• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Orlando Avan King

    Ik volgde haar en deed de deur open die naar de tuin leide, ik kwam hier vaak toen ik klein was, nu nog steeds, alleen was het nadeel dat de deur die er naar toe leide vaak opslot zat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Quinten Delviora
    'Ik was hier net samen met een andere jongen genaamd Alex alleen is hij denk ik terug naar huis gegaan'grijns ik. 'Als je wilt kunnen we wel wat leuks gaan doen' zeg ik licht blozend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Chiara Jalil Nuray
    De tuin was prachtig. Vol exotische planten en met ontzettend veel groen.
    "Prachtig," merkte ik op, en ging op het bankje zitten dat bij een fontein stond. Door de strakke jurk kostte het moeite om mijn benen over elkaar te slaan, maar het lukte.
    Leunend op mijn handen keek ik even bedenkelijk naar Orlando.
    "Hoe gaan we dit doen?"


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    'Ik was hier net samen met een andere jongen genaamd Alex alleen is hij denk ik terug naar huis gegaan' grijnst hij. 'Als je wilt kunnen we wel wat leuks gaan doen' zegt hij dan licht blozend. 'Ach ja, waarom ook niet' zeg ik glimlachend.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten Delviora
    Met een lichte grijns kijk ik haar aan. 'hm en wat wil je gaan doen. Wil je dat we leuk-leuk gaan doen of leuk-sexy' vraag ik haar met een lichte perverse grijns


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tess
    'hm en wat wil je gaan doen. Wil je dat we leuk-leuk gaan doen of leuk-sexy' vraagt hij mij met een lichte perverse grijns. 'Jij mag kiezen' zeg ik terwel ik naar hem toe loop.


    That is a perfect copy of reality.

    Orlando Avan King

    'Hoe gaan we dit doen?' Vraagt ze waneer ik nadenk, 'Waarschijnlijk word het moeielijk om onze vaders bij zinnen te brengen, maar dat kunnen we zoizo proberen' Zeg ik nadenkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    [*nog steeds verveeld*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chiara Jalil Nuray
    "Mijn vader gaat echt niet naar me luisteren," verzuchtte ik, en streek mijn lange, chocoladebruine voor mijn goudkleurige ogen vandaan.
    "Hij wilt dat zal trouwen als 'een puur en onschuldig meisje'," immiteerde ik zijn lage, kille stem.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Quinten Delviora
    Grijnzend til ik haar op. 'Weet je het zeker dat je het wilt anders wacht ik wel op je tot je er klaar voor bent' glimlach ik naar haar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    annickemiek schreef:
    Andrez Oscar Floran King
    haar ogen waren net diepe poelen als de sterren aan de hemel, net zo mooi glinsterend en diep. ik breng me hoofd nog iets dichterbij zodat onze lippen elkaar bijna raaken. ''je hebt mooie ogen'' fluisterde ik.

    Catherine 'Cathy'
    ''Je hebt mooie ogen.'' fluisterde hij, en er scheelden slechts enkele centimeters tussen onze lippen. Wist hij dat ik me absoluut niet kon inhouden in het bijzijn van knappe jongens? Ik voelde zijn warme adem langs mijn gezicht strijken, en automatisch bracht ik mijn hoofd ietsje dichterbij, zodat onze lippen zachtjes langs elkaar streken. Deze jongen maakte me gek, ik voelde dat mijn zelfcontrole me langzaam in de steek liet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Orlando Avan King

    'Het pure onschuldige meisje kan in dat geval wel goed stemmen imiteren' Zeg ik even grijnzend, ergens kon ik het niet laten, zelfs nu niet om grappen te maken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tess
    Ik word opgetild door Quinten. 'Weet je zeker dat je het wilt, anders wacht ik wel tot je er klaar voor ben' zegt hij glimlachend. Die toon van hem bevalt me niet, ik laat me uit zijn armen vallen en zeg 'Nee, ik weet het niet zeker, maar ik weet niks te doen'


    That is a perfect copy of reality.

    Chiara Jalil Nuray
    Ik beantwoordde zijn grijns met een lichtelijk uitdagende glimlach. Ik kon er ook weinig aan doen; het was best een lekker ding.
    "En waarom moet jij op je achttiende in het huwelijksbootje stappen van je vader?" vroeg ik nieuwsgierig, terwijl mijn ogen even over zijn lichaam gleden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Andrez Oscar Floran King
    haar lippen streken zacht langs de mijne. ik keek nog een keer in haar mooie ogen en toen kuste ik haar. het was een lange tedere kus. ik streek met mijn handen door haar haar.


    welkome to my garden of fantasy