• Na jaren is het dan eindelijk gelukt: de Avatar is gedood in zijn trance en er zal geen nieuwe meer komen. De Firenation regeert over de wereld, en de Airbenders zijn volledig uitgeroeid.
    Echter nog niet iedereen heeft geaccepteerd dat de Avatar niet meer terug zal keren, er op elke hoek Firenation-Soldaten staan en iedereen die iets slechts over hen zegt gestraft zal worden.
    Er zijn twee steden waar de Firenation nog niet binnen is gedrongen, maar ze zijn er druk mee bezig. Elke dag dringen ze de stad Bejo een stukje verder binnen, terwijl de angst van de inwoners toeneemt. Iedereen weet dat wanneer de Firenation binnen is gedrongen, het één van de meest streng bewaakte en geleidde steden zal worden.
    Het helpt ook niet echt dat Firenation-Stad Solange (het thuis van de Fireking) er nog geen kilometer vandaan ligt, maar de inwoners van Bejo vechten dapper door. Sommigen inwoners van het dorp Fund helpen de Bejo-inwoners, met gevaar voor eigen leven aangezien Fund al wel in de handen van de Firenation is.

    __



    We hebben nog steeds een jongenstekort, dus nieuwe rollen zijn hartstikke welkom (:
    Graag even een PB sturen als je een nieuwe rol in 't Rollentopic hebt gezet, aangezien ik niet meer regelmatig in dat topic kijk.
    __


    Solange

    Jongens:
    Orlando Avan King (Fireson) (TheRumIsGone)
    Andrez Oscar Floran King (Fireson) (annickemiek)

    Meisjes:
    Chiara Jalil Nuray (Guerra)
    Catherine 'Cathy' Adéline Roux (Aragog)
    Louize Feline Kata (annickemiek)
    Hylke Deliza Falls (Tisiphone)
    Aimi Solei Miku (ProudxStar)

    Bejo

    Jongens:
    Quinten Delviora (bonita105)
    Alex McCane (bonita105)
    Tariq Lupus Sandulf (Guerra)

    Meisjes:
    Tessa 'Tess' Lynn Felice (xFlyy)
    Shizu Yuki Kamayi (4Everdeen)
    Satori Shinobi (FlutterDoo)
    Eliana Quincy Salomon (bonita105)
    Mirany Page (Meanie)

    Fund

    Jongens:
    Phillip Lloyd Finley (MeLuvZaynx)
    Nathan Lockwood (Meanie)
    Kane Olivier Jhonson (TheRumIsGone)

    Meisjes:
    Myla Reina Dulce (Guerra)
    Diana Anderson (RainbowShine)
    Emily Roxy Scott (Jessiiicaa)
    Alexandra Elina Scagotti (TheRumIsGone)
    Libbi Kira Makayla (MeLuvZaynx)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Catherine 'Cathy'
    Ik beet zachtjes en opgewonden op zijn lip, en nu moest ook zijn bokser er aan geloven. Ik nam zijn lid in mijn hand, en begon op en neer te bewegen met mijn hand. Ik begon langzaam, maar ging steeds sneller. Ik wou hem, hier en nu. Mijn zelfbeheersing ebte langzaam weg, en met mijn vrije hand streek ik een haarlok achter mijn oor dat in de weg hing. Mijn lippen namen ietsjes afstand van de zijne, maar raakte die van hem nog lichtjes aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tariq Lupus Sandulf
    "Oh.. Cathy.." kreunde ik, en liet mijn hoofd even naar achteren in mijn nek vallen.
    Mijn handen waren druk bezig met haar borsten en billen, maar het duurde ook niet lang voor ik het haakje van haar beha met één hand losmaakte. Hier was ik dan wel weer bekend mee.
    Mijn ogen waren gesloten door het genot, maar toen mijn vinger over haar stijve tepel gleed opende ik ze weer. Ik liet mijn tong er overheen glijden, liet een zachte, kreunende zucht ontsnappen aangezien haar hand nog steeds bezig was.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:37 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Tess
    'Quint, ik moet ook zelfstandig worden, desnoods ga ik toch naar huis lopen' zeg ik. Ik geef Quinten een afscheidskus en zeg 'Tot straks dan maar hé' en ik loop richting mijn straat. Ik draai me om en zeg 'Ik moet eten, doen we altijd laat, tot straks Quint' zeg ik, en ik draai me weer om. Sloom loop ik naar huis, goed om me heen kijkend.


