIsGone
    Zullen we doen dat ze naar dat bal moesten komen en dat ze Orlando en Chiara dan meenemen naar een andere kamer en daar dan gaan aankondigen dat ze elkaars verloofden zijn? (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Catherine 'Cathy' Adéline Roux
    Met een opgeluchte zucht liep ik de kamer binnen, door naar de badkamer. Ik bekeek mijn spiegelbeeld, en werd alleen maar kwader. Voordat ik hierheen ging, zag ik er práchtig uit. En nu? Met de opborrelende woede van binnen trok ik de jurk uit, waardoor ik nog in mijn lingerie stond. Ik maakte een doekje nat, en haalde het plakkerige spul van mijn bovenlichaam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''