    That is a perfect copy of reality.

    [Brb. Kat is aan het bevallen.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Diana Anderson
    'Ik hoop dat ze gelijk hebben,' Mompelde hij. 'Het is niet echt een prettig idee om op hem te lijken, namelijk. Mijn oom, die me daarna dus in huis heeft genomen, was veel aardiger. Hij is twee jaar geleden overleden.' Vertelde hij.
    'Dan zou hij een heel ander persoon dan zijn broer zijn geweest.' Zei ik met een vriendelijke glimlach. Ik hoorde opeens geritsel achter mij. 'Hoor jij dat ook?' vroeg ik aan hem. Weer hoorde ik wat. 'Hallo, is daar iemand?'
    [Even wat spanning erin gooien:Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MeLuvZaynx schreef:
    [Brb. Kat is aan het bevallen.]

    [AAAAAAWH :3
    Daar was ik ook een keer bij bij mijn kat. Is echt zo cute *O*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    MeLuvZaynx schreef:
    [Brb. Kat is aan het bevallen.]


    [Eerst was ik like: aawh <3 en toen moest ik vet lachen omdat het zo droog klonk :P]

    {Ik heb ongeveer 3x de bevalling van mijn kat gezien.. Vorig jaar was het presies op mijn verjaardag en dit jaar is hij een paar weken terug bevallen van 6 kittens :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nathan Lockwood
    Net toen ik wilde antwoorden, leek er inderdaad iemand te zijn. Behendig sprong ik overeind en ging rechtop staan, mijn oren gespitst. Zelf had ik niet echt iets gehoord, pas nadat Diana het had gezegd en toen nog niet erg duidelijk, maar ik geloofde best dat ze iets had gehoord. 'Wat hoorde je dan?'
    Echt goed vechten kon ik niet, tenzij je dronken gevechten in de kroeg meerekende, maar ik kon vast wel improviseren of zo.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik was er twee keer bij. Eén keer waren ze dood geboren en wilde ze ze opeten.. (no_chears)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {O_O .. Waarschijnlijk was mijn vader net in de stemming dat hij me het liefst ook op wouw eten.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    MeLuvZaynx schreef:
    [Brb. Kat is aan het bevallen.]

    [Wel foto maken dadelijk! Want die kleine katten zijn altijd schattig :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Quinten
    Bezorgd kijk ik haar na hopend dat alles goed ga. Diep zuchtend open ik de deur en loop naar binnen richting de keuken om wat te eten te maken


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Catherine 'Cathy'
    Ik grijnsde lichtjes omdat ik wist dat ik het goed deed, aangezien hij kreunde.
    Ik merkte dat mijn ademhaling steeds onregelmatiger werd, en in een fractie van een seconde lag mijn beha ergens op de grond. Ik kreunde zachtjes toen hij zijn tong over mijn tepel liet glijden, en ik liet mijn hand door zijn warrige haar glijden. Deze jongen was goed, dat moest ik toegeven. Mijn hand gleed van zijn hoofd door naar zijn schouderbladen, en rustte op zijn rug waar ik zachtjes mijn nagels in zette.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tess
    Als ik bijna thuis ben, zie ik nog de soldaten van een paar uur geleden. 'Ah nee!' roep ik hard. Ik blijf even staan, maar loop dan zachtjes een achterpad in, daar blijf ik stokstil staan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    That is a perfect copy of reality.